Onze professionals

REEF biedt specialistische kennis, ervaring en vaardigheden. Wij zien ieder vraagstuk als project, met een duidelijk eindresultaat. Aan deze projecten verbinden wij de beste professionals binnen elk van onze tien expertises.

Ik zoek een professional voor

Onze professionals

Beschikbaar

Martijn van der Heijden

Recruiter

Werving & Selectie Advies 15 jaar ervaring

Beschikbaar

Per Westdorp

Tactisch Inkoper

Inkoop Logistiek

Beschikbaar

Marion Kalberg

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Vitaliteit en Verzuim Non-profit

Beschikbaar

Caroline Claassen

HR-medewerker

Verandermanagement Procesoptimalisatie 20 jaar ervaring

Beschikbaar

Roger Merién

Senior Gegevensbeheerder

BAG BGT GEO

Hetty van Stiphout

Organisatieadviseur

Vitaliteit en Verzuim Beleid Verandermanagement

Leo van de Wal

Projectleider

Bouwkunde Industriebouw Nieuwbouw

Kiara Mulder

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Onboarding Profit

Renée Oosterveen

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsmarktcommunicatie Profit

Joyce Penedo

Finance Professional

Salarisadministratie Personeelsadministratie Procesoptimalisatie

Anette de Kreij

Senior Klantmanager Inkomen

Sociaal domein Inkomen Participatiewet

Arnold Libau

Teammanager Wmo

Leidinggeven Wmo Sociaal Domein

Indra Deckers

Projectleider

Sociaal Domein Wmo Opvang Oekraïners

Pleun Cuppens

HR-medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsrecht AFAS

Ilse van Summeren

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Implementatie AFAS

Lisa Schuppan

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Werving & Selectie AFAS

Twan Denissen

Finance Professional

Accounting Allround administrateur Assistent controller

Erik Jans

Finance Professional

Financiële Administratie Procesoptimalisatie Crediteurenbeheer

Elise van Gils - de Rooij

Finance Professional

Financiële Administratie Debiteurenbeheer

Ian Heesbeen

Finance Professional

Financiële Administratie Banking specialist

Mitchel de Roy

Finance Professional

Trainee Accounting Administrateur Crediteurenbeheer

Jos van den Bersselaar

Finance Professional

Financial Control Business Control Finance manager

Veerle Kokkes

Finance Professional

Accounting Assistent Controller Procesoptimalisatie

Sharon van de Ven

Finance Professional

Credit controller Teamleider debiteuren Financiële Administratie

Marcel Mutsaers

Technisch administrator SAP

Erik Tolboom

Hazard Communication Specialist

Max van Helden

Trainee Vastgoed Inspecteur

Laura Geuijen

HR Medewerker

Learning & Development Advies AFAS

Linda van den Broek

HR Medewerker

Organisatieontwikkeling Implementatie Profit

Arjen Schalkwijk

Projectengineer

Noud Goertz

Ontwikkelingsingenieur

Tasmara van Loon - Ballegooij

Recruiter

Werving & Selectie Onboarding 20 jaar ervaring

Lisa van Boxtel

Consulent WMO

Bjorn Jongen

DATA Mutaties uitvoeren

40 uur per week beschikbaar

Tijn Habraken

Finance professional

Accounting Business Control PowerBI

Masha van Deurzen

Locatie manager / kwartiermaker

Jaap van den Berg

Senior HR-professional / Organisatieadviseur

Bernt van Soest

Toezichthouder/ Adviseur Ecologie

Beschikbaar voor 32 uur per week

Bas Bremmers

Finance professional

Crediteuren Procesoptimalisatie Grootboekmutaties

Peter Bindels

Teammanager Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

Nard van Raamsdonk

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsrecht AFAS

Bo van Belkom

HR Adviseur

Advies Implementatie AFAS

Geoffrey Coenraad

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Kimberley Mertens

HR-Professional

Laura Wammes

HR Adviseur

Advies Procesoptimalisatie AFAS

Threa Aarts

Finance professional

Financieel Adviseur Procesoptimalisatie Non-profit

Oumaima Zaghdoud

HR Adviseur

Advies Vitaliteit & Verzuim AFAS

Robert van Vlijmen

Medewerker Werkvergunningen

40 uur per week beschikbaar 25 jaar ervaring als leidinggevende

Matthijs van Esterik

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Vitaliteit en Verzuim AFAS

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Kim van de Waterlaat

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Onboarding AFAS

Bernadette van Berkel

HR Adviseur

Advies Vitaliteit en Verzuim 20 jaar ervaring

Marieke van der Zandt

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Advies AFAS

Melanie Swanenberg

HR Adviseur

Vitaliteit en Verzuim Advies Gemeente Ervaring

Zoë van Kuil

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Learning & Development Non-Profit

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Lotte Lemeer

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Implementatie Profit

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Angelique van Leeuwen

HR Adviseur

Advies Vitaliteit en Verzuim AFAS

Ingrid van der Velden

HR Businesspartner

Advies Organisatieontwikkeling 20 jaar ervaring

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Juliëtte Bouman

HR Manager

Implementatie Verandermanagement 20 jaar ervaring

Eline Groenenberg

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Advies Non-Profit

Roel van de Waterbeemd

HR Businesspartner

Organisatieontwikkeling Procesoptimalisatie Profit

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Kerime Öyün-Kilic

(Corporate) Recruiter

Werving en selectie Re-integratie

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Nanda Vissers

Finance professional

Salarisadministratie Procesoptimalisatie Financiële administratie

Daisy Boogerd

Finance professional

Financial Control Business Control ERP Implementatie

Bas van der Heijden

Finance professional

Proces en Data Power BI Financial Control

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Joris Muskens

inspecteur bomen

Civiele Techniek Groen Openbare ruimte

Henk Luijten

projectengineer

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkunde Industriebouw Onderhoud

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Ronald Bolhuis

requirements specialist

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde Onderhoud Duurzaamheid

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Juliëtte van Kessel-Wiersma

HR Businesspartner

Advies Beleid Profit

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Martijn van der Heijden

Recruiter

Werving & Selectie Advies 15 jaar ervaring

Achtergrond

Martijn is een ervaren recruitmentprofessional met 15 jaar ervaring in diverse operationele, tactische en strategische rollen. Deze recruitment-fanaat is naast resultaatgericht ook erg mensgericht, wat ervoor zorgt dat hij organisaties in beweging kan krijgen en hiring managers snel aan zijn zijde heeft. Door zijn brede ervaring is Martijn erg doortastend, heeft snel nieuwe systemen onder de knie en heeft een grote gunfactor.

Vorige Ervaringen:

  • REEF - Recruitmentmanager
  • Social Deal - Facilitair manager
  • Youngcapital - Senior recruiter / Vestigingsmanager
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Per Westdorp

Tactisch Inkoper

Inkoop Logistiek

Achtergrond

Per Westdorp is een ervaren professional in het vakgebied Inkoop, met 6 jaar ervaring in de branche. Hij heeft een bachelor in Technisch Bedrijfskunde, met een specialisatie in Bedrijfsmanagement MKB. Daarnaast heeft Per zijn NEVI 1-certificering behaald en enkele modules van NEVI 2 afgerond. Op de Inkoopacademie heeft hij Inkooppraktijk A voltooid. Per is breed inzetbaar vanwege zijn kennis en interesse van meerdere (inkoop) methodieken en (ERP) - systemen.

MAG45
Monitoren van inkooptrajecten en onderhandelingen met leveranciers. Het maken en monitoren en sturen op KPI's zoals leveranciersperformance, prijs, kwaliteit en risico's. Het optimaliseren van inkoopprocessen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Marion Kalberg

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Vitaliteit en Verzuim Non-profit

Achtergrond

Marion is een ervaren HR-professional op operationeel/tactisch niveau. Ze heeft kennis en ervaring op het gebied van HR advies, werving & selectie en salarisadministratie. Marion schetst heldere verwachtingen, toont betrokkenheid en bewaart het overzicht en prioriteiten. Ze heeft met verschillende CAO's gewerkt en o.a. ervaring met AFAS.

