Onze professionals
REEF biedt specialistische kennis, ervaring en vaardigheden. Wij zien ieder vraagstuk als project, met een duidelijk eindresultaat. Aan deze projecten verbinden wij de beste professionals binnen elk van onze tien expertises.
Ik zoek een professional voor
Onze beschikbare professionals

Harold van Haren
Projectleider
bouwkunde 30 jaar ervaring
Achtergrond
Door zijn ervaring in de industrie, gezondheidszorg, adviesbureau en de aannemerij is de heer van Haren breed inzetbaar. De heer van Haren is in te zetten in de voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en kwaliteitscoördinatie van (ver)bouwprojecten en onderhoudsprojecten. Hij heeft ervaring met utiliteitsprojecten, woningbouw en onderhoudsprojecten in complexe bestuurlijke organisaties. Hij heeft een representatieve, klantgerichte instelling, werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en is kwaliteitsgericht.

Marcel van Nunen
projectengineer
Bouwkundig projectleider Industrie 35 jaar ervaring
Achtergrond
Marcel is een 'no-nonsense' projectleider die zijn ziel en zaligheid weet te leggen in projecten. Hij heeft ervaring in de industrie, utiliteitsbouw en o.a. de zorg als projectleider voor renovatie-, onderhoud-, nieuwbouw en vervangingsprojecten. Marcel heeft zowel ervaring aan de kant van de opdrachtgever als de aannemer en is inzetbaar bij beide.

Juliëtte Bouman
HR project- en verandermanager
Organisatieadvies Verandermanager Per direct beschikbaar voor 32 uur per week
Achtergrond
Juliëtte is een mens- en resultaatgerichte manager in HR, project- en verandermanagement met sterke conceptuele en implementatie vaardigheden. Ze is in staat om impact te creëren door de combinatie van denken en doen. Juliëtte heeft een brede ervaring in het Human Resources vakgebied in diverse rollen: HR manager,- Business Partner, Transitiemanager, Manager Shared Service Center HR en Manager Academy, binnen zowel profit- als not-for profit organisaties. Ze heeft een passie voor ontwikkeling, verandering en het creëren van verbindingen en samenspel. Ze is een enthousiaste, gedreven en pragmatische HR professional, die bekend is om haar relatie-impact en daadkracht. Haar kennisgebieden zijn: organisatie ontwikkeling, transformatie, inrichting en professionalisering HR-functie, strategisch personeelsbeleid, HR-projectmanagement, HR-shared services, HR-business partner en HR-Management.

Kim van de Waterlaat
HR Professional
Per 1 oktober beschikbaar voor 32 uur per week
Achtergrond
Kim heeft haar HBO HRM opleiding afgerond. Kim heeft kennis van personeelsadministratie en kan goed overweg met personeelssystemen. Ze handelt proactief en gaat actief op zoek naar antwoorden voor binnenkomende vraagstukken. Ze pakt graag nieuwe dingen op en past het beste in een ondersteunende/signalerende HR-functie.

Threa Aarts
Financial Controller
Per 1 sept 32 uur per week
Achtergrond
Threa is een ervaren en kritische financieel manager/controller met oog voor zowel het organisatiebelang als ook de medewerker, al meer dan 30 jaar in het vak werkzaam! Ze is analytisch erg sterk en weet processen razendsnel te doorgronden. Het is haar persoonlijke uitdaging om processen te verbeteren qua kwaliteit en efficiency, zodat een organisatie zich kan ontwikkelen. Verder is ze te omschrijven als een bruggenbouwer en zorgt ze ervoor dat een organisatie beter gaat functioneren. Ze durft out of the box te denken, zodat er binnen een organisatie nieuwe ideeën kunnen ontstaan. Ze fungeert het beste binnen non-profit organisaties waarbij ze echt van toegevoegde waarde kan zijn!

Geoffrey Coenraad
HR-Professional
40 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Geoffrey is een Young Professional met hoge ambities. Hij is kritisch en meedenkend. Geoffrey geeft gevraagd en ongevraagd advies over diverse belangrijke (HR) thema’s en vraagstukken, maar ook over (benodigde) strategische, tactische en operationele ontwikkelingen in zijn totaliteit binnen de organisatie. Zijn advies is erop gericht om continu toe te kunnen werken naar een organisatie(omgeving) waarin de belangen van medewerkers en de organisatie in balans zijn.
- Vion | Projectmanagement - uitrollen van diverse projecten, zoals onboarding
- Welten | coaching en begeleiding van HR-medewerkers, ziekteverzuim casemanagement en procesoptimalisatie
- Van Geloven | procesoptimalisatie, verantwoordelijk voor de operationele processen, sparringpartner
- Pink Roccade Local Government | procesoptimalisatie, uitvoering operationele processen

Nard van Raamsdonk
Junior HR-Professionals
Per direct beschikbaar voor 40 uur per week
Achtergrond
Nard is na de afronding van zijn bachelor HRM gestart op zijn eerste project bij Vion. HR-werkervaring opgedaan. Medeverantwoordelijk voor de waarborging van in-, door- en uitstroom processen. Bijdrage leveren aan recruitment en casemanagement.
Vion | Samenwerkingspartner van HR manager

Bas Bremmers
Accounting professional / Financieel medewerker
Per direct 40 uur per week
Achtergrond
Bas is een gediplomeerd bedrijfsadministratie en heeft met name ervaring met banking en de crediteurenadministratie. Ook is hij bekend met het beheren van enkele grootboekrekeningen. Bas is ambitieus en wil zich om die reden ook gaan ontwikkelen in het debiteurenproces. In zijn werk is hij zorgvuldig en gedreven en kijkt kritisch naar processen.

Jaap van den Berg
Senior HR-professional / Organisatieadviseur
Achtergrond
Als organisatieadviseur in dienst bij team Personeel en Organisatie en inzetbaar bij diverse opdrachtgevers. Jaap geeft strategisch HR & Organisatie advies, geeft drijfveren trainingen, coacht individuen en werkt samen met teams aan de effectiviteit.
Jaap van den Berg heeft >15 jaar ervaring in organisatieontwikkeling en verandermanagement; in o.a. de financiële dienstverlening en het publieke domein. Hij geeft directie en management (on)gevraagd advies over organisatie- inrichting en -ontwikkeling, strategische personeelsplanning en leiderschap- en talent- en teamontwikkeling. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond en PGO in executive coaching. Jaap combineert een strategische blik in combinatie met een scherp waarnemingsvermogen en pragmatische instelling.
Ervaringen:
> FacZo – via REEF
HR-expertise leveren in het begeleiden van de personele beweging van de organisatieverandering te begeleiden.
> CZ Zorgverzekeraar – Senior HR Business Partner a.i.
HR Adviseur van organisatieonderdelen IT, R&C, JZ en Audit.
HR advies van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel ICT/DATA.
Advies en uitvoering t.a.v. agile reorganisatie om ICT en Business beter op elkaar uit te lijnen.
> RIVM – Projectleider en Senior HR Adviseur
HR Adviseur van organisatieonderdeel Informatie Voorziening.
Adviseren en ondersteunen van management bij strategische én HR beleidstaken.
Begeleiden en uitvoeren van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel Informatie Voorziening.
> Projectleider van project om de personeelsregistratie van het RIVM (blijvend) op orde te brengen.
Ontwikkelen en vormgeven van HR stuurinformatie voor het RIVM, o.a. verzuim en formatie/bezetting.
Adviseren over invulling van vakgebied HR Metrics & Analytics.
> Achmea - Sr HR BP; diverse fusies, reorganisaties, duurzame inzetbaarheid, strategische personeelsplanning, functiewaardering. Agile werken.

