Onze professionals

REEF biedt specialistische kennis, ervaring en vaardigheden. Wij zien ieder vraagstuk als project, met een duidelijk eindresultaat. Aan deze projecten verbinden wij de beste professionals binnen elk van onze tien expertises.

Ik zoek een professional voor

Onze beschikbare professionals

Beschikbaar

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde 30 jaar ervaring

Beschikbaar

Marcel van Nunen

projectengineer

Bouwkundig projectleider Industrie 35 jaar ervaring

Beschikbaar

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Beschikbaar

Roel van de Waterbeemd

(senior) HR-professional

Organisatieontwikkeling People manager 32 uur per week beschikbaar

Beschikbaar

Gonçalo Costa Martins

mechanical engineer

Hightech industrie FEM

Beschikbaar

Angelique van Leeuwen

HR-adviseur

Verzuimbegeleiding Procesverbetering 32 uur per week beschikbaar

Beschikbaar

Gwenny Blakenburg

HR business partner

10 jaar ervaring coaching 24 uur per week beschikbaar

Beschikbaar

Marion Kalberg

HR-adviseur

32 uur per week HR professionaliseren

Beschikbaar

Pasqualina Candido

28-32 uur per week beschikbaar

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde 30 jaar ervaring

Achtergrond

Door zijn ervaring in de industrie, gezondheidszorg, adviesbureau en de aannemerij is de heer van Haren breed inzetbaar. De heer van Haren is in te zetten in de voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en kwaliteitscoördinatie van (ver)bouwprojecten en onderhoudsprojecten. Hij heeft ervaring met utiliteitsprojecten, woningbouw en onderhoudsprojecten in complexe bestuurlijke organisaties. Hij heeft een representatieve, klantgerichte instelling, werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en is kwaliteitsgericht. 
 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Marcel van Nunen

projectengineer

Bouwkundig projectleider Industrie 35 jaar ervaring

Achtergrond

Marcel is een 'no-nonsense' projectleider die zijn ziel en zaligheid weet te leggen in projecten. Hij heeft ervaring in de industrie, utiliteitsbouw en o.a. de zorg als projectleider voor renovatie-, onderhoud-, nieuwbouw en vervangingsprojecten. Marcel heeft zowel ervaring aan de kant van de opdrachtgever als de aannemer en is inzetbaar bij beide.

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Achtergrond

Peter heeft ervaring in het aansturen van diverse onderhoudsteams, waarbij hij sterk is om rust te behouden en de juiste prioriteiten te bewaken. Hij blinkt uit in het optimaliseren van onderhoudsplannen en uitvoering van werkvoorbereiding.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Roel van de Waterbeemd

(senior) HR-professional

Organisatieontwikkeling People manager 32 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Roel heeft brede ervaring in diverse facetten van het HR vak, zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau. In verschillende organisaties is hij als HR-businesspartner verantwoordelijk geweest voor de HR-strategieën en HR-roadmaps. Daarnaast is hij regelmatig eindverantwoordelijke voor zowel alle HR-gerelateerde zaken als de uitvoering van wereldwijde processen. Ook heeft hij ervaring als MT-lid, als coach en als gesprekspartner voor onder andere OR.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Gonçalo Costa Martins

mechanical engineer

Hightech industrie FEM

Achtergrond

Gonçalo heeft een afgeronde Master richting Engineering. Hij heeft onder andere ervaring in het ontwikkelen en ontwerpen van oplossingen voor ASML. Gonçalo heeft ervaring met het uitvoeren van FEM-simulaties en is bekend met SolidWorks, NX en Teamcenter.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Angelique van Leeuwen

HR-adviseur

Verzuimbegeleiding Procesverbetering 32 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Angelique is een ervaren HR sparringpartner die graag diverse personele vraagstukken oppakt. Haar kracht zit in duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Gwenny Blakenburg

HR business partner

10 jaar ervaring coaching 24 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Gwenny heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-werkveld, met focus op de industriële branche. Als HR business partner is ze voornamelijk actief op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Ze krijgt energie van arbeidsrecht, wet en regelgeving. Daarnaast focust zij graag op coaching en ontwikkeling.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Marion Kalberg

HR-adviseur

32 uur per week HR professionaliseren

Achtergrond

Marion heeft kennis en ervaring op het gebied van HR advies, proces- verbetering en implementatie. Marion schetst heldere verwachtingen, toont betrokkenheid en bewaart het overzicht en prioriteiten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Pasqualina Candido

28-32 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Pasqualina is verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en facturatie, dit is haar start binnen de Finance. In de toekomst wil ze zich nog breder in gaan zetten binnen de Finance wereld maar voor nu is zij een kei als medewerker Debiteurenadministratie. Om deze ervaring op te doen heeft ze in de afgelopen jaren verschillende opleidingen en cursussen gevolgd om zich hiervoor te kwalificeren.

Dirk Lathouwers

HR-adviseur

20 jaar ervaring Sparringpartner

Juliëtte Wiersma

HR-professional

Procesoptimalisatie Reorganisatie

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Sasja Aleksic

strategisch beleidsadviseur

sociaal domein onderwijs 32 uur

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Andrey Verkutis

mechanical R&D engineer

10 jaar ervaring werktuigbouwkunde

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Robbert van Aken

procurement specialist indirect materials

40 uur NEVI 1, SAP, Ariba CAPEX

Wim Muhlenbruch

projectplanner

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Ronald Bolhuis

requirements specialist

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Jules Hoeijmakers

veiligheidskundige

Veiligheidskundige Farmacie en LOTO

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkundig projectleider Industrie