Vorige Ervaringen:

  • WZH de Strijp - Personeelsfuncionaris
  • Gemeente Geertruidenberg - P&O adviseur
  • Gemeente Breda - P&O consulent
  • Libra Revalidatie en Audiologie - HR medewerker
  • Gemeente Waalwijk - HR adviseur
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Caroline Claassen

HR-medewerker

Verandermanagement Procesoptimalisatie 20 jaar ervaring

Achtergrond

Caroline is een HR-professional met meer dan 20 jaar ervaring die met name op operationeel/tactisch niveau haar sporen heeft verdiend. In haar projecten maakt ze een vertaling van de doelen en wensen van de organisatie naar concrete oplossingen. Daarbij is ze accuraat en weet ze processen te stroomlijnen zodat de best werkbare oplossing wordt gevonden. Caroline is een echte teamplayer; empatisch met een luisterend oor die zich ook in een hectische situatie makkelijk staande weet te houden. 

Vorige Ervaringen:

  • GGZ Breburg - HR Medewerker
  • Alliance Healthcare - HR Medewerker
  • Language Institute Regina Coeli BV - HR medewerker
  • Primair SKO - Medewerker Personeelzaken
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Roger Merién

Senior Gegevensbeheerder

BAG BGT GEO

Achtergrond

Roger is een zeer ervaren, hbo opgeleide, gegevensbeheerder met 34 jaar ervaring binnen de Geo- en Basisinformatie. Hij is goed thuis in de BAG, BGT, BOR en GIS. Roger is kwaliteits- en oplossingsgericht en weet tijdig problemen te signaleren en hier proactief op in te spelen. 

Vorige Ervaringen:

  • Gemeente Alkmaar - BAG-beheerder
  • Gemeente de Ronde Venen - Gegevens en functioneel beheerder
  • Gemeenschappelijke Uitvoeringsorganisatie Meerinizcht - Medewerker Beleidingsuitvoering II
  • Gemeente Ermelo - Medewerker Geo-informatie
  • Gemeente Aa en Hunze - Coördinator Geo-informatie
sluiten
Vraag meer informatie aan

Hetty van Stiphout

Organisatieadviseur

Vitaliteit en Verzuim Beleid Verandermanagement

Achtergrond

Hetty heeft een passie om mensen en organisaties te begleiden naar een gezonde en actieve levensstijl en bedrijfsvoering. Enthousiasmeren, inspireren en motiveren. Zó krijgt zij mensen in beweging en creëert ze een omgeving waar mensen willen zijn in plaats van moeten zijn. Door haar openheid, positiviteit en actiegerichte instelling is zij in staat verandering in gang te zetten en jouw organisatie te faciliteren naar werkplezier, gezondheid en bevlogenheid. Zij is een vitaloog en bedrijfskundige met ervaring op het gebeid van HR, Financiën en Marketing & Sales.

Vorige Ervaringen:

  • CZ Zorgverzekeringen - Marketing & Sales
  • CZ Zorgverzekeringen - Teamleider
  • CZ Zorgverzekeringen - HR adviseur
  • Sportakkoord Gemeente Tilburg - Projectleider "vitaliteit op de werkvloer"

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Leo van de Wal

Projectleider

Bouwkunde Industriebouw Nieuwbouw

Achtergrond

Een ervaren all-round bouwprofessional die actief is geweest in alle fasen van het bouwproces. Tevens internationale ervaring en niet weglopend voor projecten die meer dan gemiddeld complex zijn. Leo heeft oog voor bijkomende belangen, zoals het continueren van lopende bedrijfsprocessen van opdrachtgevers. Leo heeft een afgeronde HTS opleiding Bouwtechnische Bedrijfskunde en Bouwkunde en meer dan 35 jaar werkervaring.

Vorige Ervaringen:

  • DAF - Bouwkundig Projectleider
  • Diverse opdrachtgevers - Bouwkundig Projectmanager
sluiten
Vraag meer informatie aan

Kiara Mulder

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Onboarding Profit

Achtergrond

Kiara is een gedreven HR-professional op tactisch niveau. Ze is communicatief sterk en kan goed luisteren. Zij is innovatief en kijkt met een open vizier naar een situatie en probeert hierin actief de situatie op te lossen. Ze kijkt kritisch naar procedures en protocollen en komt met verbeter voorstellen. Kiara's expertise en kracht ligt dan ook bij het optimaliseren van processen bij o.a. werving & selectie, onboarding en het trainen van medewerkers.

Vorige Ervaringen:

  • HotelPartner - HR Adviseur
  • Tjoapack - HR medewerker
  • ADRZ - HR medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Renée Oosterveen

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsmarktcommunicatie Profit

Achtergrond

Renée is een ervaren HR professional op operationeel niveau. Haar carrière is van start gegaan binnen Recruitment, maar ontwikkelt zich nu richting HR. Ze heeft een mensgerichte en professionele aanpak waardoor resultaat een logisch gevolg is. Renée heeft goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden en is daardoor een prettige gesprekspartner. Haar (on)gevraagd advies voorziet zij van een goede onderbouwing. Renée is breed inzetbaar, waarbij procesoptimalisatie zowel haar kracht is als wat haar energie geeft.

Vorige Ervaringen:

  • ASML - Recruiter
  • Agristo - Administratief HR Medewerker
  • Agristo - Recruiter
  • VAA Data Works - Recruiter
sluiten
Vraag meer informatie aan

Joyce Penedo

Finance Professional

Salarisadministratie Personeelsadministratie Procesoptimalisatie

Achtergrond

Joyce is vanaf 2021 werkzaam als salarisadministrateur waarbij ze ook taken als HR medewerker op zich heeft genomen. Hierbij was ze verantwoordelijk voor:

  • Opstellen, beëindigen en/of vernieuwen van arbeidscontracten
  • Bijhouden van ziekteverzuim en personeelsgegevens
  • Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en management voor vragen gerelateerd aan personeelszaken
  • Onboarding van nieuwe werknemers verzorgen
sluiten
Vraag meer informatie aan

Anette de Kreij

Senior Klantmanager Inkomen

Sociaal domein Inkomen Participatiewet

Achtergrond

Annette is een senior klantmanager inkomen met bijna 25 jaar ervaring. Zij is allround inzetbaar binnen de rechtmatigheid. Denk hierbij aan het voeren van intakegesprekken, beheren van een eigen caseload en het uitvoeren van heronderzoeken. Zij is te omschrijven als nauwkeurig, gestructureerd en communcatief erg vaardig. Verder heeft zij ruime ervaring met het werken met Suite. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Arnold Libau

Teammanager Wmo

Leidinggeven Wmo Sociaal Domein

Achtergrond

Arnold is een expert binnen de wmo. Nadat hij bijna tien jaar heeft gewerkt als allround wmo consulent heeft Arnold via REEF de stap kunnen maken richting een leidinggevende functie. Momenteel is hij werkzaam als teammanager binnen de wmo. Arnold is te omschrijven als daadkrachtig, gestructureerd en besluitvaardig. Hij is communicatief sterk en weet gemakkelijk te schakelen met alle niveaus binnen de organisatie. Daarnaast is hij sterk in het optimaliseren van processen en de kwaliteit van de Wmo. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Indra Deckers

Projectleider

Sociaal Domein Wmo Opvang Oekraïners

Achtergrond

Indra Deckers werkt inmiddels ruim 25 jaar bij diverse gemeenten. Lange tijd binnen het sociaal domein (voornamelijk Wmo) en sinds 2023 als projectleider opvang Oekraïne bij de gemeente Cranendonck. Hier opereert zij op het snijvlak van zorg en veiligheid en draagt zij er zorg voor dat de Oekraïners op de juiste manier opgevangen kunnen worden binnen de gemeente.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Pleun Cuppens

HR-medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsrecht AFAS

Achtergrond

Pleun is een HR-professional op operationeel niveau. Door haar afgeronde bachelor Personeelwetenschappen en master Human Resource Studies, heeft ze interesse en ambities om door te groeien tot tactisch HR-professional. Ze stelt zich proactief op en is leergierig. Door haar kalmte, verantwoordelijkheidsgevoel en optimisme, is ze een baken van stabiliteit binnen haar team. Pleun heeft ervaring met AFAS en Motion (Pro) en zet zich graag in voor zowel profit als non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen:

  • Vebego Facility Solutions - HR Officer
  • Gemeente Brunssum - HR Medewerker
  • Driessen - Inhouse HR consulent
  • Driessen - HR Assistent
sluiten
Vraag meer informatie aan

Ilse van Summeren

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Implementatie AFAS

Achtergrond

Ilse is een enthousiaste, sociaal vaardige en leergierige professional. Met een achtergrond in Human Resource Studies en Arbeidsrecht, beschikt ze over een stevige theoretische basis en een scherp academisch denkniveau. Ilse is gepassioneerd en zet graag haar expertise in om processen te optimaliseren en een bijdrage te leveren aan diverse projecten.