Dirk Lathouwers
HR-adviseur
20 jaar ervaring Sparringpartner
Achtergrond
Dirk is een senior HR-adviseur met ruim 20 jaar ervaring bij een diversiteit aan bedrijven. Hij is flexibel, dit uit zich in zijn snelle aanpassingsvermogen in een organisatie. Als HR-adviseur fungeert hij als sparringpartner van het management en maakt hij een goede vertaling van de wettelijke kaders en de ontwikkelingen op het gebied van P&O naar de dagelijkse praktijk. Dirk eindigt zijn projecten altijd met een duidelijke kennis- en informatieoverdracht.

Juliëtte Wiersma
HR-professional
Procesoptimalisatie Reorganisatie
Achtergrond
Juliëtte heeft inmiddels meerdere succesvolle projecten op haar naam staan. Ze verbindt zich makkelijk met verschillende lagen binnen de organisatie en creëert snel draagvlak waarop gebouwd kan worden. Als HR-business partner heeft ze haar expertise ingezet bij GEA Group, een reorganisatie begeleid bij Scandinavian Tobacco Group en draagt ze momenteel de medeverantwoordelijkheid over verschillende HR-topics bij de EUV Factory binnen ASML.

Hilde Derison-de Graaf
jurist privaatrecht
Privaatrecht Publiekrecht
Achtergrond
Hilde is werkzaam in de rol van jurist privaatrecht. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere de Gemeente Asten, Gemeente Deurne en Gemeente Veldhoven. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het privaat- en publiekrecht. Haar speerpunten zijn privaatrechtelijke stukken, vastgoed en gebiedsontwikkeling.

Elke Purnot
consulent inkomen
Participatiewet Inkomen
Achtergrond
Elke is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten opgepakt voor onder andere Werkplein Hart van West Brabant, Werk en Inkomen Lekstroom, A2 Gemeente, Gemeente Best en ISD Bol. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen, maar is ook in te zetten als Handhaver Participatiewet of als sociaal rechercheur. Haar speerpunten zijn Inkomen en handhaving.

Matthijs Gardeniers
beleidsmedewerker sociaal domein
Sociaal domein Wet Inburgering
Achtergrond
Matthijs is werkzaam in de rol van procesadviseur. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere de Gemeente Helmond en Ergon. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen het Sociaal Domein, met als specialisme de nieuwe Wet Inburgering. Vanuit zijn rol als beleidsadviseur is hij regelmatig ingezet als projectleider en procesadviseur. Zijn speerpunten zijn het brede sociaal domein en projectmatig werken.

Sasja Aleksic
strategisch beleidsadviseur
sociaal domein onderwijs 32 uur
Achtergrond
Werkzaam in de rol van senior beleidsadviseur en projectleider. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten gedaan voor o.a. gemeente Eindhoven, Helmond, Tilburg, Dongen, Dordrecht, Goirle, Deurne en Uden. Haar kennis omvat alle actualiteiten als ook de Wet verplichte GGZ en nieuwe Wet Inburgering. Vanuit haar projectleiding is zij verantwoordelijk voor subsidieaanvragen en -beleid als ook de begeleiding van aanbestedingen en advisering in deze trajecten. Haar speerpunten zijn onderwijs en het sociaal domein.

Thijs Bijlmakers
klantmanager inkomen
Participatiewet Inkomen
Achtergrond
Thijs is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Altena en Senzer. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen Werk en Inkomen op senior niveau. Zijn speerpunten zijn Inkomen en Poortwachter.

Wanda Reints
consulent WMO
Generalist Sociaal domein
Achtergrond
Wanda is werkzaam in de rol van consulent Wmo. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Waalwijk, Gemeente Etten-Leur, Gemeente Breda, Gemeente Bergen op Zoom en Gemeente Westerveld. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het Wmo en is ook een ervaren Wmo consulent te noemen. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser/kwaliteit en als coach. Haar speerpunten binnen de Wmo zijn begeleiding en multiproblematiek.

Lorenzo Caïro
project engineer
Elektrotechniek Industrie
Achtergrond
Lorenzo is sterk in het organiseren en realiseren van elektrotechnische projecten in de industrie, vanaf aanvraag tot aan oplevering. Hij is zeer klantgericht en gedreven, waardoor hij altijd het beste resultaat wilt behalen. Zijn enthousiasme en energie zorgen voor leven in de brouwerij en een prettige samenwerking. Lorenzo heeft naar tevredenheid projecten opgepakt bij CBRE op locatie bij MSD in Oss (farmacie).

Robbert van Aken
procurement specialist indirect materials
40 uur NEVI 1, SAP, Ariba CAPEX
Achtergrond
Hij heeft naar grote tevredenheid projecten uitgevoerd bij Dechra Pharmaceuticals, Weir Minerals, FUIJIFILM Europe Manufacturing en St-Anna Zorggroep. Hij heeft uitstekende kennis van NPR en CAPEX-goederen en diensten. Te denken valt aan verpakkingsmachines, technische installaties, warehousing (GDP), MRO, Energie, ICT en HR. Robbert kun je omschrijven als relatiebouwer. Hij is daarnaast analytisch sterk en erg gedreven in zijn werk.

Mathijs van Merwijk
gebouwbeheerder
Multidisciplinair 35 jaar ervaring
Achtergrond
Mathijs heeft ruim 35 jaar ervaring met de coördinatie van beheer en onderhoud in de installatietechniek. Hij is multidisciplinair, zowel qua opleidingen als ervaring, waardoor hij het volledige beheer van gebouwen kan organiseren. Daarnaast heeft hij ervaring in zowel de utiliteit als industrie. Zijn veelzijdigheid, in combinatie met zijn oplossingsgerichte houding, zorgen ervoor dat het beheer van gebouwen altijd op orde is.