Henk Luijten

projectengineer

Joris Muskens

inspecteur bomen

Groen Openbare ruimte

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Michiel den Ouden

projectmanager

Niek Reiners

beheermedewerker

Civiel Gebiedsbeheer

Ria Janissen

veiligheidskundige

20 jaar ervaring Werkvergunningen

Ron Bisschops

equipment engineer

Baukeline Kielen

vergunningverlener Wabo

Vergunningverlener Bouwkunde

Jan van Rossem

quality assurance specialist

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Bas van der Heijden

Accounting specialist

Flexibel Analytisch

Daisy Boogerd

financial controller

Flexibel Meedenkend

Nanda Vissers

Medewerker salarisadministratie

Flexibel Planmatig

Janne Ariëns

credit control

Vooruitstrevend Financiële administratie

Meriam van Haren

validation engineer

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Leon Cocco

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Evan Theunissen

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Helmi van Mullekom

HR adviseur

Scrum Processen en systemen

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Ilse Eikelhof

(junior) HR-professional

HR aanspreekpunt Personeelsadministratie

Melissa Eshuijs

financieel medewerker

Allround Financiële administratie

Nick Tielemans

financieel medewerker

Ondernemend Efficiëntie

Bo Zwaal

junior HR-adviseur

Strategic workforce planning Aanspreekpunt HR

Eline Groenenberg

HR-professional

Procesverbetering Personeelsadministratie

Daniëlle van den Hurk

HR-professional

Vraagbaak HR Verbinder

Juliëtte Bouman

HR project- en verandermanager

Organisatieadvies Verandermanager

Dorien Janssen

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Dylan Koster

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Wesley van de Laar

financieel medewerker

financiële administratie procesoptimalisatie

Michelle van der Wal

HR-/Recruitment professional

Recruitment Human recources

Jan Bouw

Project- en procesengineer

CQV Procesoptimalisatie Projectengineering

Ingrid van der Velden

Senior HR-adviseur

Toekomstbestendig HR 20 jaar ervaring

Willem van Breda

Arbeidshygiënist

Arbeidshygiënist 25 jaar ervaring RI&E

Daphne Heijstek

HR-medewerker

HR administratie Aanspreekpunt medewerkers

Charlotte Geurink

Finance professional

Procesoptimalisatie Financiële analyses

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Rick Viveen

HSE-adviseur

V&G coördinatie en bouw 10 jaar ervaring

Ton Frenken

Projectmanager Vastgoed

Vastgoed Bouwkunde Beheer

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Mirjam Mulders

Projectleider Zeer Zorgwekkende Stoffen

Vergunningsverlener Milieu Projectleider

Thomas Bel

Product owner

Geo-informatie ICT GIS

Lars Corpelijn

Supply Chain Coördinator

Logistiek Planning Supply Chain

Caroline Claassen

HR-medewerker

Personeelsadministratie Procesverbetering 15 jaar ervaring

Lotte Lemeer

HR-professional

Recruitment HR-professional

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Sjoerd van Driel

QHSE Adviseur

Kwaliteitsmanagement 15 jaar ervaring ISO-management

Luciana Aurora

Salarisadministratie Aanspreekpunt HR

Bram Prinsen

Johan van den Heuvel

Projectmanager

Projectmanagement Multidisciplinair

Leo de Boom

Hoofd technische dienst

Hoofd technische dienst

Zoë van Kuil

Junior HR-professional

2 jaar ervaring

Melanie Swanenberg

HR-professional

15 jaar ervaring

Marieke van der Zandt

HR-officer

15 jaar ervaring Productie en logistieke sector Generalist

Sonja Dobbelsteen

HR-medewerker

Arbeidsrecht Procesoptimalisatie

Bernadette van Berkel

HR-professional

25 jaar ervaring

Kim van de Waterlaat

HR officer

36 uur per week beschikbaar

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Loes Stal

Consulent Sociaal Domein

Matthijs van Esterik

HR-medewerker

40 uur per week beschikbaar HR digitaliseren

Mohamad Alkamha

Medewerker Crediteurenadministratie

16 uur per week beschikbaar

Alice van den Elsen

HRM-medewerker

40 uur per week beschikbaar

sluiten
Vraag meer informatie aan

Dirk Lathouwers

HR-adviseur

20 jaar ervaring Sparringpartner

Achtergrond

Dirk is een senior HR-adviseur met ruim 20 jaar ervaring bij een diversiteit aan bedrijven. Hij is flexibel, dit uit zich in zijn snelle aanpassingsvermogen in een organisatie. Als HR-adviseur fungeert hij als sparringpartner van het management en maakt hij een goede vertaling van de wettelijke kaders en de ontwikkelingen op het gebied van P&O naar de dagelijkse praktijk. Dirk eindigt zijn projecten altijd met een duidelijke kennis- en informatieoverdracht. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte Wiersma

HR-professional

Procesoptimalisatie Reorganisatie

Achtergrond

Juliëtte heeft inmiddels meerdere succesvolle projecten op haar naam staan. Ze verbindt zich makkelijk met verschillende lagen binnen de organisatie en creëert snel draagvlak waarop gebouwd kan worden. Als HR-business partner heeft ze haar expertise ingezet bij GEA Group, een reorganisatie begeleid bij Scandinavian Tobacco Group en draagt ze momenteel de medeverantwoordelijkheid over verschillende HR-topics bij de EUV Factory binnen ASML.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Achtergrond

Hilde is werkzaam in de rol van jurist privaatrecht. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere de Gemeente Asten, Gemeente Deurne en Gemeente Veldhoven. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het privaat- en publiekrecht. Haar speerpunten zijn privaatrechtelijke stukken, vastgoed en gebiedsontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Elke is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten opgepakt voor onder andere Werkplein Hart van West Brabant, Werk en Inkomen Lekstroom, A2 Gemeente, Gemeente Best en ISD Bol. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen, maar is ook in te zetten als Handhaver Participatiewet of als sociaal rechercheur. Haar speerpunten zijn Inkomen en handhaving.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Achtergrond

Matthijs is werkzaam in de rol van procesadviseur. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere de Gemeente Helmond en Ergon. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen het Sociaal Domein, met als specialisme de nieuwe Wet Inburgering. Vanuit zijn rol als beleidsadviseur is hij regelmatig ingezet als projectleider en procesadviseur. Zijn speerpunten zijn het brede sociaal domein en projectmatig werken.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sasja Aleksic

strategisch beleidsadviseur

sociaal domein onderwijs 32 uur

Achtergrond

Werkzaam in de rol van senior beleidsadviseur en projectleider. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten gedaan voor o.a. gemeente Eindhoven, Helmond, Tilburg, Dongen, Dordrecht, Goirle, Deurne en Uden. Haar kennis omvat alle actualiteiten als ook de Wet verplichte GGZ en nieuwe Wet Inburgering. Vanuit haar projectleiding is zij verantwoordelijk voor subsidieaanvragen en -beleid als ook de begeleiding van aanbestedingen en advisering in deze trajecten. Haar speerpunten zijn onderwijs en het sociaal domein.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Thijs is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Altena en Senzer. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen Werk en Inkomen op senior niveau. Zijn speerpunten zijn Inkomen en Poortwachter.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Achtergrond