Vorige Ervaringen:

  • PinkRoccade Local Government - HR medewerker
  • Aon – HR- meewerkstage
  • Beleeff – Allround HR medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisa Schuppan

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Werving & Selectie AFAS

Achtergrond

Lisa is een HR-professional op operationeel/tactisch niveau. Ze is nieuwsgierig, proactief en dit zorgt ervoor dat ze een organisatie snel eigen maakt. Ze is de schakel tussen management en medewerker. Door haar betrokkenheid, communicatieve vaardigheden en daadkracht is zij in staat om tot de kern van het probleem te komen en haar advies hierop te baseren. Ze is sterk in procesoptimalisatie en brengt expertise mee als het gaat om behoud van personeel. Daarnaast heeft ze ervaring met AFAS en Cobra

Vorige Ervaringen:

  • Moonen Packaging - HR Professional
  • Alliance Healthcare Management Services - HR Professional
sluiten
Vraag meer informatie aan

Twan Denissen

Finance Professional

Accounting Allround administrateur Assistent controller

Achtergrond

Graag werkt Twan in teamverband aan het opsporen van problemen/ oplossen van problemen en/ of het optimaliseren van processen, waarbij compliance en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hij is kritisch, analytisch en gericht op detail. Twan is op zoek naar een mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen op financieel administratief vlak om door te groeien in de richting van financial/business controller.

Vorige Ervaringen

  • Vivent – administrateur a.i.
  • Flexibility groep – assistent controller a.i.
  • Footprint Factory Services – Klantverantwoordelijk administrateur
sluiten
Vraag meer informatie aan

Erik Jans

Finance Professional

Financiële Administratie Procesoptimalisatie Crediteurenbeheer

Achtergrond

Binnen footprint verzorgt Erik van diverse klanten de crediteurenkant.
Zo houdt hij zich onder andere bezig met inkoopfacturen boeken, bankboekingen koppelen aan de facturen, activa bijhouden, doorbelastingen verzorgen, openstaande postenlijsten reviewen en bankbetalingen klaarzetten. Daarnaast voert Erik een project uit bij Kadans.

Vorige Ervaringen

  • Kadans – crediteurenadministratie a.i.
  • Footprint Factory Services – assistent accountant

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Elise van Gils - de Rooij

Finance Professional

Financiële Administratie Debiteurenbeheer

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • Footprint Factory Services – assistent accountant (debiteuren/banken)
sluiten
Vraag meer informatie aan

Ian Heesbeen

Finance Professional

Financiële Administratie Banking specialist

Achtergrond

Sinds Juni 2023 is Ian werkzaam bij Footprint Professionals Services als Junior Accounting Professional. De werkzaamheden die hij uitvoert zijn: debiteurenbeheer, facturatie en bankverwerking.
Ook neemt Ian deel aan de kennissessies die Footprint organiseert voor hun werknemers, zodat hij zijn kennis en ervaring in de financiële administratie kan verbreden.

Vorige Ervaringen

  • Peacock – coordinator administratie a.i.
  • Mediprevent – administratief medewerker
  • Footprint Factory Services – assistent accountant (debiteuren / banken)
sluiten
Vraag meer informatie aan

Mitchel de Roy

Finance Professional

Trainee Accounting Administrateur Crediteurenbeheer

Achtergrond

Mitchel is een stressbestendige, empathische en klantgerichte professional met uitgebreide ervaring in de horeca. Zijn communicatieve vaardigheden, servicegerichtheid, probleemoplossend vermogen en harde werkhouding maken hem tot een waardevolle aanwinst.

Daarnaast kenmerkt Mitchel zich door zijn sportieve instelling, enthousiasme, positiviteit, leergierigheid en nauwkeurigheid in zijn werk. Zowel in teamverband als zelfstandig functioneert hij uitstekend.

Met een achtergrond als personal trainer bezit Mitchel ook de vaardigheid om complexe informatie helder uit te leggen en staat hij altijd klaar om anderen te helpen waar mogelijk. Zijn veelzijdige kwaliteiten maken hem een toegewijde professional die zich snel kan aanpassen aan verschillende situaties.

 

Vorige Ervaringen

  • Footprint Factory Services – Trainee accounting
  • Huybregts Relou – crediteurenadministratie a.i.
sluiten
Vraag meer informatie aan

Jos van den Bersselaar

Finance Professional

Financial Control Business Control Finance manager

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • Nedis – Manager finance shared service center
  • Footprint Professional Services – manager
  • REEF Projectmanagement – controller
  • REEF Projectmanagement – finance manager a.i.
  • Stichting Natuurstad Rotterdam – controller a.i.
  • Tridec – finance manager a.i.
  • Spar Holding – Teamleider finance a.i.
  • HAS Hogeschool – Hoofd finance & reporting a.i.
  • Schiphol Telematics – Business controller a.i.
  • Optisport – Teamleider Finance SSC en ICT a.i.
  • Den Hartogh Logistics – controller a.i.
sluiten
Vraag meer informatie aan

Veerle Kokkes

Finance Professional

Accounting Assistent Controller Procesoptimalisatie

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • VB groep – assistent controller a.i.
  • Bos Group International – assistent controller a.i
  • Stichting Natuurstad Rotterdam – GL accountant a.i.
  • Bij Robert – medewerker financiële administratie
  • Footprint Factory Services – klantverantwoordelijk administrateur
  • REEF Projectmanagement - afstudeerstage

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sharon van de Ven

Finance Professional

Credit controller Teamleider debiteuren Financiële Administratie

Achtergrond

Sharon is een gedreven en proactieve finance professional. Inzetbaar als credit controller. Ze is van toegevoegde waarde bij een werkplek waarin het debiteurenbeheer wel een boost kan gebruiken. Affiniteit met thema’s als debiteurenproces optimaliseren, openstaande posten terugdringen. Als projectspecialist is Sharon gestart bij Footprint, wat nu REEF Finance and Control is. Zelfde team, zelfde expertise, nieuw bedrijf. Bij REEF kan ze op een unieke manier mezelf ontwikkelen en organisaties helpen met mijn expertise. Hierin krijgt ze de kans continu te vernieuwen en dit zorgt voor een positieve impact en resultaat binnen haar opdrachten.

Vorige Ervaringen

  • Sempergreen group – Credit manager a.i.
  • Tridec – Specialist debiteuren a.i. 
  • Footprint Factory Services – teamlead debiteuren en banken
  • Nedis – Senior employee C2C
  • Bij Robert – Administratief coordinator
  • Autoleaseman – Administratief medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Marcel Mutsaers

Technisch administrator SAP

Achtergrond

Meer dan 20 jaar ervaring, voorheen o.a. werkzaam bij:

Koninklijke Luchtmacht Defensie Helikopter Commando (DHC)

Het vertalen van regelgeving van de Militaire Luchtvaartautoriteit (MLA) naar procedures en werkwijzen in de praktijk op het gebied van helikopteronderhoud en logistiek

Heineken

Analyseren van technische gegevens m.b.t. de onderhoudsprocessen van de diverse verpakkingslijnen en deze gegevens vervolgens in SAP-PM plaatsen.

MSD Biotech

Technical Object Administrator SAP-PM: inrichten complete installaties in SAP incl. periodiek onderhoud, losse equipments en spareparts. Change control conform de GMP-kwaliteitsnormen (Good Manufacturing Practices). Aanleveren van allerlei rapportages uit SAP-PM bijvoorbeeld tbv Periodic Reviews van apparatuur.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Erik Tolboom

Hazard Communication Specialist

Achtergrond

Erik is een leergierige, collegiale en veelzijdige professional met een achtergrond in de (organische en analytische) chemie. Zijn ervaring zit onder andere in de kwaliteitskant van de cosmetische wereld en de farmaceutische industrie. Erik is bijna 30 jaar werkzaam in deze sectoren.
 