Patric Hendriks
maintenance project engineer
Maintenance engineering Contractmanagement
Achtergrond
Patric is een technisch specialist met veel ervaring in het optimaliseren en inrichten van onderhoudsplannen. Daarnaast is hij zeer bedreven in het verbeteren van leveranciersbeleid in de vorm van contractmanagement en werkvoorbereiding. Patric typeert zich als een persoon met hoge betrokkenheid bij organisatie en taak, integer, analytisch vermogen, gericht op verbeteren processen, staat open voor kritiek, vasthoudend, oog voor detail, positief kritisch.

Jules Hoeijmakers
veiligheidskundige
Veiligheidskundige Farmacie en LOTO
Achtergrond
Jules Hoeijmakers is zijn carrière als bouwkundige gestart in de rol van tekenaar gestart. Door zijn leergierigheid heeft hij diverse HSE-opleidingen afgerond en zichzelf aantoonbaar bewezen in het uitvoeren van HSE-projecten. Dit doet hij door op proactieve wijze problemen te benaderen en in samenwerking met collega’s naar oplossingen te zoeken. Zijn gedrevenheid is aanstekelijk en hij werkt het best als hij zichzelf kan blijven uitdagen op professioneel en persoonlijk vlak.

Desirée Coense
casusregisseur
Coördinator Zorg en Veiligheid
Achtergrond
Desirée is werkzaam in de rol van procesregisseur Zorg en Veiligheid. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Bergeijk, Gemeente Hoeksche Waard, Gemeente West Betuwe en het CCV. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het domein Zorg en Veiligheid. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als coördinator, consulent complexe problematieken en procesregisseur. Haar speerpunten zijn zorg, veiligheid, jongeren en multiproblematiek.

Ed Brussé
projectengineer
Multidisciplinair 35 jaar ervaring
Achtergrond
Ed heeft ruim 35 jaar ervaring met engineering en projectleiding in de industrie. Hij is multidisciplinair sterk en door zijn oplossingsgerichte houding weet hij ieder project tot een goed einde te brengen. Hij denkt niet in beperkingen, maar via welke weg juist wel het benodigde resultaat behaald wordt. Ed is communicatief sterk en betrekt alle stakeholders bij de realisatie van het project, waardoor men graag met hem samenwerkt. Wanneer Ed een project krijgt, weet je op voorhand dat het geregeld wordt.

Gerard van Knegsel
projectleider
Bouwkundig projectleider Industrie
Achtergrond
Gerard is ervaren in projectleiding en procesmanagement. Hij heeft een helicopterview en is een verbinder. Hij heeft veel ervaring en kennis voor het zelfstandig leiden van- en sturing geven aan multidisciplinaire (complexe) bouwprojecten.

Khaled Hawedi
projectmanager
Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring
Achtergrond
Een zeer ervaren projectmanager en consultant met internationale projectervaring. Khaled is zeer gestructureerd, klantgericht en wil ieder project perfect realiseren. Hij is verantwoordelijk voor multidisciplinaire projecten en is gespecialiseerd in de werktuigbouwkunde. Door zijn communicatieve vaardigheden en helicopterview zorgt hij dat ieder project op een prettige wijze gerealiseerd wordt.

Lianne Max
klantmanager inkomen
Participatiewet Inkomen
Achtergrond
Lianne is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Leudal en Samenwerking Kempen Gemeente. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen en de Participatiewet. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser ter bevordering van de kwaliteit en is zij een echte kartrekker die het team coördinerend mee op sleeptouw neemt. Haar speerpunten zijn Inkomen en kwaliteit.

Niek Reiners
beheermedewerker
Civiel Gebiedsbeheer
Achtergrond
Niek is een gemotiveerde en gedreven civiele techneut met HBO-achtergrond. Hij heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan in de calculatie, werkvoorbereiding en projectbegeleiding. Niek heeft te maken gehad met diverse soorten projecten op het gebied van Civiele Techniek en GWW.

Peter van der Wees
werkvoorbereider
Werkvoorbereider 30 jaar ervaring
Achtergrond
Peter heeft ervaring in het aansturen van diverse onderhoudsteams, waarbij hij sterk is om rust te behouden en de juiste prioriteiten te bewaken. Hij blinkt uit in het optimaliseren van onderhoudsplannen en uitvoering van werkvoorbereiding.

Baukeline Kielen
vergunningverlener Wabo
Vergunningverlener Bouwkunde
Achtergrond
Baukeline is een seniorvergunningverlener met een passie voor monumenten. Zij heeft een bouwkundige opleiding op zak en ervaring met complexe vergunningaanvragen. Ook heeft zij aanvullende opleidingen gevolgd op monumenten gebied en het behoud hiervan.

Bram Venneman
Process Automation Engineer
Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud
Achtergrond
Bram is zeer deskundig op gebied van procesautomatisering OT icm de gekoppelde IT-omgeving en Elektrotechniek. Daarnaast heeft Bram affiniteit met werktuigbouw, waardoor hij multidisciplinair kan meedenken in techniek. Met zijn ervaring als maintenance engineer helpt hij bedrijven met advies of ondersteuning in het verbeteren van conceptueel onderhoud (RCM), systeeminrichting of procesverbetering.
Kernexpertise en toegevoegde waarde van Bram:
- OMMS: inrichting, advies, optimalisatie, integratie of maatwerk (o.a. Ultimo, SAP)
- Onderhoudsstrategie: inrichting en vormgeving, optimalisatie bestaande preventieve plannen, KPI’s vormgeven analyse
- Maintenance werkzaamheden: kosten/baten analyse, RCA en schrijven werkinstructies

Paul Kuijten
planeconoom
Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie
Achtergrond
Paul is de afgelopen 45 jaar actief geweest als planeconoom voor het werkgebied planeconomie/financieel regisseur en gebieds (her-)ontwikkeling.

Lisette van den Poll-Eisses
bodemadviseur
Bodem Advsieur/projectleider
Achtergrond
Lisette heeft een afgeronde opleiding milieutechnologie. Ze heeft ruime ervaring in de bodemwereld en functies bekleed als bodemadviseur en projectleider. In de functies die ze via REEF heeft uitgevoerd, is ze voornamelijk bezig geweest met het toetsen van bodemrapporten, uitbrengen van bodemadvies voor particulieren en bedrijven, grondverzetmeldingen en behandeling nemen én afhandelen van meldingen besluit bodemkwaliteit.

Bas van der Heijden
Accounting specialist
Flexibel Analytisch
Achtergrond
Bas is een ervaren Finance-professional die graag zijn kennis en ruime ervaring inzet voor een opdracht waar hij met procesoptimalisatie aan de slag kan. De focus van zijn werk ligt op: GL accounting, financial control en financial reporting. Hij is gericht op continue verbetering en voor meerdere opdrachtgevers is zijn inzet van positieve impact op de bedrijfsvoering geweest.