Wanda is werkzaam in de rol van consulent Wmo. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Waalwijk, Gemeente Etten-Leur, Gemeente Breda, Gemeente Bergen op Zoom en Gemeente Westerveld. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het Wmo en is ook een ervaren Wmo consulent te noemen. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser/kwaliteit en als coach. Haar speerpunten binnen de Wmo zijn begeleiding en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Andrey Verkutis

mechanical R&D engineer

10 jaar ervaring werktuigbouwkunde

Achtergrond

Hij heeft ruime ervaring met het ontwerpen van nieuwe constructies. Breed inzetbaar, doordat hij ervaring heeft in de machinebouw, productontwikkeling en automotive. Hij heeft kennis van meerdere CAD-applicaties en weet sterkteberekeningen te maken. Andrey was lid van een projectteam bij Kuhn dat verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van een nieuwe machine. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Achtergrond

Lorenzo is sterk in het organiseren en realiseren van elektrotechnische projecten in de industrie, vanaf aanvraag tot aan oplevering. Hij is zeer klantgericht en gedreven, waardoor hij altijd het beste resultaat wilt behalen. Zijn enthousiasme en energie zorgen voor leven in de brouwerij en een prettige samenwerking. Lorenzo heeft naar tevredenheid projecten opgepakt bij CBRE op locatie bij MSD in Oss (farmacie).

sluiten
Vraag meer informatie aan

Robbert van Aken

procurement specialist indirect materials

40 uur NEVI 1, SAP, Ariba CAPEX

Achtergrond

Hij heeft naar grote tevredenheid projecten uitgevoerd bij Dechra Pharmaceuticals, Weir Minerals, FUIJIFILM Europe Manufacturing en St-Anna Zorggroep. Hij heeft uitstekende kennis van NPR en CAPEX-goederen en diensten. Te denken valt aan verpakkingsmachines, technische installaties, warehousing (GDP), MRO, Energie, ICT en HR. Robbert kun je omschrijven als relatiebouwer. Hij is daarnaast analytisch sterk en erg gedreven in zijn werk.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Wim Muhlenbruch

projectplanner

sluiten
Vraag meer informatie aan

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Mathijs heeft ruim 35 jaar ervaring met de coördinatie van beheer en onderhoud in de installatietechniek. Hij is multidisciplinair, zowel qua opleidingen als ervaring, waardoor hij het volledige beheer van gebouwen kan organiseren. Daarnaast heeft hij ervaring in zowel de utiliteit als industrie. Zijn veelzijdigheid, in combinatie met zijn oplossingsgerichte houding, zorgen ervoor dat het beheer van gebouwen altijd op orde is.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ronald Bolhuis

requirements specialist

sluiten
Vraag meer informatie aan

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Achtergrond

Patric is een technisch specialist met veel ervaring in het optimaliseren en inrichten van onderhoudsplannen. Daarnaast is hij zeer bedreven in het verbeteren van leveranciersbeleid in de vorm van contractmanagement en werkvoorbereiding. Patric typeert zich als een persoon met hoge betrokkenheid bij organisatie en taak, integer, analytisch vermogen, gericht op verbeteren processen, staat open voor kritiek, vasthoudend, oog voor detail, positief kritisch.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jules Hoeijmakers

veiligheidskundige

Veiligheidskundige Farmacie en LOTO

Achtergrond

Jules Hoeijmakers is zijn carrière als bouwkundige gestart in de rol van tekenaar gestart. Door zijn leergierigheid heeft hij diverse HSE-opleidingen afgerond en zichzelf aantoonbaar bewezen in het uitvoeren van HSE-projecten. Dit doet hij door op proactieve wijze problemen te benaderen en in samenwerking met collega’s naar oplossingen te zoeken. Zijn gedrevenheid is aanstekelijk en hij werkt het best als hij zichzelf kan blijven uitdagen op professioneel en persoonlijk vlak.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Achtergrond

Desirée is werkzaam in de rol van procesregisseur Zorg en Veiligheid. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Bergeijk, Gemeente Hoeksche Waard, Gemeente West Betuwe en het CCV. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het domein Zorg en Veiligheid. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als coördinator, consulent complexe problematieken en procesregisseur. Haar speerpunten zijn zorg, veiligheid, jongeren en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Ed heeft ruim 35 jaar ervaring met engineering en projectleiding in de industrie. Hij is multidisciplinair sterk en door zijn oplossingsgerichte houding weet hij ieder project tot een goed einde te brengen. Hij denkt niet in beperkingen, maar via welke weg juist wel het benodigde resultaat behaald wordt. Ed is communicatief sterk en betrekt alle stakeholders bij de realisatie van het project, waardoor men graag met hem samenwerkt. Wanneer Ed een project krijgt, weet je op voorhand dat het geregeld wordt.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkundig projectleider Industrie