Ervaring

> MSD & Organon: beheren van stofgegevens in de EHS-stoffendatabase.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Max van Helden

Trainee Vastgoed Inspecteur

Achtergrond

Max heeft gekozen om een carrière switch te maken richting het vastgoed en heeft gekozen voor een deeltijd opleiding vastgoedbeheer en onderhoud. Via REEF is hij nu aan het werk als trainee waar hij zich gaat ontwikkelen bij Facilicom als vastgoed inspecteur.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Laura Geuijen

HR Medewerker

Learning & Development Advies AFAS

Achtergrond

positieve energie gaat ze proactief en doelgericht te werk. Laura is als HR generalist breed inzetbaar op operationeel en tactisch niveau. Haar specialisatie is leren en ontwikkelen. Ze heeft ervaring bij zowel profit als non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen:

  • Vebego Facility Solutions - HR officer
  • ApotheekZorg Hulpmiddelen - HR medewerker
  • Maastricht UMC+ - Personeelsconsulent
sluiten
Vraag meer informatie aan

Linda van den Broek

HR Medewerker

Organisatieontwikkeling Implementatie Profit

Achtergrond

Linda is aan HRM afgestuurd en een gedreven en vrolijk persoon. Ze heeft een positieve instelling en een pro-actieve houding. Linda ontwikkelt zich graag waardoor zij constant op zoek is naar nieuwe dingen en uitdagingen. Door haar ervaring bij een faillissement heeft zij ontdekt goed te kunnen schakelen tussen de belangen van de werkgever en werknemer.

Vorige Ervaringen:

  • Vebego Facility Solutions - HR Medewerker
  • Hagu B.V. - HR Medewerker
  • Onera Health B.V. - HR Assistant 
sluiten
Vraag meer informatie aan

Arjen Schalkwijk

Projectengineer

Achtergrond

Arjen is een multidisciplinair specialist met een ruime ervaring in de machine-industrie. Deze kennis ligt op zowel het werktuigbouwkundige als het elektrotechnische vlak. Hij is een pragmatisch projectmanager met een can-do mentaliteit die makkelijk en snel knopen door kan hakken. Arjen is een specialist die oplossingsgericht te werk gaat en leid de projecten daarnaast in de goede banen met de focus op het resultaat.

Ervaringen als Projectengineer bij:

> van Lieshout Snacks
> Uticon
> Bakkersland
> Gemco

Hoofd TD bij: 

> Deli HTL Tabak Maatschappij

sluiten
Vraag meer informatie aan

Noud Goertz

Ontwikkelingsingenieur

Achtergrond

Noud beschikt over een Bachelor en Master in Mechanical Engineering met specialisatie voor motorvoertuigen en verbrandingsmotoren. Tijdens zijn stage bij DAF heeft Noud zich beziggehouden met wat de effecten zijn van de timing van de uitlaatkleppen op de motorefficiëntie.

Werkervaring:

> DAF – Ontwikkelingsingenieur op de motoren afdeling

sluiten
Vraag meer informatie aan

Tasmara van Loon - Ballegooij

Recruiter

Werving & Selectie Onboarding 20 jaar ervaring

Achtergrond

Tasmara is een ervaren recruiter met een brede kennis die ver buiten het recruitment vakgebied rijkt. Met meer dan 20 jaar ervaring in de werving & selectie komt zij als recruiter beslagen ten ijs. Ze heeft ervaring met onboarding, employer branding, SEO, SEA, eventmanagement, learning & development, coaching, teamlead en nog veel meer. AFAS en Ubeoo hebben voor haar geen geheimen. Ze heeft de opleiding Toegepaste Psychologie afgerond. Deze kennis en diverse gesprekstechnieken maken haar een gedegen gesprekspartner, coach en trainer.

Vorige Ervaringen: 

  • Agristo - Corporate Recruiter
  • Zizo - Volume Recruiter
  • DTG - Teamlead SEA Eindhoven & Trainer/Coach SEA Nederland
sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisa van Boxtel

Consulent WMO

Achtergrond

Lisa is een ervaren WMO consulent, met als specialisatie begeleiding en beschermd wonen. Haar passies betreffen het begeleiden en versterken van mensen in hun eigen kracht en het vergroten van zelfstandigheid. Haar achtergrond vanuit de psychologie helpt haar bij het contact met de desbetreffende doelgroep. Lisa heeft bij diverse gemeenten in Brabant opdrachten gedaan als WMO consulent met als specialisatie begeleiding en beschermd wonen.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bjorn Jongen

DATA Mutaties uitvoeren

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Bjorn heeft Grafische vormgeving & digital Publishing gestudeerd aan het Sint Lucas. Vervolgens heeft hij dit jaar na een aantal jaar gewerkt te hebben een cursus Full-stack development gedaan bij WINC Academy. Tijdens deze cursus is zijn interesse in dataverwerking ontstaan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Tijn Habraken

Finance professional

Accounting Business Control PowerBI

Achtergrond

Na het behalen van zijn Bachelor Finance & Control heeft Tijn diverse finance opdrachten succesvol afgerond, waarbij hij een bijzondere affiniteit ontwikkeld heeft voor controlling werkzaamheden. Het waarborgen van een nauwkeurige boekhouding en het leveren van betrouwbare financiële informatie zijn altijd belangrijke aspecten geweest van zijn professionele verantwoordelijkheden. Als Finance professional binnen REEF is hij breed inzetbaar voor verschillende functies, waarin procesoptimalisatie, kennisoverdracht en expertise centraal staan.

Jumbo
Oorzaken onderzoeken met betrekking tot (on)geregistreerde derving in de Belgische filialen. Zijn rol hield voornamelijk in om middels de beschikbare data te kunnen onderbouwen waar veranderingen en interventies nodig zijn.
 
EUclaim B.V. 
Voor een organisatie met meerdere BV’s is hij verantwoordelijk geweest voor de complete boekhouding en maandafsluitingen. Hij droeg hierin volledige verantwoordelijkheid naar de Finance Manager toe.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Masha van Deurzen

Locatie manager / kwartiermaker

Achtergrond

Masha heeft bijna tien jaar gewerkt bij de GGZ in diverse rollen waarvan de laatste jaren als kwartiermaker. Hier was zij het aanspreekpunt voor zowel inwoners als hulverleners bij meervoudige complexe problematiek. Hierdoor heeft Masha een breed netwerk op het gebied van zorg en veiligheid en is zij in staat om met diverse doelgroepen en stakeholders het gesprek aan te gaan. 

Ervaring:

Masha is gestart met haar eerste project bij REEF. Hier is zij werkzaam als locatiemanager bij een opvanglocatie voor vluchtelingen uit Oekraïne. Hier is zij onder andere verantwoordelijk voor het inrichten van (sociale) faciliteiten, het aansturen van medewerkers op de opvanglocatie en het verbinden van stakeholders.

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jaap van den Berg

Senior HR-professional / Organisatieadviseur

Achtergrond

Als organisatieadviseur in dienst bij team Personeel en Organisatie en inzetbaar bij diverse opdrachtgevers. Jaap geeft strategisch HR & Organisatie advies, geeft drijfveren trainingen, coacht individuen en werkt samen met teams aan de effectiviteit. 
Jaap van den Berg heeft >15 jaar ervaring in organisatieontwikkeling en verandermanagement; in o.a. de financiële dienstverlening en het publieke domein. Hij geeft directie en management (on)gevraagd advies over organisatie- inrichting en -ontwikkeling, strategische personeelsplanning en leiderschap- en talent- en teamontwikkeling. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond en PGO in executive coaching. Jaap combineert een strategische blik in combinatie met een scherp waarnemingsvermogen en pragmatische instelling. 
 

Ervaringen: 

> FacZo – via REEF
HR-expertise leveren in het begeleiden van de personele beweging van de organisatieverandering te begeleiden.

> CZ Zorgverzekeraar – Senior HR Business Partner a.i.                                                      
HR Adviseur van organisatieonderdelen IT, R&C, JZ en Audit.                                          
HR advies van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel ICT/DATA.        
Advies en uitvoering t.a.v. agile reorganisatie om ICT en Business beter op elkaar uit te lijnen.