Daisy Boogerd
financial controller
Flexibel Meedenkend
Achtergrond
Daisy is het type ‘’snelle leerling’’; opdrachtgevers die met haar samenwerken, verkeren in de luxepositie dat ze altijd meer oplevert dan van haar wordt verwacht. Ze zet altijd de extra stap door te analyseren waar proces- en rapportageverbeteringen mogelijk zijn. Professioneel is de REEF-kernwaarde die het beste bij Daisy past. Ze zet altijd net dat stapje extra vanuit haar ambitieuze instelling. Dit zorgt voor 100 % resultaat binnen financieel projecten.

Nanda Vissers
Medewerker salarisadministratie
Flexibel Planmatig
Achtergrond
Nanda heeft ervaring met het doorvoeren van proces- en systeemverbeteringen, is een echte teamplayer en weet van aanpakken. Na haar studie HBO Bedrijfseconomie heeft ze binnen diverse organisaties gewerkt aan verbeteringen, onder andere op het gebied van invoicing, debiteuren- en crediteurenbeheer. Ze weet anderen te overtuigen van de noodzaak van veranderingen en heeft talent voor de menselijke kant van proces- en systeemverbeteringen. Bij een aantal bedrijven heeft Nanda inmiddels ervaring opgedaan met werkzaamheden op het gebied van salarisadministratie. Daarbij heeft ze recentelijk de opleiding PDL succesvol afgerond. Nanda wil in een volgende opdracht graag haar opgedane kennis en expertise m.b.t. de salaris/payroll administratie delen met bedrijven, waardoor het bedrijf nét dat stapje extra kan zetten.

Monique Tamminga
Senior HR-adviseur
20 jaar ervaring Coaching
Achtergrond
Een HR-adviseur met een oprechte interesse in zowel de organisatie als het personeel. Ze is altijd op zoek naar de optimale afstemming van zowel de harde als softe (HR) instrumenten. Creativiteit, analyse, communicatie en doelgerichte aanpak zijn haar sterkste punten. Humor is voor haar een 'must', gepaard met respect en integriteit. Een greep uit haar specialiteiten: Personal Development, Coaching, HR Transformation, Recruitment en Change Management.

Kerime Öyün-Kilic
(Corporate) Recruiter
Werving en selectie Re-integratie
Achtergrond
Kerime werkt resultaat gericht, staat in contact, houdt van netwerken, luistert, denkt commercieel, handelt en denkt klantgericht en neemt initiatief. Kerime heeft al meer dan 15 jaar ervaring in diverse rollen. Haar expertise ligt binnen recruitment en is zich aan het ontwikkelen op het gebied van arbeidsmartkcommuncatie.
- HBO werk- en denkniveau.
- Recentelijk behaald: Leergang Arbeidsmarktcommunicatie
- Volgt nu: HBO Opleidingskunde, verwachting is deze in december af te ronden.
RAVAS | Corporate Recruiter
D&A Medical Group (via REEF) | Corporate Recruiter
St. Anna Zorggroep (Via REEF) | Corporate Recruiter

Frank Smits
trainee Basisregistraties
BAG BGT
Achtergrond
Hij heeft tot begin 2021 gewerkt in de telecommunicatie als ervaren specialist met een sterke drive tot kennisoverdracht. Frank is verantwoordelijk, positief kritisch en levert graag kwaliteit. Frank heeft inmiddels ervaring opgedaan binnen de BAG en WOZ.

Leon Cocco
trainee Basisregistraties
BAG BGT
Achtergrond
Leon heeft al ruim 2,5 jaar ervaring opgedaan binnen de wereld van de Basisregistraties. Dit op zowel BAG/BGT als WOZ, hierin heeft hij ervaring opgedaan met verschillende systemen. Als persoon is hij sociaal, kritisch in zijn werk en staat hij bekend als een harde werker.

Evan Theunissen
trainee Basisregistraties
BAG BGT
Achtergrond
Hij is afkomstig uit de grafische wereld en heeft inmiddels drie jaar ervaring opgedaan binnen de wereld van de BAG/BGT en WOZ. Evan is een communicatief vaardige specialist die oog voor detail heeft en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Kiona Span
HR-adviseur
10 jaar ervaring Verzuim
Achtergrond
Kiona heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-vak. Ze is een veelzijdig professional die graag op zowel operationeel- als tactisch niveau werkt. Daarnaast zet ze zich graag in als gesprekspartner voor managers. Kiona heeft verschillende opleidingen gevolgd: (vitaliteits)coach, EFT (emotional freedom techniques) Therapeut.

Helmi van Mullekom
HR adviseur
Scrum Processen en systemen
Achtergrond
Helmi heeft zichzelf in twee jaar bij REEF ontpopt als projectspecialist van formaat. Inmiddels is ze zelfs eigenaar van twee projecten bij twee verschillende opdrachtgevers, namelijk Carglass en Yask. Bij Carglass richt Helmi zich op procesverbetering en professionalisering van het systeem Workday. Daarnaast zet zij zich in voor Yask, waar ze zich bezighoudt met de in-, door- en uitstroom. Helmi is bezig deze stromen te optimaliseren, samen met een softwarebedrijf. Hiervoor maakt Helmi een blauwdruk, om in kaart te brengen wat er procesmatig gebeurt.
Voor beide projecten maakt Helmi gebruik van de scrum-methodiek. Om zichzelf te professionaliseren als projectspecialist, heeft Helmi een scrum-training gevolgd via REEF. Een training die zeker van toegevoegde waarde is.
De grootste uitdaging voor Helmi is om in een korte tijd veel verschillende stakeholders op de hoogte te houden van haar projecten. Doordat ze uitstekend het overzicht bewaart en proactief communiceert met de verschillende partijen, weet zij zowel de opdrachtgevers als REEF op ieder moment aan te haken en informeren.

Gérard Raaijmakers
veiligheidskundige
30 jaar ervaring ATEX en MOC
Achtergrond
Gérard Raaijmakers is een zeer gepassioneerd veiligheidskundige die een toegevoegde waarde kan leveren in de combinatie procesveiligheid, machineveiligheid en explosieveiligheid in relatie met Chemie/Farmacie. Zijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen in organisaties. Hij is pragmatisch in het oplossen van problemen, houdt van aanpakken en afronden. Met zijn technische kennis en ervaring kan hij moeiteloos aansluiting vinden bij opdrachtgevers in de (proces) industrie.