Achtergrond

Gerard is ervaren in projectleiding en procesmanagement. Hij heeft een helicopterview en is een verbinder. Hij heeft veel ervaring en kennis voor het zelfstandig leiden van- en sturing geven aan multidisciplinaire (complexe) bouwprojecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Henk Luijten

projectengineer

sluiten
Vraag meer informatie aan

Joris Muskens

inspecteur bomen

Groen Openbare ruimte

sluiten
Vraag meer informatie aan

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Achtergrond

Een zeer ervaren projectmanager en consultant met internationale projectervaring. Khaled is zeer gestructureerd, klantgericht en wil ieder project perfect realiseren. Hij is verantwoordelijk voor multidisciplinaire projecten en is gespecialiseerd in de werktuigbouwkunde. Door zijn communicatieve vaardigheden en helicopterview zorgt hij dat ieder project op een prettige wijze gerealiseerd wordt.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Lianne is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Leudal en Samenwerking Kempen Gemeente. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen en de Participatiewet. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser ter bevordering van de kwaliteit en is zij een echte kartrekker die het team coördinerend mee op sleeptouw neemt. Haar speerpunten zijn Inkomen en kwaliteit.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Michiel den Ouden

projectmanager

sluiten
Vraag meer informatie aan

Niek Reiners

beheermedewerker

Civiel Gebiedsbeheer

Achtergrond

Niek is een gemotiveerde en gedreven civiele techneut met HBO-achtergrond. Hij heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan in de calculatie, werkvoorbereiding en projectbegeleiding. Niek heeft te maken gehad met diverse soorten projecten op het gebied van Civiele Techniek en GWW.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ria Janissen

veiligheidskundige

20 jaar ervaring Werkvergunningen

Achtergrond

Ria heeft vanuit de functie office manager de overstap gemaakt naar de veiligheid en is inmiddels 12 jaar een gedreven EHS-officer met zeer ruime ervaring in de farmaceutische industrie. Aan de hand van wet- en regelgeving stelt ze richtlijnen op en zorgt ervoor dat dit niet alleen een papieren exercitie is, maar dat deze voorschriften in de praktijk worden uitgevoerd en levend worden gehouden door de gebruiker. Ze coördineert door mensen direct aan te spreken, waarbij ze uitgaat dat de manier waarop je iets zegt meer doet dan de inhoud.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Baukeline Kielen

vergunningverlener Wabo

Vergunningverlener Bouwkunde

Achtergrond

Baukeline is een seniorvergunningverlener met een passie voor monumenten. Zij heeft een bouwkundige opleiding op zak en ervaring met complexe vergunningaanvragen. Ook heeft zij aanvullende opleidingen gevolgd op monumenten gebied en het behoud hiervan.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jan van Rossem

quality assurance specialist

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Achtergrond

Bram is zeer deskundig op gebied van procesautomatisering OT icm de gekoppelde IT-omgeving en Elektrotechniek. Daarnaast heeft Bram affiniteit met werktuigbouw, waardoor hij multidisciplinair kan meedenken in techniek. Met zijn ervaring als maintenance engineer helpt hij bedrijven met advies of ondersteuning in het verbeteren van conceptueel onderhoud (RCM), systeeminrichting of procesverbetering.
Kernexpertise en toegevoegde waarde van Bram:

  • OMMS: inrichting, advies, optimalisatie, integratie of maatwerk (o.a. Ultimo, SAP)
  • Onderhoudsstrategie: inrichting en vormgeving, optimalisatie bestaande preventieve plannen, KPI’s vormgeven analyse
  • Maintenance werkzaamheden: kosten/baten analyse, RCA en schrijven werkinstructies

 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Achtergrond

Paul is de afgelopen 45 jaar actief geweest als planeconoom voor het werkgebied planeconomie/financieel regisseur en gebieds (her-)ontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Achtergrond

Lisette heeft een afgeronde opleiding milieutechnologie. Ze heeft ruime ervaring in de bodemwereld en functies bekleed als bodemadviseur en projectleider. In de functies die ze via REEF heeft uitgevoerd, is ze voornamelijk bezig geweest met het toetsen van bodemrapporten, uitbrengen van bodemadvies voor particulieren en bedrijven, grondverzetmeldingen en behandeling nemen én afhandelen van meldingen besluit bodemkwaliteit. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bas van der Heijden

Accounting specialist

Flexibel Analytisch

Achtergrond

Bas is een ervaren Finance-professional die graag zijn kennis en ruime ervaring inzet voor een opdracht waar hij met procesoptimalisatie aan de slag kan. De focus van zijn werk ligt op: GL accounting, financial control en financial reporting. Hij is gericht op continue verbetering en voor meerdere opdrachtgevers is zijn inzet van positieve impact op de bedrijfsvoering geweest. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daisy Boogerd

financial controller

Flexibel Meedenkend

Achtergrond

Daisy is het type ‘’snelle leerling’’; opdrachtgevers die met haar samenwerken, verkeren in de luxepositie dat ze altijd meer oplevert dan van haar wordt verwacht. Ze zet altijd de extra stap door te analyseren waar proces- en rapportageverbeteringen mogelijk zijn. Professioneel is de REEF-kernwaarde die het beste bij Daisy past. Ze zet altijd net dat stapje extra vanuit haar ambitieuze instelling. Dit zorgt voor 100 % resultaat binnen financieel projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nanda Vissers

Medewerker salarisadministratie

Flexibel Planmatig

Achtergrond

Nanda heeft ervaring met het doorvoeren van proces- en systeemverbeteringen, is een echte teamplayer en weet van aanpakken. Na haar studie HBO Bedrijfseconomie heeft ze binnen diverse organisaties gewerkt aan verbeteringen, onder andere op het gebied van invoicing, debiteuren- en crediteurenbeheer. Ze weet anderen te overtuigen van de noodzaak van veranderingen en heeft talent voor de menselijke kant van proces- en systeemverbeteringen. Bij een aantal bedrijven heeft Nanda inmiddels ervaring opgedaan met werkzaamheden op het gebied van salarisadministratie. Daarbij heeft ze recentelijk de opleiding PDL succesvol afgerond. Nanda wil in een volgende opdracht graag haar opgedane kennis en expertise m.b.t. de salaris/payroll administratie delen met bedrijven, waardoor het bedrijf nét dat stapje extra kan zetten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Janne Ariëns

credit control

Vooruitstrevend Financiële administratie

sluiten
Vraag meer informatie aan

Meriam van Haren

validation engineer

sluiten
Vraag meer informatie aan

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Achtergrond

Een HR-adviseur met een oprechte interesse in zowel de organisatie als het personeel. Ze is altijd op zoek naar de optimale afstemming van zowel de harde als softe (HR) instrumenten. Creativiteit, analyse, communicatie en doelgerichte aanpak zijn haar sterkste punten. Humor is voor haar een 'must', gepaard met respect en integriteit. Een greep uit haar specialiteiten: Personal Development, Coaching, HR Transformation, Recruitment en Change Management. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Hij heeft tot begin 2021 gewerkt in de telecommunicatie als ervaren specialist met een sterke drive tot kennisoverdracht. Frank is verantwoordelijk, positief kritisch en levert graag kwaliteit. Frank heeft inmiddels ervaring opgedaan binnen de BAG en WOZ.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Leon Cocco