> RIVM – Projectleider en Senior HR Adviseur
HR Adviseur van organisatieonderdeel Informatie Voorziening.
Adviseren en ondersteunen van management bij strategische én HR beleidstaken.
Begeleiden en uitvoeren van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel Informatie Voorziening.

> Projectleider van project om de personeelsregistratie van het RIVM (blijvend) op orde te brengen. 
Ontwikkelen en vormgeven van HR stuurinformatie voor het RIVM, o.a. verzuim en formatie/bezetting.
Adviseren over invulling van vakgebied HR Metrics & Analytics.

> Achmea - Sr HR BP; diverse fusies, reorganisaties, duurzame inzetbaarheid, strategische personeelsplanning, functiewaardering. Agile werken.
 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bernt van Soest

Toezichthouder/ Adviseur Ecologie

Beschikbaar voor 32 uur per week

Achtergrond

Meneer Van Soest is een adaptieve, overtuigende en verantwoordelijke professional met uitstekende communicatievaardigheden en een scherp oog voor observatie. Hij is bedreven in kennisoverdracht, dataverwerking en -analyse, en is ervaren op het gebied van planning en organisatie. Zijn zelfsturende aard en voortdurende zelfontwikkeling zorgen ervoor dat hij een geschikte toezichthouder of adviseur op ecologisch vlak is.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bas Bremmers

Finance professional

Crediteuren Procesoptimalisatie Grootboekmutaties

Achtergrond

Bas is een gediplomeerd bedrijfsadministratie en heeft met name ervaring met banking en de crediteurenadministratie. Ook is hij bekend met het beheren van enkele grootboekrekeningen. Bas is ambitieus en wil zich om die reden ook gaan ontwikkelen in het debiteurenproces. In zijn werk is hij zorgvuldig en gedreven en kijkt kritisch naar processen.

Carglass
Het project bij Carglass was tweeledig. Enerzijds was Bas verantwoordelijk voor het op orde houden en stroomlijnen van het huidige crediteurenproces. Daarnaast was Carglass bezig met een automatiseringsslag, waardoor hij kritisch moest kijken naar het huidige proces om vanuit daar met verbetervoorstellen te komen.

Libra Revalidatie & Audiologie 
Tijdens het project bij Libra was Bas verantwoordelijk voor het stroomlijnen van het crediteurenproces en moest hij hierin verbeteringen aanbrengen en werkbeschrijvingen maken. Dit ter voorbereiding op de aankomende AFAS implementatie. Daarnaast heeft hij het debiteurenproces kritisch bekeken om vanuit daar de crediteuren- en debiteurenafdeling met elkaar te harmoniseren.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Peter Bindels

Teammanager Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nard van Raamsdonk

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Arbeidsrecht AFAS

Achtergrond

Nard is een afgestuurde HR Professional die een aantal projecten succesvol heeft afgerond. Hierdoor heeft hij een solide basis opgebouwd van Hr-kennis, competenties, geldende cao's en arbeidswetgeving. Zijn leergierige houding zorgt ervoor dat hij makkelijk dingen oppakt en systemen eigen maakt. Hierdoor is hij snel van toegevoegde waarde voor jouw organisatie. Met een frisse kijk en een sterke wil om te ontwikkelen gaat hij uitdagingen aan om zo zijn kennisgebieden verder uit te breiden en zijn vaardigheden te verfijnen.

Vorige Ervaringen:

  • Maas International - HR Support
  • CANON Nederland - HR Support
  • Bosman - HR Support RAXTAR - HR Officer
  • Start People Transport - Recruiter
sluiten
Vraag meer informatie aan

Bo van Belkom

HR Adviseur

Advies Implementatie AFAS

Achtergrond

Bo is een HR-professional die staat voor professionaliteit, rechtvaardigheid en kwaliteit. Ze wordt ervaren als gemotiveerd, gestructureerd en onafhankelijk. Bo haar drijfveer is het aangaan van uitdagingen en deze tot een goed einde brengen. Ze heeft een bachelor en WO master in Human Resource Management. Bo is in te zetten voor projecten op het gebied van verandering, ontwikkeling, onboarding, IT/HR samenwerking, en advies over implementatie van nieuwe processen.

Vorige Ervaringen:

  • Bosman - Senior HR Officer & HR Projectspecialist
  • Prime Dental Alliance - HR Consultant
  • Extendure - HR Business Partner
  • Genson Group - HR Adviseur
  • PlantLab - HR-medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Geoffrey Coenraad

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Geoffrey is een ambitieuze HR Professional met een sterke visie. Een HR- professional, toegankelijk, meedenkend, pragmatisch, tactisch en kritisch. Hij is een stevige sparringpartner op directie-, management- en operationeel niveau. Hij geeft (on)gevraagd advies en gaat met diverse belangrijke (HR) thema's en vraagstukken aan de slag om organisaties verder te helpen bij het behalen van organisatie- en afdelingsdoelstellingen. Hierbij zorgt hij ervoor dat de belangen van medewerkers en de organisatie in balans zijn.

  • Vion | Projectmanagement - uitrollen van diverse projecten, zoals onboarding
  • Welten | coaching en begeleiding van HR-medewerkers, ziekteverzuim casemanagement en procesoptimalisatie
  • Van Geloven | procesoptimalisatie, verantwoordelijk voor de operationele processen, sparringpartner 
  • Pink Roccade Local Government | procesoptimalisatie, uitvoering operationele processen
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Kimberley Mertens

HR-Professional

Achtergrond

Kimberly is een ervaren HR-business Partner. Naast sparringpartner voor managers geeft ze ook advies aan teamleiders op alle voorkomende HR-thema’s. Kimberly werkt geordend en kan goed structuur aanbrengen. Inzetbaar binnen zowel profit als Non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen: 

  • MediReva/Bosman
  • Faurecia Emmissions Control Technologies Nederland B.V.
  • Proteion Thuis
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Laura Wammes

HR Adviseur

Advies Procesoptimalisatie AFAS

Achtergrond

Als afgestudeerd HRM'er is Laura zich na een carriere als leidinggevende, toch gaan focussen op het HR vakgebied. Met deze gecombineerde achtergrond is ze in staat om snel te schakelen en pragmatisch HR advies te kunnen geven. Laura gaat altijd op zoek naar waar het beter kan en waar verbeteringen aangebracht kunnen worden. Projecten waarin structuur en orde moet komen, verbeterslagen gemaakt moeten worden, daar gaat Laura graag mee aan de slag. Echter, ook bredere HR vraagstukken kun je prima aan haar toe vertrouwen.

Vorige Ervaringen:

  • Damen Shipyards Gorinchem - HR Adviseur
  • Maas International - HR Medewerker
  • Elektrolas Lastechniek - HR Businesspartner
  • CZ - Adviseur doorstroom en mobiliteit
sluiten
Vraag meer informatie aan

Threa Aarts

Finance professional

Financieel Adviseur Procesoptimalisatie Non-profit

Achtergrond

Threa is een ervaren en kritische financieel manager/controller met oog voor zowel het organisatiebelang als ook de medewerker, al meer dan 30 jaar in het vak werkzaam! Ze is analytisch erg sterk en weet processen razendsnel te doorgronden. Het is haar persoonlijke uitdaging om processen te verbeteren qua kwaliteit en efficiency, zodat een organisatie zich kan ontwikkelen. Verder is ze te omschrijven als een bruggenbouwer en zorgt ze ervoor dat een organisatie beter gaat functioneren. Ze durft out of the box te denken, zodat er binnen een organisatie nieuwe ideeën kunnen ontstaan. Ze fungeert het beste binnen non-profit organisaties waarbij ze echt van toegevoegde waarde kan zijn! 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Oumaima Zaghdoud

HR Adviseur

Advies Vitaliteit & Verzuim AFAS

Achtergrond

Oumaima is een ervaren HR professional op operationeel en tactisch niveau. Haar kernwaarden zijn: integriteit, empathie, vertrouwen en professionaliteit. Door haar sterke communicatieve vaardigheden is zij een stevige gesprekspartner voor managers en leidinggevenden. In haar advies zorgt zij voor een balans tussen organisatiedoelen en de belangen van de medewerkers. Oumaima zet zich graag in voor zowel profit als non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen: 

  • Mosadex – Verzuimspecialist
  • Moviera – HR Adviseur
  • Grey Advise – HR Adviseur
  • Rabobank – HR Assistent

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Robert van Vlijmen

Medewerker Werkvergunningen

40 uur per week beschikbaar 25 jaar ervaring als leidinggevende

Achtergrond

Robert is een rustige, communicatief vaardige professional met een groot oplossend vermogen. Hij is zijn carrière begonnen als slager en heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring als leidinggevende van onder andere logistieke operators.