Roel van de Waterbeemd
(senior) HR-professional
Organisatieontwikkeling People manager 32 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Roel heeft brede ervaring in diverse facetten van het HR vak, zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau. In verschillende organisaties is hij als HR-businesspartner verantwoordelijk geweest voor de HR-strategieën en HR-roadmaps. Daarnaast is hij regelmatig eindverantwoordelijke voor zowel alle HR-gerelateerde zaken als de uitvoering van wereldwijde processen. Ook heeft hij ervaring als MT-lid, als coach en als gesprekspartner voor onder andere OR.

Ilse Eikelhof
(junior) HR-professional
HR aanspreekpunt Personeelsadministratie
Achtergrond
Tijdens haar studie Human Resource Management heeft Ilse twee stages afgerond. De één met betrekking tot het onboarden van expats, de tweede met een focus op casemanagement. Ilse heeft zich onder andere gefocust op het vraagstuk: ‘Hoe hou je medewerkers mentaal fit in corona tijden?’ Ilse is momenteel werkzaam als recruiter binnen team Personeel en Organisatie en is klaar voor een nieuwe uitdaging als projectspecialist!

Melissa Eshuijs
financieel medewerker
Allround Financiële administratie
Achtergrond
Melissa heeft vele jaren ervaring als financieel medewerker. Debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, het opmaken van facturen en het beheren en opschonen van tussenrekeningen, zijn voor Melissa dagelijkse bezigheden.

Nick Tielemans
financieel medewerker
Ondernemend Efficiëntie
Achtergrond
Nick wordt blij van cijfers en bovenal van mensen vooruit helpen. Als Finance and Control-projectspecialist pakt Nick alle facetten binnen een financiële afdeling op. Met daarbij oog voor efficiency en optimalisatie en digitalisatie.

Bo Zwaal
junior HR-adviseur
Strategic workforce planning Aanspreekpunt HR
Achtergrond
Bo is haar loopbaan gestart als HR-assistent en doorgegroeid naar junior HR-adviseur waarbij zij eerste aanspreekpunt is en verantwoordelijk is voor het verwerken van mutaties, adviseren van managers bij HR-vraagstukken en het begeleiden van verzuimcasussen. Daarnaast houdt ze zich bezig met kleine tot middelgrote projecten en staat ze in nauw contact met recruiters, senior HR -adviseurs, salarisadministratie, finance en operationele managers.

Eline Groenenberg
HR-professional
Procesverbetering Personeelsadministratie
Achtergrond
Als high potential young HR-professional is Eline een sterke generalist. Als onderdeel van onze HR-community heeft Eline een innovatieve inbreng voor het team en opdrachtgevers. Momenteel draagt ze een project bij Carglass waarbij ze in de rol van HR-Officer alle eerstelijns vragen oppakt en ondersteuning biedt bij het implementeren van Workday. Bij haar eerdere project bij Woonbedrijf heeft ze ondersteuning geboden aan het gehele HR-team. Daarnaast zijn er subprojecten opgeleverd zoals rookvrije werkomgeving, herzien van bedrijfskleding en de implementatie van SAP Ariba. Tot slot heeft Eline een project afgerond bij Vanderlande waar ze actief was binnen het HR-support team van de Academie.

Daniëlle van den Hurk
HR-professional
Vraagbaak HR Verbinder
Achtergrond
HRM-professional in opleiding met ruim zes jaar ervaring op het gebied van personeelsadministratie. Beschikbaar voor (junior) HR-advies functies.

Dorien Janssen
trainee Basisregistraties
BAG BGT
Achtergrond
Dorien is breed georiënteerd binnen de basisregistraties. Ze heeft ervaring binnen de BAG, BGT en de WOZ en is momenteel bezig met het traineeship om nog meer kennis te vergaren binnen de BAG.

Yasemin Seyrekel
trainee Basisregistraties
BAG BGT
Achtergrond
Yasmijn heeft al meerdere jaren werkervaring. Ze heeft jaren gewerkt als specialist datakwaliteit bij de Rabobank. Vorig jaar september is ze begonnen met het Traineeship Basisregistraties en heeft al meerdere projecten voor ons succesvol afgerond.

Jan Bouw
Project- en procesengineer
CQV Procesoptimalisatie Projectengineering
Achtergrond
Jan is een gedreven en ervaren procestechnoloog uit de farmaceutische industrie. Jan is flexibel in omgang, resultaatgericht, probleemoplossend en neemt initiatief. Veel ervaring met procesverbetering, nieuwe productimplementaties en CAPEX-projecten inclusief CQV-werkzaamheden.

Ingrid van der Velden
Senior HR-adviseur
Toekomstbestendig HR 20 jaar ervaring
Achtergrond
Ingrid is senior HR-adviseur met managementervaring binnen de overheid en non-profit sector. Haar werk ligt op de scheidingslijn van inhoud en proces binnen organisaties in verandering, met als hoofdthema's: opgavesturing, zelforganisatie en aantrekkelijk werkgeverschap. In de rol van projectleider richt Ingrid zich op projecten als: HR21, LMS, SPP, duurzame inzetbaarheid en MTO. Gezamenlijke resultaten behaalt ze door middel van vakmanschap, persoonlijk leiderschap en eigenaarschap op basis van vertrouwen, luisteren en communiceren in een informele werksfeer.

Daphne Heijstek
HR-medewerker
HR administratie Aanspreekpunt medewerkers
Achtergrond
Daphne is een gedreven professional met oog voor de mens en de ontwikkeling van processen.

Angelique van Leeuwen
HR-adviseur
Verzuimbegeleiding Procesverbetering 32 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Angelique is een ervaren HR sparringpartner die graag diverse personele vraagstukken oppakt. Haar kracht zit in duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Charlotte Geurink
Finance professional
Procesoptimalisatie Financiële analyses
Achtergrond
Als Finance professional ziet Charlotte snel welke processen binnen de financiële administratie verbeterd moeten worden om efficiënter en effectiever te werk gaan. Charlotte weet in haar diverse projecten haar mannetje te staan en voorziet de opdrachtgever van het juiste advies.

Jeffrey Joosten
HSE Supervisor
Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring
Achtergrond
Jeffrey Joosten is een ambitieuze veiligheidskundige die van grote toegevoegde waarde is in een organisatie. Zijn enthousiasme voor het vak en leergierigheid zijn aanstekelijk en maakt dat hij het uiterste uit zichzelf wil halen om beter te worden. Zijn inhoudelijke kennis maakt hem een gedegen sparringspartner voor HSE-projecten.

Gwenny Blakenburg
HR business partner
10 jaar ervaring coaching 24 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Gwenny heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-werkveld, met focus op de industriële branche. Als HR business partner is ze voornamelijk actief op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Ze krijgt energie van arbeidsrecht, wet en regelgeving. Daarnaast focust zij graag op coaching en ontwikkeling.