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Leon heeft al ruim 2,5 jaar ervaring opgedaan binnen de wereld van de Basisregistraties. Dit op zowel BAG/BGT als WOZ, hierin heeft hij ervaring opgedaan met verschillende systemen. Als persoon is hij sociaal, kritisch in zijn werk en staat hij bekend als een harde werker.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Evan Theunissen

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Hij is afkomstig uit de grafische wereld en heeft inmiddels drie jaar ervaring opgedaan binnen de wereld van de BAG/BGT en WOZ. Evan is een communicatief vaardige specialist die oog voor detail heeft en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Achtergrond

Kiona heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-vak. Ze is een veelzijdig professional die graag op zowel operationeel- als tactisch niveau werkt. Daarnaast zet ze zich graag in als gesprekspartner voor managers.  Kiona heeft verschillende opleidingen gevolgd: (vitaliteits)coach, EFT (emotional freedom techniques) Therapeut.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Helmi van Mullekom

HR adviseur

Scrum Processen en systemen

Achtergrond

Helmi heeft zichzelf in twee jaar bij REEF ontpopt als projectspecialist van formaat. Inmiddels is ze zelfs eigenaar van twee projecten bij twee verschillende opdrachtgevers, namelijk Carglass en Yask. Bij Carglass richt Helmi zich op procesverbetering en professionalisering van het systeem Workday. Daarnaast zet zij zich in voor Yask, waar ze zich bezighoudt met de in-, door- en uitstroom. Helmi is bezig deze stromen te optimaliseren, samen met een softwarebedrijf. Hiervoor maakt Helmi een blauwdruk, om in kaart te brengen wat er procesmatig gebeurt.  

Voor beide projecten maakt Helmi gebruik van de scrum-methodiek. Om zichzelf te professionaliseren als projectspecialist, heeft Helmi een scrum-training gevolgd via REEF. Een training die zeker van toegevoegde waarde is.  

De grootste uitdaging voor Helmi is om in een korte tijd veel verschillende stakeholders op de hoogte te houden van haar projecten. Doordat ze uitstekend het overzicht bewaart en proactief communiceert met de verschillende partijen, weet zij zowel de opdrachtgevers als REEF op ieder moment aan te haken en informeren.  

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Achtergrond

Gérard Raaijmakers is een zeer gepassioneerd veiligheidskundige die een toegevoegde waarde kan leveren in de combinatie procesveiligheid, machineveiligheid en explosieveiligheid in relatie met Chemie/Farmacie. Zijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen in organisaties. Hij is pragmatisch in het oplossen van problemen, houdt van aanpakken en afronden. Met zijn technische kennis en ervaring kan hij moeiteloos aansluiting vinden bij opdrachtgevers in de (proces) industrie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ilse Eikelhof

(junior) HR-professional

HR aanspreekpunt Personeelsadministratie

Achtergrond

Tijdens haar studie Human Resource Management heeft Ilse twee stages afgerond. De één met betrekking tot het onboarden van expats, de tweede met een focus op casemanagement. Ilse heeft zich onder andere gefocust op het vraagstuk: ‘Hoe hou je medewerkers mentaal fit in corona tijden?’ Ilse is momenteel werkzaam als recruiter binnen team Personeel en Organisatie en is klaar voor een nieuwe uitdaging als projectspecialist!

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Melissa Eshuijs

financieel medewerker

Allround Financiële administratie

Achtergrond

Melissa heeft vele jaren ervaring als financieel medewerker. Debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, het opmaken van facturen en het beheren en opschonen van tussenrekeningen, zijn voor Melissa dagelijkse bezigheden.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nick Tielemans

financieel medewerker

Ondernemend Efficiëntie

Achtergrond

Nick wordt blij van cijfers en bovenal van mensen vooruit helpen. Als Finance and Control-projectspecialist pakt Nick alle facetten binnen een financiële afdeling op. Met daarbij oog voor efficiency en optimalisatie en digitalisatie.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bo Zwaal

junior HR-adviseur

Strategic workforce planning Aanspreekpunt HR

Achtergrond

Bo is haar loopbaan gestart als HR-assistent en doorgegroeid naar junior HR-adviseur waarbij zij eerste aanspreekpunt is en verantwoordelijk is voor het verwerken van mutaties, adviseren van managers bij HR-vraagstukken en het begeleiden van verzuimcasussen. Daarnaast houdt ze zich bezig met kleine tot middelgrote projecten en staat ze in nauw contact met recruiters, senior HR -adviseurs, salarisadministratie, finance en operationele managers.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Eline Groenenberg

HR-professional

Procesverbetering Personeelsadministratie

Achtergrond

Als high potential young HR-professional is Eline een sterke generalist. Als onderdeel van onze HR-community heeft Eline een innovatieve inbreng voor het team en opdrachtgevers. Momenteel draagt ze een project bij Carglass waarbij ze in de rol van HR-Officer alle eerstelijns vragen oppakt en ondersteuning biedt bij het implementeren van Workday. Bij haar eerdere project bij Woonbedrijf heeft ze ondersteuning geboden aan het gehele HR-team. Daarnaast zijn er subprojecten opgeleverd zoals rookvrije werkomgeving, herzien van bedrijfskleding en de implementatie van SAP Ariba. Tot slot heeft Eline een project afgerond bij Vanderlande waar ze actief was binnen het HR-support team van de Academie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daniëlle van den Hurk

HR-professional

Vraagbaak HR Verbinder

Achtergrond

HRM-professional in opleiding met ruim zes jaar ervaring op het gebied van personeelsadministratie. Beschikbaar voor (junior) HR-advies functies.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte Bouman

