REEF nieuwsbrief

Mis niets en lees hier iedere vier weken over updates en ontwikkelingen die voor jou relevant zijn. Of het nu gaat om nieuwe projecten, interessante trends of nieuws over onze organisatie – we houden je graag op de hoogte.

Het eerste kwartaal 

De tijd vliegt: het eerste kwartaal bij REEF zit er alweer op. Tijd voor een terugblik, want wat hebben we weer veel werk verzet én successen bereikt! 

Onze nieuwe collega's Onze projecten in het eerste kwartaal Van campagnes tot succesvolle referral-actie
Onze nieuwe collega's

Onze nieuwe collega's

Onze must win battle is om aan het einde van het jaar met in totaal 188 collega's terug te blikken op 2025. Op dit moment hebben we 146 collega's aan boord. We zijn volop aan het groeien!

We hebben dit kwartaal meer dan 35 collega's verwelkomd, waarvan maar liefst 12 collega's bij REEF omgevingsrecht. Afgelopen maand zijn ook de volgende collega's gestart:

  • Maartje sluit zich aan bij team Bouw en Vastgoed en gaat aan de slag bij VB+ Vastgoed. 
  • Rik start vanuit Footprint bij team Finance and Control (over een optimale samenwerking gesproken).
  • Simone combineert haar Master of Laws met haar nieuwe uitdaging bij REEF omgevingsrecht.
  • Evi brengt haar HR-expertise mee naar team Personeel en Organisatie en start bij Vebego.
  • Jolanda versterkt eveneens team Personeel en Organisatie en pakt momenteel een uitdagend project op bij Vion. 
  • Aletta keert terug bij team Personeel en Organisatie met een nieuw project bij Gemeente Bernhezen. 

Een warm welkom allemaal! Op naar uitdagende projecten, mooie resultaten en tevreden opdrachtgevers.

Onze projecten in het eerste kwartaal

Onze projecten in het eerste kwartaal

In het eerste kwartaal hebben we maar liefst aan 60 verschillende projecten gewerkt. Van deze projecten vonden er 11 bij een gemeente plaats, 7 bij een stichting en 4 bij de organisatie Vebego. 

Ook zijn we de volgende nieuwe samenwerkingen aangegaan:

  • BRITA Benelux
  • Buster Bouwcontrol
  • CZ Zorgverzekeringen
  • Stichting Bo-Ex '91
  • Sonac

Benieuwd aan welke projecten jouw collega's werken? Blijf dan via deze nieuwsbrief op de hoogte. Aankomende keer gaan we in gesprek met Erik van Mulllem. Hij neemt ons mee in de wereld van verzuimcasuistiek binnen een logistieke organisatie en deelt zijn aanpak. 

Van campagnes tot succesvolle referral-actie

Van campagnes tot succesvolle referral-actie

Campagnes
Om maximale zichtbaarheid te creëren en zoveel mogelijk potentiële opdrachtgevers en collega's te bereiken, lanceert afdeling Marketing voortdurend nieuwe campagnes. Daarnaast lopen er gerichte wervingscampagnes voor vacatures, zoals die voor de functie Recruiter op het hoofdkantoor en de functie projectspecialist P&O.

Leuk weetje: onze zichtbaarheidscampagne is al meer dan één miljoen keer bekeken. En dankzij de vacaturecampagnes hebben we vijf nieuwe collega's mogen verwelkomen. Een resultaat om trots op te zijn!

Referral-actie
Bedankt voor jullie inzet en waardevolle tips. Dankzij jullie hebben we niet alleen veel nieuwe mensen ontmoet en inspirerende gesprekken gevoerd, maar ook zeven nieuwe collega's aangenomen. Van projectspecialisten tot accountmanagers. Samen bouwen we aan een sterker team.

2025, het jaar van ambitie

We zijn helemaal klaar voor het tweede kwartaal. Aankomend kwartaal zetten we wederom een aantal belangrijke stappen richting het waarmaken van onze ambities. 

Aankomende maandag starten twee volledig nieuwe teams op het hoofdkantoor, namelijk team Peoplemanagement en team New Business. Laten we eens kijken wat deze teams gaan doen en welke nieuwe collega's we mogen verwelkomen. 

Team Peoplemanagement

2025 staat in het teken van groei, tevreden opdrachtgevers en bovenal gelukkige medewerkers. Daarom zetten we met behulp van team Peoplemanagement extra in op ondersteuning, begeleiding en ontwikkeling van onze collega's.

Met trots verwelkomen we per 1 april het nieuwe team, bestaande uit onze nieuwe collega's Mark, Marianne en Suzanne. Daarnaast hebben Roel, voorheen projectspecailist P&O, en Sanne, momenteel met zwangerschapsverlof, de afgelopen maanden de functie vormgegeven.

Roel heeft inmiddels al aardig wat meters gemaakt als people manager. Er is merkbaar meer aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en bij de accountmanagers ontstaat er nog meer focus op het vinden van passende projecten. 

We kijken enorm uit naar de samenwerking met onze nieuwe collega's.

Maak kennis met team Peoplemanagement

Team New Business

Het realiseren van groei, vraagt ook om een andere sales-inrichting. Een inrichting die zorgt voor een nog betere klantontwikkeling, waardoor we nog meer gezien worden als een stabiele waarde voor onze opdrachtgevers. Met als gevolg nog meer interessante projecten voor onze collega's.

Team New Business trapt nieuwe deuren in. Bart en Cathelijne zullen met Davy als teammanager volledig focussen op het binden van nieuwe klanten aan onze organisatie. Ze houden nauwlettend marktontwikkelingen in de gaten, spelen in op de klantbehoefte en werken aan een relatie. Na de eerste succesvolle samenwerking tussen de klant en Team New Business, gaat de klant over naar Team Accountmanagement. Hier ligt de focus op verdere klantontwikkeling en relatiebeheer, zodat we uitgroeien tot een vaste partner.

We kijken uit naar de eerste successen!

Kom via onderstaande button meer te weten over het nieuwe team.

Team New Business

Kennisdelen zit in ons DNA

Wat was het een inspirerende avond! We kijken met veel plezier terug op de REEF-deelt-kennisbijeenkomst van 13 maart. Drie experts op gebied van innovatie en strategische vooruitgang deelden hun inzichten met meer dan 150 aanwezigen. De bijeenkomst werd afgesloten met een informele netwerkborrel.  

Klik op onderstaande onderwerpen om de inhoud van de kennissessie nog eens door te nemen. Laat je inspireren:

Het kennisevent is door onze fotograaf vastgelegd op beeld. De foto's vind je terug op SharePoint. Heb jij jezelf al gespot? 

Bekijk de beelden

We zijn benieuwd naar jouw mening

Heb jij de vragenlijst onderaan de mail al ingevuld? Jouw feedback helpt ons om de wijze waarop we jou het beste kunnen informeren over ontwikkelingen binnen én buiten de organisatie te verbeteren.

Klik op onderstaande button om de vragenlijst in te vullen, dit duurt ongeveer 3 minuten. 

Bedankt alvast!

Deel jouw feedback

Wij staan graag voor je klaar

Heb je vragen naar aanleiding van deze nieuwsbrief of heb je suggesties die je graag deelt, neem dan contact op via communicatie@reef.nl.

Annelies Huiskes
Communicatieadviseur