Rick Viveen
HSE-adviseur
V&G coördinatie en bouw 10 jaar ervaring
Achtergrond
Rick Viveen begon zijn carrière als uitvoerder in de aannemerij en is zodoende in aanraking gekomen met veiligheid. Door in het begin van zijn loopbaan veiligheid al hoog in het vaandel te hebben stan, is zijn interesse voor het vak groter geworden en in 2020 zelfs verzilverd met een MVK-diploma. Wegens zijn leidinggevende ervaring en capaciteiten als coördinator rond hij dit jaar zijn HVK-diploma. Zijn open communicatie maakt hem een erg prettige collega voor zowel de werkvloer als richting het MT.

Ton Frenken
Projectmanager Vastgoed
Vastgoed Bouwkunde Beheer
Achtergrond
Ton Frenken is een ervaren en gepassioneerde vastgoed professional met meer dan 20 jaar ervaring in de begeleiding van het bouwen en beheren van vastgoed (woningbouw). Ton heeft aantoonbare expertise in de bedrijfsvoering en het management van nieuwbouw, verbouw en renovatieprojecten en is een expert in ketensamenwerking NPO. Hij is klantgericht en zakelijk in het aangaan van complexe kwesties en uitdagingen. Kortom, een ervaren duizendpoot met werkervaring in zowel de aannemerij als bij woningcorporaties.

Hugo van Horen
BAG-medewerker
BAG BGT Trainee
Achtergrond
Hugo neemt als junior deel aan het traineeship basisregistraties (REEF i.s.m. DATA-Kracht). In dit traineeship wordt hij opgeleid tot allround basisregistratie medewerker, met ervaring op zowel de BAG, BGT en WOZ.

Mirjam Mulders
Projectleider Zeer Zorgwekkende Stoffen
Vergunningsverlener Milieu Projectleider
Achtergrond
Mirjam is een milieukundig specialist met veel ervaring op het gebied van milieuwetgeving, en in het bijzonder, de omgevingsvergunning. Op een projectmatige manier kan ze zich snel in een organisatie mengen, waarbij ze doelstellingen beoordeelt op haalbaarheid en vervolgens de projecten tot uitvoering brengt.

Thomas Bel
Product owner
Geo-informatie ICT GIS
Achtergrond
Thomas begeleidt de overgang van GeoPoort naar GeoPublicatie. Om deze transitie soepel te verlopen werkt hij ontwikkelopdrachten uit voor de programmeurs en test user-cases.

Lars Corpelijn
Supply Chain Coördinator
Logistiek Planning Supply Chain
Achtergrond
Lars is een Supply Chain-specialist met ervaring in het managen en coördineren van supply chain-processen. Daarnaast houdt hij zich bezig met verbeterprojecten op het gebied van lead time en forecasting. Lars wordt omschreven als resultaatgericht, analytisch en sociaal met een hoge betrokkenheid naar de organisatie toe. Door zijn behoefte naar kennis, daagt Lars zichzelf uit om te leren en ontwikkelen om zo nieuwe opdrachtgevers nog beter te kunnen ondersteunen in het uitvoeren van optimalisatieprojecten.

Caroline Claassen
HR-medewerker
Personeelsadministratie Procesverbetering 15 jaar ervaring
Achtergrond
De kracht van Caroline als HRM-medewerker ligt met name in haar drive en accuratesse. Caroline is een ontzorger op het gebied van HRM. De personeelsadministratie is kloppend en managers hebben ten allen tijden de actuele stuurinformatie. Daarbij is ze goed in staat om alle processen hieromtrent te stroomlijnen. Haar collega's omschrijven haar als een zelfstandige teamplayer, iemand die empathisch is, goed kan luisteren, de verbinding met collega's zoekt, zich makkelijk aanpast en ondanks een hectische werkomgeving het overzicht en de rust bewaard.

Lotte Lemeer
HR-professional
Recruitment HR-professional
Achtergrond
In het HR-vak haalt Lotte haar werkplezier uit het verbinden van mens en organisatie. Als HR-assistent heeft ze haar kennis, opgedaan tijdens haar studie, direct in de praktijk kunnen brengen. In die periode heeft ze zowel een persoonlijke als professionele groei doorgemaakt. Hierin heeft ze veel gehad aan haar ervaring in de horeca, waarin ze geleerd heeft om samen te werken, zich flexibel op te stellen en mensenkennis heeft ontwikkeld. Gedurende haar werk als HR-assistent heeft ze naast haar administratieve werkzaamheden meegewerkt aan verschillende projecten en de professionalisering en digitalisering van HR binnen de organisatie. Als corporate recruiter heeft ze haar creatieve kant van HR verder ontwikkeld. Thema's die haar interesse wekken zijn opleiding en training, onboarding, employer branding en vitaliteit.

Herman Schukkink
Logistics Manager
Logistiek Logistics Manager
Achtergrond
Als Logistics Manager is Herman verantwoordelijk voor het aansturen van de dagelijkse operatie, processen efficiënt in te richten, hierbij de kwaliteit hoog te houden en te verbeteren waar mogelijk. In zijn functie creëert hij rust en structuur - ook als het hectisch of complex wordt. Herman zorgt voor maximale betrokkenheid van personeel en creëert een plezierige en veilige werksfeer. Hij heeft een goed gevoel voor data driven input en de opvolging hiervan.

Sjoerd van Driel
QHSE Adviseur
Kwaliteitsmanagement 15 jaar ervaring ISO-management
Achtergrond
Sjoerd van Driel heeft in het eerste decennium van zijn carrière gewerkt aan processen, automatisering en ERP-systemen. Hij heeft veel internationaal gewerkt (Europa en Azië) en heeft daarbij op jonge leeftijd al veel ervaring opgedaan in de samenwerking met verschillende culturen. Later heeft hij zich sterk ontwikkelt op het QHSE-vlak, waarbij de focus altijd op kwaliteit lag en ligt. Sjoerd heeft veel kennis van ISO-normen, wetgeving risicomanagement en MVO.

Leo de Boom
Hoofd technische dienst
Hoofd technische dienst
Achtergrond
Leo heeft veel ervaring met het aansturen van de onderhoudsteams, waarbij hij sterk is in het meenemen van de technische teams. Hij blinkt uit in het preventief onderhoudsplan met de benodigde technische kennis hiervan.

Zoë van Kuil
Junior HR-professional
2 jaar ervaring
Achtergrond
Zoë is secuur, nieuwsgiering en altijd op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen. Ze is deeltijdstudent HRM aan Avans Hogeschool en heeft ervaring in het actualiseren van in-, door- en uitstroom processen. Ook zorgt ze ervoor dat het stagebegeleid zodanig wordt vormgegeven, dat er rekening gehouden wordt met de krapte op de arbeidsmarkt. Daarnaast bereid ze adviesaanvragen voor.