Zijn recentere ervaring en opleidingen zitten met name in ADR, LOTO en GMP

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs van Esterik

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Vitaliteit en Verzuim AFAS

Achtergrond

Matthijs is een HR-Professional op operationeel niveau. Door zijn sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden, pro-actieve houding en samenwerkend vermogen weet hij resultaten te behalen. Naast beheersing van de primaire HR-processen heeft Matthijs ervaring met procesoptimalisatie, digitalisering en Vitaliteit en Verzuim. Ook is hij nauw betrokken bij het implementeren van een nieuwe Arbodienst. Hij heeft ervaring binnen de profitsector, maar staat open om zijn kennis te verbreden binnen de non-profit sector.

Vorige Ervaringen:

  • Maas - HR Support Medewerker
  • Maas - Junior HR-Adviseur
sluiten
Vraag meer informatie aan

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Achtergrond

José heeft ruim 20 jaar ervaring met het schrijven van beleid waarvan de laatste 8 jaar bij diverse gemeenten. Hier is José verantwoordelijk geweest voor diverse beleidsterreinen in het sociaal domein. De expertise van José ligt binnen het veld van welzijn, onderwijs en participatie. Hierbij legt zij gemakkelijk verbanden, is analytisch sterk en is te omschrijven als een netwerker.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kim van de Waterlaat

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Onboarding AFAS

Achtergrond

Kim is een HR-professional op operationeel niveau en heeft ambities om door te ontwikkelen tot een tactisch HR-professional. Collega’s omschrijven haar als proactief, flexibel en nieuwsgierig. Ze pakt graag nieuwe dingen op. Kim is observerend en geeft (on)gevraagd advies daar waar nodig is. Ze is breed inzetbaar en heeft interesse in thema's zoals opleiding en training, onboarding, personeelsadministratie en procesoptimalisatie. Ze heeft ervaring met verschillende systemen en zet zich graag in voor profit of non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen:

  • Bosch Nederland - HR service partner
  • Instituut Verbeeten - HR medewerker
  • GGzE - Recruitment medewerker
  • Orion Engineering - HR officer
sluiten
Vraag meer informatie aan

Bernadette van Berkel

HR Adviseur

Advies Vitaliteit en Verzuim 20 jaar ervaring

Achtergrond

Bernadette is en HR-professional met ruim 25 jaar ervaring op operationeel/tactisch niveau. Haar expertise ligt op het gebied van vitaliteit en verzuim, duurzame inzetbaarheid, on- en offboarding en werving in selectie. Bernadette is nauwkeurig, klant- en resultaat gericht en weet van aanpakken. Naast de uitvoering van operationele taken en het adviseren van leidinggevende heeft zij ook (coach)ervaring op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en loopbaanbegeleiding.

Vorige Ervaringen:

  • Rivez Zuiderhuis - Senior HR professional
  • Arvato Logistics - Senior HR professional
  • Rabobank - Senior HR professional
  • RAVON - Senior HR professional
  • Janssen de Jong - Senior HR professional

 

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Marieke van der Zandt

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Advies AFAS

Achtergrond

Marieke heeft ruim 10 jaar HR ervaring op operationeel en tactisch niveau. In haar werk heeft ze een pragmatisch aanpak en heeft een hands-on mentaliteit. Doordat ze in verschillende organisaties heeft gewerkt op operationeel niveau heeft ze een ruime expertise in HR-processen. Daarnaast heeft ze ook ervaring in het organisaren van opleidingen in de breedste zin van het woord. Haar open houding maakt dat ze zowel gevraagd als ongevraagd advies geeft aan medewerkers en leidinggevende. Ze heeft ruime ervaring met AFAS (profit) opgedaan in de rol als functioneel beheerder. 

Vorige Ervaringen:

  • Zorgbelang Inclusief - HR Medewerker
  • KWS Rotterdam-Zwijndrecht - HR Medewerker
  • Wilchem B.V. - Opleidingscoördinator
  • Elk - HR Adviseur
sluiten
Vraag meer informatie aan

Melanie Swanenberg

HR Adviseur

Vitaliteit en Verzuim Advies Gemeente Ervaring

Achtergrond

Melanie is een ervaren HR-professional op tactisch/strategisch niveau. Werken aan werkgeluk is waarmee haar passie voor het HR-vak is ontstaan. Haar brede kennis en ervaring op het gebied van gezondheid en vitaliteit zet zij als adviseur over de hele breedte van het vak in. Haar expertise als HR veranderaar ligt op het terrein van de menselijke kant van organisatieontwikkeling- en verandering. Als gesprekspartner van het directieteam en de leidinggevenden zorgt Melanie voor een effectieve vertaling naar juist dát beleid en instrumentarium dat nodig is om visie en strategie te verwezenlijken.

Vorige Ervaringen:

  • Gemeente Waalwijk - HR adviseur
  • Gemeente Helmond - Specialist Arbo en Verzuim
  • Gemeente Bernheze - HR veranderaar / Adviseur bestuur en organisatie
sluiten
Vraag meer informatie aan

Zoë van Kuil

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Learning & Development Non-Profit

Achtergrond

Zoë is een ervaren HR-professional op operationeel niveau met expertise in verschillende Learning Management Systemen (LMS) en personeelssystemen. Haar veelzijdigheid maakt haar geschikt voor diverse projecten, variërend van onboarding tot learning and development en procesoptimalisatie. Met haar achtergrond heeft Zoë ervaring opgedaan in zowel profit- als non-profitorganisaties, waarbij ze een bijzondere voorkeur heeft voor de non-profitsector. Zoë voelt zich thuis in organisaties met een familiaire sfeer, waar zij haar inzet en expertise graag ten volle benut.

Vorige Ervaringen:

  • IBN - Projectleider (Herinrichting HR-cyclus)
  • Stichting Moviera - HR Officer & L&D administrator
  • Gemeente Beuningen - HR Officer
sluiten
Vraag meer informatie aan

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Achtergrond

Als Logistics Manager is Herman verantwoordelijk voor het aansturen van de dagelijkse operatie, processen efficiënt in te richten, hierbij de kwaliteit hoog te houden en te verbeteren waar mogelijk. In zijn functie creëert hij rust en structuur - ook als het hectisch of complex wordt. Herman zorgt voor maximale betrokkenheid van personeel en creëert een plezierige en veilige werksfeer. Hij heeft een goed gevoel voor data driven input en de opvolging hiervan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lotte Lemeer

HR Medewerker

Procesoptimalisatie Implementatie Profit

Achtergrond

Lotte is een veelzijdige HR professional. Naast de beheersing van de primaire HR-processen heeft zij ook ervaring in payrollbeheer. Wat haar onderscheid is haar sterke organisatie sensitiviteit en mensgerichte benadering. Behendig navigeert zij tussen de verschillende afdelingen en niveaus van de organisatie. Lotte hecht belang aan het welzijn en de ontwikkeling van medewerkers, zonder de organisatiedoelen uit het oog te verliezen. Lotte kijkt kritisch naar processen en komt met verbeter voorstellen om efficiëntie en productiviteit te optimaliseren.