HR project- en verandermanager

Organisatieadvies Verandermanager

Achtergrond

Juliëtte is een mens- en resultaatgerichte manager in HR, project- en verandermanagement met sterke conceptuele en implementatie vaardigheden. Ze is in staat om impact te creëren door de combinatie van denken en doen. Juliëtte heeft een brede ervaring in het Human Resources vakgebied in diverse rollen: HR manager,- Business Partner, Transitiemanager, Manager Shared Service Center HR en Manager Academy, binnen zowel profit- als not-for profit organisaties. Ze heeft een passie voor ontwikkeling, verandering en het creëren van verbindingen en samenspel. Ze is een enthousiaste, gedreven en pragmatische HR professional, die bekend is om haar relatie-impact en daadkracht. Haar kennisgebieden zijn: organisatie ontwikkeling, transformatie, inrichting en professionalisering HR-functie, strategisch personeelsbeleid, HR-projectmanagement, HR-shared services, HR-business partner en HR-Management.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Dorien Janssen

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Dorien is breed georiënteerd binnen de basisregistraties. Ze heeft ervaring binnen de BAG, BGT en de WOZ en is momenteel bezig met het traineeship om nog meer kennis te vergaren binnen de BAG.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Yasmijn heeft al meerdere jaren werkervaring. Ze heeft jaren gewerkt als specialist datakwaliteit bij de Rabobank. Vorig jaar september is ze begonnen met het Traineeship Basisregistraties en heeft al meerdere projecten voor ons succesvol afgerond.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Dylan Koster

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Dylan is afgestudeerd aan de Universiteit van Wageningen, met de opleiding Climate Studies. Hij is recentelijk gestart als trainee Basisregistraties en is gestart op het project bij de Gemeente Nunspeet.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Wesley van de Laar

financieel medewerker

financiële administratie procesoptimalisatie

Achtergrond

Wesley is een betrouwbare Finance-professional die zich makkelijk aanpast aan verschillende situaties en analyserend sterk is. Tijdens zijn vorige projecten is hij verantwoordelijk geweest voor de totale financiële administratie en procesoptimalisatie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Michelle van der Wal

HR-/Recruitment professional

Recruitment Human recources

Achtergrond

Michelle is een sterke HR-professional met haar expertise binnen Recruitment, hierdoor kan ze een brug slaan tussen beide werelden. Inmiddels heeft ze 4 jaar ervaring binnen HR en recruitment. Een project als HR-generalist met invloeden van recruitment is op haar lijf geschreven. Denk hierbij aan in-, door- en uitstroom, HR-advies, employer branding en candidate experience/ jourey. Michelle is ondernemend en kritisch, streeft naar verbetering en weet snel haar plek te vinden binnen een nieuwe organisatie.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jan Bouw

Project- en procesengineer

CQV Procesoptimalisatie Projectengineering

Achtergrond

Jan is een gedreven en ervaren procestechnoloog uit de farmaceutische industrie. Jan is flexibel in omgang, resultaatgericht, probleemoplossend en neemt initiatief. Veel ervaring met procesverbetering, nieuwe productimplementaties en CAPEX-projecten inclusief CQV-werkzaamheden.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ingrid van der Velden

Senior HR-adviseur

Toekomstbestendig HR 20 jaar ervaring

Achtergrond

Ingrid is senior HR-adviseur met managementervaring binnen de overheid en non-profit sector. Haar werk ligt op de scheidingslijn van inhoud en proces binnen organisaties in verandering, met als hoofdthema's: opgavesturing, zelforganisatie en aantrekkelijk werkgeverschap. In de rol van projectleider richt Ingrid zich op projecten als: HR21, LMS, SPP, duurzame inzetbaarheid en MTO. Gezamenlijke resultaten behaalt ze door middel van vakmanschap, persoonlijk leiderschap en eigenaarschap op basis van vertrouwen, luisteren en communiceren in een informele werksfeer.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Willem van Breda

Arbeidshygiënist

Arbeidshygiënist 25 jaar ervaring RI&E

Achtergrond

Willem is een zeer ervaren EHS-deskundige met kennis van de chemische en farmaceutische industrie. Hij is deskundig in veiligheidsmanagementsystemen, arbeidshygiëne, BHV, bedrijfsnoodplannen, RI&E en werkzaam op het snijvlak van organisatie en beleid.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daphne Heijstek

HR-medewerker

HR administratie Aanspreekpunt medewerkers

Achtergrond

Daphne is een gedreven professional met oog voor de mens en de ontwikkeling van processen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Charlotte Geurink

Finance professional

Procesoptimalisatie Financiële analyses

Achtergrond

Als Finance professional ziet Charlotte snel welke processen binnen de financiële administratie verbeterd moeten worden om efficiënter en effectiever te werk gaan. Charlotte weet in haar diverse projecten haar mannetje te staan en voorziet de opdrachtgever van het juiste advies. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Achtergrond

Jeffrey Joosten is een ambitieuze veiligheidskundige die van grote toegevoegde waarde is in een organisatie. Zijn enthousiasme voor het vak en leergierigheid zijn aanstekelijk en maakt dat hij het uiterste uit zichzelf wil halen om beter te worden. Zijn inhoudelijke kennis maakt hem een gedegen sparringspartner voor HSE-projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Rick Viveen

HSE-adviseur

V&G coördinatie en bouw 10 jaar ervaring

Achtergrond

Rick Viveen begon zijn carrière als uitvoerder in de aannemerij en is zodoende in aanraking gekomen met veiligheid. Door in het begin van zijn loopbaan veiligheid al hoog in het vaandel te hebben stan, is zijn interesse voor het vak groter geworden en in 2020 zelfs verzilverd met een MVK-diploma. Wegens zijn leidinggevende ervaring en capaciteiten als coördinator rond hij dit jaar zijn HVK-diploma. Zijn open communicatie maakt hem een erg prettige collega voor zowel de werkvloer als richting het MT. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ton Frenken

Projectmanager Vastgoed

Vastgoed Bouwkunde Beheer

Achtergrond

Ton Frenken is een ervaren en gepassioneerde vastgoed professional met meer dan 20 jaar ervaring in de begeleiding van het bouwen en beheren van vastgoed (woningbouw). Ton heeft aantoonbare expertise in de bedrijfsvoering en het management van nieuwbouw, verbouw en renovatieprojecten en is een expert in ketensamenwerking NPO. Hij is klantgericht en zakelijk in het aangaan van complexe kwesties en uitdagingen. Kortom, een ervaren duizendpoot met werkervaring in zowel de aannemerij als bij woningcorporaties. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Achtergrond