Melanie Swanenberg
HR-professional
15 jaar ervaring
Achtergrond
Melanie heeft ervaring met organisatieontwikkeling- en verandering. De rode draad van haar carrière is doorontwikkeling van het HR-, Arbo-, verzuim en vitaliteitbeleid én deze te implementeren. Ze zorgt voor vertaling van visie en strategie naar beleid en benodigde instrumenten. Daarnaast heeft Melanie ook kennis en ervaring op gebied van duurzame inzetbaarheid, opleiden en ontwikkelen.

Marieke van der Zandt
HR-officer
15 jaar ervaring Productie en logistieke sector Generalist
Achtergrond
Marieke heeft als HR-officer ervaring opgedaan bij diverse organisaties in de productie en logistieke sector en is bekend met meerdere CAO’s. Echter staat ze open om haar kennis ook in andere sectoren in te zetten en verder uit te breiden. Ze is een generalist en heeft voornamelijk ervaring met verzuim (WvP) en het optimaliseren van administratieve HR-processen. Ze is een gesprekspartner voor medewerkers en leidinggevende. Marieke is empathisch, integer, oprecht en leergierig. Met haar betrokken manier van communiceren weet ze situaties goed te doorgronden om vervolgens tot de kern te komen. Daarnaast is Marieke altijd optimistisch en heeft volgens andere een goed gevoel voor humor.

Sonja Dobbelsteen
HR-medewerker
Arbeidsrecht Procesoptimalisatie Per 1 oktober beschikbaar voor 32 uur per week
Achtergrond
Sonja is een eerlijke, loyale en complimenteuse HR-medeweker met een goed inlevingsvermogen. Haar hart ligt bij Human Resources. Service, - en persoonsgericht meedenken staan bij haar hoog in het vaandel. Ze heeft plezier in het helpen van organisaties/collega’s en heeft oog voor het verbeteren van processen. Als projectspecialist is ze graag van waarde voor de organisatie. Naast haar ervaring als HR-medewerker heeft ze ook ervaring als salarisadministratie.

Bernadette van Berkel
HR-professional
25 jaar ervaring
Achtergrond
Bernadette is ruim 25 jaar werkzaam binnen het HR domein. Naast adviseren en ondersteunen van medewerkers en management, organisatievraagstukken, in-, door- en uitstroom en verzuimbegeleiding heeft ze, in het licht van duurzame inzetbaarheid, ook veel kennis en (coach)ervaring op gebied van persoonlijke ontwikkeling, loopbaan en alles rondom vitaliteit. Als allround HR professional werkt ze het liefst op tactisch niveau en is ze graag gesprekspartner voor leidinggevenden. Voor operationele taken is ze ook uitstekend inzetbaar; ze weet van aanpakken, is accuraat, klant- en resultaatgericht, een echte multitasker en goed in plannen en organiseren. Haar accent ligt op: aandacht is groei is ontwikkeling en op omdenken (het anders kijken naar dezelfde dingen).

José Lambregts
Beleidsadviseur sociaal domein
32u beschikbaar
Achtergrond
José heeft ruim 20 jaar ervaring met het schrijven van beleid waarvan de laatste 8 jaar bij diverse gemeenten. Hier is José verantwoordelijk geweest voor diverse beleidsterreinen in het sociaal domein. De expertise van José ligt binnen het veld van welzijn, onderwijs en participatie. Hierbij legt zij gemakkelijk verbanden, is analytisch sterk en is te omschrijven als een netwerker.

Loes Stal
Consulent Sociaal Domein
Achtergrond
Loes is werkzaam als consulent in het sociaal domein. Zij begeleidt hier inwoners met voorzieningsvragen op het gebied van de wmo, jeugdwet en participatiewet. Verder heeft Loes ruime ervaring als wmo consulent bij diverse gemeenten en heeft zij gewerkt als ergotherapeut.

Matthijs van Esterik
HR-medewerker
40 uur per week beschikbaar HR digitaliseren
Achtergrond
Matthijs heeft recent zijn HBO HRM opleiding afgerond. Matthijs heeft kennis van administratieve processen en operationele taken rondom werving en selectie, in-, door-, en uitstroom, ziekteverzuim. Optimaliseren en digitaliseren van HR-processen.

Marion Kalberg
HR-adviseur
32 uur per week HR professionaliseren
Achtergrond
Marion heeft kennis en ervaring op het gebied van HR advies, proces- verbetering en implementatie. Marion schetst heldere verwachtingen, toont betrokkenheid en bewaart het overzicht en prioriteiten.

Pasqualina Candido
28-32 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Pasqualina is verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en facturatie, dit is haar start binnen de Finance. In de toekomst wil ze zich nog breder in gaan zetten binnen de Finance wereld maar voor nu is zij een kei als medewerker Debiteurenadministratie. Om deze ervaring op te doen heeft ze in de afgelopen jaren verschillende opleidingen en cursussen gevolgd om zich hiervoor te kwalificeren.

Mohamad Alkamha
Junior Finance professional
Achtergrond
Mohamad is een gedreven, ambitieuze young professional, die in het kader van zijn ontwikkeling de wereld van interim heeft betreden. In juni heeft hij zijn opleiding behaald wat ervoor zorgt dat hij het geleerde ook direct in de praktijk kan brengen. Mohamad is inzetbaar op de debiteuren -en crediteurenadministratie waarbij hij zaken snel oppakt! Als je aan hem vraagt waar hij naartoe wil in zijn ontwikkeling is zijn antwoord ‘Business Controller’, een echte professional met streven!

Frank Meurkens
Veiligheidskundige
40 uur beschikbaar per week
Achtergrond
Frank heeft een achtergrond bij een bouwbedrijf, en is sinds 2016 MVK’er en werkzaam geweest bij diverse partijen. Hij heeft zich o.a. beziggehouden met het opstellen van RI&E’s, controle en uitgifte van werkvergunningen en het waarborgen van de veiligheid mbt arbeid, bouw, sprinklerinstallaties, infratechniek, sloop en asbestsanering.