Vorige Ervaringen:

  • Acket Drukkerij Kartonnage - HR Assistent
  • Restaurant Montimar - Corporate Recruiter
  • Nelipak Healtcare Packaging - HR/Payroll-Officer
sluiten
Vraag meer informatie aan

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Achtergrond

Hugo neemt als junior deel aan het traineeship basisregistraties (REEF i.s.m. DATA-Kracht). In dit traineeship wordt hij opgeleid tot allround basisregistratie medewerker, met ervaring op zowel de BAG, BGT en WOZ. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Achtergrond

Jeffrey Joosten is een ambitieuze veiligheidskundige die van grote toegevoegde waarde is in een organisatie. Zijn enthousiasme voor het vak en leergierigheid zijn aanstekelijk en maakt dat hij het uiterste uit zichzelf wil halen om beter te worden. Zijn inhoudelijke kennis maakt hem een gedegen sparringspartner voor HSE-projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Angelique van Leeuwen

HR Adviseur

Advies Vitaliteit en Verzuim AFAS

Achtergrond

Angelique is een ervaren HR adviseur. Zij is op tactisch, operationeel en strategisch niveau inzetbaar en fungeert als aanspreekpunt voor leidinggevenden als de medewerker een deskundig aanspreekpunt. Ze heeft een ruime systeem en CAO kennis. Daarnaast heeft zij diverse opleidingen gevolgd in de richtingen van regie, ziektewet, verzuim en arbeidsrecht.

 

Vorige Ervaringen:

  • Avres - HR Advsiseur
  • TSS (Vicrea, Emergo en Beedr) - HR Officer
  • Maas International - HR medewerker
  • De Risse Groep - P&O Adviseur 
  • Smurfit Kappa - HR Adviseur
  • Tractel Benelux - HR Adviseur
  • Spie Nederland B.V - HR Assistent

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ingrid van der Velden

HR Businesspartner

Advies Organisatieontwikkeling 20 jaar ervaring

Achtergrond

Ingrid is een ervaren HR-businesspartner met managementervaring binnen de gemeentelijke overheid. Met haar focus op mens en organisatie vervult zij diverse rollen, waaronder die van (organisatie)adviseur en projectleider. Projecten als Functiewaardering HR21 en leren en ontwikkelen. Zij heeft een hoog inlevings- en samenwerkend vermogen en werkt doel- en resultaatgericht. Ze weet mensen te motiveren en te verbinden. Dit bereikt zij door vertrouwen te geven, een duidelijke communicatie, haar relativeringsvermogen en een gezonde dosis humor.

Vorige Ervaringen:

  • Gemeente Best - senior P&O adviseur
  • Gemeente Oisterwijk - P&O adviseur
  • Gemeente Geertruidenberg - Adviseur Organisatie & HR
  • Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe - HR adviseur
  • Gemeente Horst aan de Maas - HR adviseur
sluiten
Vraag meer informatie aan

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Yasemin heeft al meerdere jaren werkervaring. Ze heeft jaren gewerkt als specialist datakwaliteit bij de Rabobank. Vorig jaar september is ze begonnen met het Traineeship Basisregistraties en heeft al meerdere projecten voor ons succesvol afgerond.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte Bouman

HR Manager

Implementatie Verandermanagement 20 jaar ervaring

Achtergrond

Mens- en resultaatgerichte manager in HR, project en verandermanagement met sterke conceptuele en implementatie vaardigheden. In staat ''empowerment" en impact te creëren door de combinatie van denken en doen. Ze heeft een solide academische achtergrond en ervaring in zowel consultancy als management en een brede ervaring in het Human Resources vakgebied in diverse rollen: HR (project)manager, HR Business Partner, Transitiemanager, Manager Shared Service Center en Manager Academy.

Vorige Ervaringen:

  • Vanderlande Industries- HR Manager | HR integratie manager
  • Damen Shipyards - HR divisie Manager
  • Boskalis - HR Business Partner
  • Stork - Manager Stork Academy | (Transitie) Manager HR Shared Services | HR Manager
  • KPMG - Management Consultant
  • Vodafone Ziggo - Manager Daily HR Services
  • Bakkersland- Implementatie manager HR Shared Sevices
  • Veiligheidsregio Limburg Noord - HR projectmanager
sluiten
Vraag meer informatie aan

Eline Groenenberg

HR Adviseur

Procesoptimalisatie Advies Non-Profit

Achtergrond

Eline is een ervaren HR-professional op operationeel/tactisch niveau. Inmiddels heeft zij meerdere projecten succesvol afgerond. Door de diversiteit in opdrachtgevers en inhoud van de projecten is zij een echte generalist. Eline heeft een sterk analytisch vermogen en een kritische blik. Het optimaliseren van processen is niet alleen haar expertise, hier krijgt ze ook veel energie van. Eline is vriendelijk, behulpzaam en communicatief vaardig.

Vorige Ervaringen:

  • Woonbedrijf - HR Medewerker
  • Vanderlande - Learning and Development Officer
  • Carglass - HR Officer
  • Gemeente Laarbeek & Gemert-Bakel - HR Medewerker & HR Adviseur

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Roel van de Waterbeemd

HR Businesspartner

Organisatieontwikkeling Procesoptimalisatie Profit

Achtergrond

Roel heeft met 25+ jaar ervaring een breed scala aan HR zaken gezien. Hij komt het best tot zijn recht in een profit organisatie op tactisch / strategisch niveau. Hij is analytisch, resultaatgericht, organisatie sensitief en gestructureerd. Met zijn HR opleiding aangevuld met diverse vakinhoudelijke trainingen heeft hij een moderne kijk op HR. Als volwaardig gesprekspartner van MT's heeft hij een gewaardeerde coachende rol, welke hij graag inzet bij organisatie vraagstukken. Bekend met meerdere CAO's en systemen.

Vorige Ervaringen:

  • Vijf - HR Business Partner
  • Canon - HR Business Partner
  • Nearfield Instruments - HR Business Partner
  • ASML - HR Business Partner
sluiten
Vraag meer informatie aan

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Achtergrond

Gérard Raaijmakers is een zeer gepassioneerd veiligheidskundige die een toegevoegde waarde kan leveren in de combinatie procesveiligheid, machineveiligheid en explosieveiligheid in relatie met Chemie/Farmacie. Zijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen in organisaties. Hij is pragmatisch in het oplossen van problemen, houdt van aanpakken en afronden. Met zijn technische kennis en ervaring kan hij moeiteloos aansluiting vinden bij opdrachtgevers in de (proces) industrie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Achtergrond

Kiona heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-vak. Ze is een veelzijdig professional die graag op zowel operationeel- als tactisch niveau werkt. Daarnaast zet ze zich graag in als gesprekspartner voor managers.  Kiona heeft verschillende opleidingen gevolgd: (vitaliteits)coach, EFT (emotional freedom techniques) Therapeut.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Hij heeft tot begin 2021 gewerkt in de telecommunicatie als ervaren specialist met een sterke drive tot kennisoverdracht. Frank is verantwoordelijk, positief kritisch en levert graag kwaliteit. Frank heeft inmiddels ervaring opgedaan binnen de BAG en WOZ.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kerime Öyün-Kilic

(Corporate) Recruiter

Werving en selectie Re-integratie

Achtergrond

Kerime werkt resultaat gericht, staat in contact, houdt van netwerken, luistert, denkt commercieel, handelt en denkt klantgericht en neemt initiatief. Kerime heeft al meer dan 15 jaar ervaring in diverse rollen. Haar expertise ligt binnen recruitment en is zich aan het ontwikkelen op het gebied van arbeidsmartkcommuncatie.

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Recentelijk behaald: Leergang Arbeidsmarktcommunicatie
  • Volgt nu: HBO Opleidingskunde, verwachting is deze in december af te ronden.