Hugo neemt als junior deel aan het traineeship basisregistraties (REEF i.s.m. DATA-Kracht). In dit traineeship wordt hij opgeleid tot allround basisregistratie medewerker, met ervaring op zowel de BAG, BGT en WOZ. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Mirjam Mulders

Projectleider Zeer Zorgwekkende Stoffen

Vergunningsverlener Milieu Projectleider

Achtergrond

Mirjam is een milieukundig specialist met veel ervaring op het gebied van milieuwetgeving, en in het bijzonder, de omgevingsvergunning. Op een projectmatige manier kan ze zich snel in een organisatie mengen, waarbij ze doelstellingen beoordeelt op haalbaarheid en vervolgens de projecten tot uitvoering brengt.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Thomas Bel

Product owner

Geo-informatie ICT GIS

Achtergrond

Thomas begeleidt de overgang van GeoPoort naar GeoPublicatie. Om deze transitie soepel te verlopen werkt hij ontwikkelopdrachten uit voor de programmeurs en test user-cases. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lars Corpelijn

Supply Chain Coördinator

Logistiek Planning Supply Chain

Achtergrond

Lars is een Supply Chain-specialist met ervaring in het managen en coördineren van supply chain-processen. Daarnaast houdt hij zich bezig met verbeterprojecten op het gebied van lead time en forecasting. Lars wordt omschreven als resultaatgericht, analytisch en sociaal met een hoge betrokkenheid naar de organisatie toe. Door zijn behoefte naar kennis, daagt Lars zichzelf uit om te leren en ontwikkelen om zo nieuwe opdrachtgevers nog beter te kunnen ondersteunen in het uitvoeren van optimalisatieprojecten.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Caroline Claassen

HR-medewerker

Personeelsadministratie Procesverbetering 15 jaar ervaring

Achtergrond

De kracht van Caroline als HRM-medewerker ligt met name in haar drive en accuratesse. Caroline is een ontzorger op het gebied van HRM. De personeelsadministratie is kloppend en managers hebben ten allen tijden de actuele stuurinformatie. Daarbij is ze goed in staat om alle processen hieromtrent te stroomlijnen. Haar collega's omschrijven haar als een zelfstandige teamplayer, iemand die empathisch is, goed kan luisteren, de verbinding met collega's zoekt, zich makkelijk aanpast en ondanks een hectische werkomgeving het overzicht en de rust bewaard. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lotte Lemeer

HR-professional

Recruitment HR-professional

Achtergrond

In het HR-vak haalt Lotte haar werkplezier uit het verbinden van mens en organisatie. Als HR-assistent heeft ze haar kennis, opgedaan tijdens haar studie, direct in de praktijk kunnen brengen. In die periode heeft ze zowel een persoonlijke als professionele groei doorgemaakt. Hierin heeft ze veel gehad aan haar ervaring in de horeca, waarin ze geleerd heeft om samen te werken, zich flexibel op te stellen en mensenkennis heeft ontwikkeld. Gedurende haar werk als HR-assistent heeft ze naast haar administratieve werkzaamheden meegewerkt aan verschillende projecten en de professionalisering en digitalisering van HR binnen de organisatie. Als corporate recruiter heeft ze haar creatieve kant van HR verder ontwikkeld. Thema's die haar interesse wekken zijn opleiding en training, onboarding, employer branding en vitaliteit. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Achtergrond

Als Logistics Manager is Herman verantwoordelijk voor het aansturen van de dagelijkse operatie, processen efficiënt in te richten, hierbij de kwaliteit hoog te houden en te verbeteren waar mogelijk. In zijn functie creëert hij rust en structuur - ook als het hectisch of complex wordt. Herman zorgt voor maximale betrokkenheid van personeel en creëert een plezierige en veilige werksfeer. Hij heeft een goed gevoel voor data driven input en de opvolging hiervan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sjoerd van Driel

QHSE Adviseur

Kwaliteitsmanagement 15 jaar ervaring ISO-management

Achtergrond

Sjoerd van Driel heeft in het eerste decennium van zijn carrière gewerkt aan processen, automatisering en ERP-systemen. Hij heeft veel internationaal gewerkt (Europa en Azië) en heeft daarbij op jonge leeftijd al veel ervaring opgedaan in de samenwerking met verschillende culturen. Later heeft hij zich sterk ontwikkelt op het QHSE-vlak, waarbij de focus altijd op kwaliteit lag en ligt. Sjoerd heeft veel kennis van ISO-normen, wetgeving risicomanagement en MVO. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Luciana Aurora

Salarisadministratie Aanspreekpunt HR

Achtergrond

Luciana is een enthousiaste HR-officer met zowel nationale als internationale ervaring. Ze is daardoor sterk in de omgang met mensen van verschillende lagen en culturen. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bram Prinsen

Achtergrond

Bram Prinsen is een junior financial met een afgeronde master richting Finance. Door zijn drive zet hij altijd nét dat stapje extra voor zijn opdrachtgever.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Johan van den Heuvel

Projectmanager

Projectmanagement Multidisciplinair

Achtergrond

Johan van den Heuvel is een zeer ervaren projectmanager met multidisciplinaire technische kennis. Hij is verantwoordelijk voor het onderhouden van (non)procesgebonden installaties én nieuwbouw en renovatieprojecten. Johan is sterk om zaken geregeld te krijgen met een no-nonsense en praktische houding waardoor hij binnen budget en planning blijft. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Leo de Boom

Hoofd technische dienst

Hoofd technische dienst

Achtergrond

Leo heeft veel ervaring met het aansturen van de onderhoudsteams, waarbij hij sterk is in het meenemen van de technische teams. Hij blinkt uit in het preventief onderhoudsplan met de benodigde technische kennis hiervan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Zoë van Kuil