Robert van Vlijmen
Medewerker Werkvergunningen
40 uur per week beschikbaar 25 jaar ervaring als leidinggevende
Achtergrond
Robert is een rustige, communicatief vaardige professional met een groot oplossend vermogen. Hij is zijn carrière begonnen als slager en heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring als leidinggevende van onder andere logistieke operators.
Zijn recentere ervaring en opleidingen zitten met name in ADR, LOTO en GMP

Oumaima Zaghdoud
HR-Professional
Beschikbaar voor 16 uur per week
Achtergrond
Oumaima’s carrière startte als HR-assistent waarbij ze medeverantwoordelijk was voor een grote reorganisatie. Na de afronding van haar studie HRM is ze gestart als HR-adviseur bij een non-profit organisatie. In tegenstelling tot de generalistische functies die ze tot nu toe heeft bekleed is Oumaima klaar voor een project waar ze nog meer de diepte in kan gaan. Haar interesses liggen onder meer bij: verzuim, compensation and benefits, duurzame inzetbaarheid, verandermanagement en het opzetten van een beoordelingssystematiek of het (her)schrijven van functieprofielen.
Werkervaring:
- Rabobank: HR-assistent
- Grey Advice: HR-adviseur

Laura Wammes
HR-Professional
40 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Vanuit haar leidinggevende ervaring is Laura zich gaan focussen op het HR vakgebied. Gaat graag aan de slag bij een betekenisvolle organisatie waarbij er oog is voor de klant en medewerker. altijd op zoek naar waar het beter kan en waar verbeteringen aangebracht kunnen worden. Bevat analytische vaardigheden. Zal echter nooit team of collega’s vergeten. Werkt graag samen. Projecten waarin structuur en orde moet komen, verbeterslagen gemaakt moeten worden, daar gaat Laura graag mee aan de slag. HR brede vraagstukken.
HR-adviseur geweest bij Elektrolas Lasechniek.
Binnen CZ Zorgverzekeraar diverse projecten opgeleverd:
• Nieuw declaratiesysteem, 2022
• Procesoptimalisatie, 2020
• Ontwikkelen Lean White Belt, 2019
• Request Owner Online Declareren Ziekenvervoer, 2018

Kimberley Mertens
HR-Professional
36 uur per week beschikbaar Vanaf 1 november
Achtergrond
Kimberly is een ervaren HR-business Partner. Naast sparringpartner voor managers geeft ze ook advies aan teamleiders op alle voorkomende HR-thema’s. Kimberly werkt geordend en kan goed structuur aanbrengen. Inzetbaar binnen zowel profit als Non-profit organisaties.
Ervaringen:
- MediReva/Bosman
- Faurecia Emmissions Control Technologies Nederland B.V.
- Proteion Thuis

Marie-Louise Huggers
HR-adviseur
32 uur beschikbaar per 18 sept
Achtergrond
Marie-Louise is een ervaren HR-adviseur met meer dan 10 jaar ervaring. Haar kernkwaliteiten die zij inzet bij HR-vraagstukken zijn: analytisch denkvermogen, doorzettingsvermogen en resultaatgerichtheid. Door haar praktische, oplossingsgerichte aanpak en persoonlijke betrokkenheid maakt zij het verschil binnen een organisatie en helpt zij mensen bij hun groei en ontwikkeling. Dit doet ze het liefst in een open, laagdrempelige en respectvolle bedrijfscultuur waar ook ruimte is voor de nodige humor.
10 jaar ervaring bij CurTec Nederland:
- Adviseren management
- Ondersteunen teamleiders
- Voorlichting en trainingen
- Optimaliseren operationele taken
- Verzuim
- Werving en selectie

Bo Emma van Belkom
HR-Professional
40 uur per week beschikbaar
Achtergrond
Bo Emma is een HRM'er die staat voor professionaliteit, rechtvaardigheid en kwaliteit. Mensen om Bo Emma heen ervaren haar als gemotiveerd, gestructureerd en onafhankelijk. Verder is Bo Emma oprecht, leergierig en verantwoordelijk. Bo Emma haar drijfveer is het aangaan van uitdagingen en deze tot een goed einde brengen. Na de HBO Human Resource management is ze een master Human Resource Studies gaan volgen welke ze in juni 2023 af gaat ronden.
Prime Dental Alliance | Het inrichten van onboarding
PlantLab | Employer Branding & Onboarding
- HR-systemen en -processen voor organisaties opzetten en/of uit te breiden
- Implementeren van een beoordelingssysteem
- Functie- en salarishuis
- Personeelsgids
- Onboarding en het uitvoeren van de werving en selectie voor diverse functies

Ferdi Kamer
Finance Professional
Achtergrond
Ferdi is te omschrijven als een gedreven, nauwkeurige en analytische medewerker. Hij is cijfermatig sterk onderlegd en is in staat in het leggen van verbanden. Hij is erg gericht op persoonlijke ontwikkeling en grijpt om die reden graag in verschillende rollen. Zijn uiteindelijke ambitie is om te groeien naar een volwaardig financial controller. Ferdi werkt graag in teamverband en is bereid om dat stapje extra te zetten en kritisch te kijken naar processen.
Ervaring: ID logistics - Het stroomlijnen en stabiliseren van het financiële proces
Huidig: Kadans - Crediteurenprocessen

Fleur Smits
Junior HR-Professional
Per direct beschikbaar voor 32 uur per week
Achtergrond
Fleur heeft na de afronding van haar bachelor organisatiewetenschappen HR-werkervaring opgedaan. Ze is nu klaar om diverse organisaties met haar kennis en ervaring verder te helpen. Fleur heeft kennis van administratieve processen en operationele taken rondom werving en selectie, in-, door-, en uitstroom, ziekteverzuim. Zorgt voor duurzaam personeel binnen een organisatie.
Max ICT BV | HR-medewerkers

Bernt van Soest
Toezichthouder/ Adviseur Ecologie
Beschikbaar voor 32 uur per week
Achtergrond
Meneer Van Soest is een adaptieve, overtuigende en verantwoordelijke professional met uitstekende communicatievaardigheden en een scherp oog voor observatie. Hij is bedreven in kennisoverdracht, dataverwerking en -analyse, en is ervaren op het gebied van planning en organisatie. Zijn zelfsturende aard en voortdurende zelfontwikkeling zorgen ervoor dat hij een geschikte toezichthouder of adviseur op ecologisch vlak is.

Masha van Deurzen
Locatie manager / kwartiermaker
Achtergrond
Masha heeft bijna tien jaar gewerkt bij de GGZ in diverse rollen waarvan de laatste jaren als kwartiermaker. Hier was zij het aanspreekpunt voor zowel inwoners als hulverleners bij meervoudige complexe problematiek. Hierdoor heeft Masha een breed netwerk op het gebied van zorg en veiligheid en is zij in staat om met diverse doelgroepen en stakeholders het gesprek aan te gaan.
Ervaring:
Masha is gestart met haar eerste project bij REEF. Hier is zij werkzaam als locatiemanager bij een opvanglocatie voor vluchtelingen uit Oekraïne. Hier is zij onder andere verantwoordelijk voor het inrichten van (sociale) faciliteiten, het aansturen van medewerkers op de opvanglocatie en het verbinden van stakeholders.
Meer weten?
Bent u benieuwd wat REEF voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Bas van den Donk.
Bas van den Donk
commercieel manager