Junior HR-professional

2 jaar ervaring

Achtergrond

Zoë is secuur, nieuwsgiering en altijd op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen. Ze is deeltijdstudent HRM aan Avans Hogeschool en heeft ervaring in het actualiseren van in-, door- en uitstroom processen. Ook zorgt ze ervoor dat het stagebegeleid zodanig wordt vormgegeven, dat er rekening gehouden wordt met de krapte op de arbeidsmarkt. Daarnaast bereid ze adviesaanvragen voor. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Melanie Swanenberg

HR-professional

15 jaar ervaring

Achtergrond

Melanie heeft ervaring met organisatieontwikkeling- en verandering. De rode draad van haar carrière is doorontwikkeling van het HR-, Arbo-, verzuim en vitaliteitbeleid én deze te implementeren. Ze zorgt voor vertaling van visie en strategie naar beleid en benodigde instrumenten. Daarnaast heeft Melanie ook kennis en ervaring op gebied van duurzame inzetbaarheid, opleiden en ontwikkelen. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Marieke van der Zandt

HR-officer

15 jaar ervaring Productie en logistieke sector Generalist

Achtergrond

Marieke heeft als HR-officer ervaring opgedaan bij diverse organisaties in de productie en logistieke sector en is bekend met meerdere CAO’s. Echter staat ze open om haar kennis ook in andere sectoren in te zetten en verder uit te breiden. Ze is een generalist en heeft voornamelijk ervaring met verzuim (WvP) en het optimaliseren van administratieve HR-processen. Ze is een gesprekspartner voor medewerkers en leidinggevende. Marieke is empathisch, integer, oprecht en leergierig. Met haar betrokken manier van communiceren weet ze situaties goed te doorgronden om vervolgens tot de kern te komen. Daarnaast is Marieke altijd optimistisch en heeft volgens andere een goed gevoel voor humor.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sonja Dobbelsteen

HR-medewerker

Arbeidsrecht Procesoptimalisatie

Achtergrond

Sonja is een eerlijke, loyale en complimenteuse HR-medeweker met een goed inlevingsvermogen. Haar hart ligt bij Human Resources. Service, - en persoonsgericht meedenken staan bij haar hoog in het vaandel. Ze heeft plezier in het helpen van organisaties/collega’s en heeft oog voor het verbeteren van processen. Als projectspecialist is ze graag van waarde voor de organisatie. Naast haar ervaring als HR-medewerker heeft ze ook ervaring als salarisadministratie.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bernadette van Berkel

HR-professional

25 jaar ervaring

Achtergrond

Bernadette is ruim 25 jaar werkzaam binnen het HR domein. Naast adviseren en ondersteunen van medewerkers en management, organisatievraagstukken, in-, door- en uitstroom en verzuimbegeleiding heeft ze, in het licht van duurzame inzetbaarheid, ook veel kennis en (coach)ervaring op gebied van persoonlijke ontwikkeling, loopbaan en alles rondom vitaliteit. Als allround HR professional werkt ze het liefst op tactisch niveau en is ze graag gesprekspartner voor leidinggevenden. Voor  operationele taken is ze ook uitstekend inzetbaar; ze weet van aanpakken, is accuraat, klant- en resultaatgericht, een echte multitasker en goed in plannen en organiseren. Haar accent ligt op: aandacht is groei is ontwikkeling en op omdenken (het anders kijken naar dezelfde dingen).

 

 

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kim van de Waterlaat

HR officer

36 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Kim heeft haar HBO HRM opleiding afgerond. Kim heeft kennis van administratieve processen rondom werving en selectie, kan werken met AFAS, is in staat overzicht te bewaken en prioriteiten te stellen. Handelt proactief en gaat actief op zoek naar antwoorden voor binnenkomende vraagstukken. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Achtergrond

José heeft ruim 20 jaar ervaring met het schrijven van beleid waarvan de laatste 8 jaar bij diverse gemeenten. Hier is José verantwoordelijk geweest voor diverse beleidsterreinen in het sociaal domein. De expertise van José ligt binnen het veld van welzijn, onderwijs en participatie. Hierbij legt zij gemakkelijk verbanden, is analytisch sterk en is te omschrijven als een netwerker.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Loes Stal

Consulent Sociaal Domein

Achtergrond

Loes is werkzaam als consulent in het sociaal domein. Zij begeleidt hier inwoners met voorzieningsvragen op het gebied van de wmo, jeugdwet en participatiewet. Verder heeft Loes ruime ervaring als wmo consulent bij diverse gemeenten en heeft zij gewerkt als ergotherapeut. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs van Esterik

HR-medewerker

40 uur per week beschikbaar HR digitaliseren

Achtergrond

Matthijs heeft recent zijn HBO HRM opleiding afgerond. Matthijs heeft kennis van administratieve processen en operationele taken rondom werving en selectie, in-, door-, en uitstroom, ziekteverzuim. Optimaliseren en digitaliseren van HR-processen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Mohamad Alkamha

Medewerker Crediteurenadministratie

16 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Mohamad is een gedreven, ambitieuze young professional, die in het kader van zijn ontwikkeling graag de wereld van interim wil betreden. Gezien hij op dit moment nog studerende is, wil hij dit naast zijn opleiding doen. Dit zorgt ervoor dat hij het geleerde ook direct in de praktijk kan brengen. Naast een mogelijke opdracht, houd hij zich bij Footprint ook bezig met de bedrijfsadministratie. De focus ligt hier met name op het crediteurenbeheer, maar ook met het debiteurenbeheer kan hij uit de voeten.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Alice van den Elsen

HRM-medewerker

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

In 2022 heeft Alice haar studie HRM afgerond. Daarnaast heeft ze de opleiding Assistent Accountant in 2018 afgerond.

De afgelopen 4 jaar heeft Alice bij verschillende organisaties kennis opgedaan door middel van stages en als werkstudent. Tijdens haar studie HRM heeft ze kennis gemaakt met alle kennisgebieden van HR, waardoor ze met verschillende HR thema’s affiniteit heeft, zoals:

  • Administratieve HR-taken
  • Introductiebijeenkomsten
  • Opleiding
  • Performance Management
  • Employer Branding
  • Werving & Selectie

Vorige ervaringen

Meer weten?

Bent u benieuwd wat REEF voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Bas van den Donk.