RAVAS | Corporate Recruiter
D&A Medical Group (via REEF) | Corporate Recruiter
St. Anna Zorggroep (Via REEF) | Corporate Recruiter 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Achtergrond

Een HR-adviseur met een oprechte interesse in zowel de organisatie als het personeel. Ze is altijd op zoek naar de optimale afstemming van zowel de harde als softe (HR) instrumenten. Creativiteit, analyse, communicatie en doelgerichte aanpak zijn haar sterkste punten. Humor is voor haar een 'must', gepaard met respect en integriteit. Een greep uit haar specialiteiten: Personal Development, Coaching, HR Transformation, Recruitment en Change Management. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nanda Vissers

Finance professional

Salarisadministratie Procesoptimalisatie Financiële administratie

Achtergrond

Nanda heeft ervaring met het doorvoeren van proces- en systeemverbeteringen, is een echte teamplayer en weet van aanpakken. Na haar studie HBO Bedrijfseconomie heeft ze binnen diverse organisaties gewerkt aan verbeteringen, onder andere op het gebied van invoicing, debiteuren- en crediteurenbeheer. Ze weet anderen te overtuigen van de noodzaak van veranderingen en heeft talent voor de menselijke kant van proces- en systeemverbeteringen. Bij een aantal bedrijven heeft Nanda inmiddels ervaring opgedaan met werkzaamheden op het gebied van salarisadministratie. Daarbij heeft ze recentelijk de opleiding PDL succesvol afgerond. Nanda wil in een volgende opdracht graag haar opgedane kennis en expertise m.b.t. de salaris/payroll administratie delen met bedrijven, waardoor het bedrijf nét dat stapje extra kan zetten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daisy Boogerd

Finance professional

Financial Control Business Control ERP Implementatie

Achtergrond

Daisy is het type ‘’snelle leerling’’; opdrachtgevers die met haar samenwerken, verkeren in de luxepositie dat ze altijd meer oplevert dan van haar wordt verwacht. Ze zet altijd de extra stap door te analyseren waar proces- en rapportageverbeteringen mogelijk zijn. Professioneel is de REEF-kernwaarde die het beste bij Daisy past. Ze zet altijd net dat stapje extra vanuit haar ambitieuze instelling. Dit zorgt voor 100 % resultaat binnen financieel projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bas van der Heijden

Finance professional

Proces en Data Power BI Financial Control

Achtergrond

Bas is een ervaren Finance-professional die graag zijn kennis en ruime ervaring inzet voor een opdracht waar hij met procesoptimalisatie aan de slag kan. De focus van zijn werk ligt op: GL accounting, financial control en financial reporting. Hij is gericht op continue verbetering en voor meerdere opdrachtgevers is zijn inzet van positieve impact op de bedrijfsvoering geweest. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Achtergrond

Lisette heeft een afgeronde opleiding milieutechnologie. Ze heeft ruime ervaring in de bodemwereld en functies bekleed als bodemadviseur en projectleider. In de functies die ze via REEF heeft uitgevoerd, is ze voornamelijk bezig geweest met het toetsen van bodemrapporten, uitbrengen van bodemadvies voor particulieren en bedrijven, grondverzetmeldingen en behandeling nemen én afhandelen van meldingen besluit bodemkwaliteit. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Achtergrond

Paul is de afgelopen 45 jaar actief geweest als planeconoom voor het werkgebied planeconomie/financieel regisseur en gebieds (her-)ontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Achtergrond

Bram is zeer deskundig op gebied van procesautomatisering OT icm de gekoppelde IT-omgeving en Elektrotechniek. Daarnaast heeft Bram affiniteit met werktuigbouw, waardoor hij multidisciplinair kan meedenken in techniek. Met zijn ervaring als maintenance engineer helpt hij bedrijven met advies of ondersteuning in het verbeteren van conceptueel onderhoud (RCM), systeeminrichting of procesverbetering.
Kernexpertise en toegevoegde waarde van Bram:

  • OMMS: inrichting, advies, optimalisatie, integratie of maatwerk (o.a. Ultimo, SAP)
  • Onderhoudsstrategie: inrichting en vormgeving, optimalisatie bestaande preventieve plannen, KPI’s vormgeven analyse
  • Maintenance werkzaamheden: kosten/baten analyse, RCA en schrijven werkinstructies

 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Achtergrond

Peter heeft ervaring in het aansturen van diverse onderhoudsteams, waarbij hij sterk is om rust te behouden en de juiste prioriteiten te bewaken. Hij blinkt uit in het optimaliseren van onderhoudsplannen en uitvoering van werkvoorbereiding.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Lianne is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Leudal en Samenwerking Kempen Gemeente. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen en de Participatiewet. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser ter bevordering van de kwaliteit en is zij een echte kartrekker die het team coördinerend mee op sleeptouw neemt. Haar speerpunten zijn Inkomen en kwaliteit.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Achtergrond

Een zeer ervaren projectmanager en consultant met internationale projectervaring. Khaled is zeer gestructureerd, klantgericht en wil ieder project perfect realiseren. Hij is verantwoordelijk voor multidisciplinaire projecten en is gespecialiseerd in de werktuigbouwkunde. Door zijn communicatieve vaardigheden en helicopterview zorgt hij dat ieder project op een prettige wijze gerealiseerd wordt.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Joris Muskens

inspecteur bomen

Civiele Techniek Groen Openbare ruimte

Achtergrond

Joris is een zeer gedreven professional die ervaring heeft als boomcontroleur en opzichter groen. Zijn werkzaamheden bestaan uit snoeikeuringen, beeldkeuringen van bomen, controle van (boom) aanplant en nazorg, beeldkeuringen van de openbare ruimte en kunstwerken en het uitvoeren van inspecties van faunavoorzieningen. Joris heeft al meer dan 40 jaar ervaring en blijft zich continu ontwikkelingen om de de hoogte te blijven van de laatste wet en regelgeving.

Vorige Ervaringen:

  • Gemeente Eindhoven - Boom controleur
  • Gemeente Nuenen - Opzichter Groen en Reiniging
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Henk Luijten

projectengineer

sluiten
Vraag meer informatie aan

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkunde Industriebouw Onderhoud

Achtergrond

Gerard is ervaren in projectleiding en procesmanagement. Hij heeft een helicopterview en is een verbinder. Hij heeft veel ervaring en kennis voor het zelfstandig leiden van- en sturing geven aan multidisciplinaire (complexe) bouwprojecten. Gerard heeft een bouwkundige opleiding op HBO niveau en inmiddels bijna 40 jaar ervaring.

Vorige Ervaringen:

  • DAF - Bouwkundig projectleider
  • Van Aarle de Laat - Bouwkundig projectmanager
  • Van Knegsel Bouwmanagement - Freelance bouwkundig projectmanager
sluiten
Vraag meer informatie aan

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Ed heeft ruim 35 jaar ervaring met engineering en projectleiding in de industrie. Hij is multidisciplinair sterk en door zijn oplossingsgerichte houding weet hij ieder project tot een goed einde te brengen. Hij denkt niet in beperkingen, maar via welke weg juist wel het benodigde resultaat behaald wordt. Ed is communicatief sterk en betrekt alle stakeholders bij de realisatie van het project, waardoor men graag met hem samenwerkt. Wanneer Ed een project krijgt, weet je op voorhand dat het geregeld wordt.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Achtergrond

Desirée is werkzaam in de rol van procesregisseur Zorg en Veiligheid. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Bergeijk, Gemeente Hoeksche Waard, Gemeente West Betuwe en het CCV. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het domein Zorg en Veiligheid. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als coördinator, consulent complexe problematieken en procesregisseur. Haar speerpunten zijn zorg, veiligheid, jongeren en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Achtergrond

Patric is een technisch specialist met veel ervaring in het optimaliseren en inrichten van onderhoudsplannen. Daarnaast is hij zeer bedreven in het verbeteren van leveranciersbeleid in de vorm van contractmanagement en werkvoorbereiding. Patric typeert zich als een persoon met hoge betrokkenheid bij organisatie en taak, integer, analytisch vermogen, gericht op verbeteren processen, staat open voor kritiek, vasthoudend, oog voor detail, positief kritisch.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ronald Bolhuis

requirements specialist

sluiten
Vraag meer informatie aan

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Mathijs heeft ruim 35 jaar ervaring met de coördinatie van beheer en onderhoud in de installatietechniek. Hij is multidisciplinair, zowel qua opleidingen als ervaring, waardoor hij het volledige beheer van gebouwen kan organiseren. Daarnaast heeft hij ervaring in zowel de utiliteit als industrie. Zijn veelzijdigheid, in combinatie met zijn oplossingsgerichte houding, zorgen ervoor dat het beheer van gebouwen altijd op orde is.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Achtergrond

Lorenzo is sterk in het organiseren en realiseren van elektrotechnische projecten in de industrie, vanaf aanvraag tot aan oplevering. Hij is zeer klantgericht en gedreven, waardoor hij altijd het beste resultaat wilt behalen. Zijn enthousiasme en energie zorgen voor leven in de brouwerij en een prettige samenwerking. Lorenzo heeft naar tevredenheid projecten opgepakt bij CBRE op locatie bij MSD in Oss (farmacie).

sluiten
Vraag meer informatie aan

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde Onderhoud Duurzaamheid

Achtergrond

Door zijn ervaring bij overheid, industrie, gezondheidszorg, adviesbureau en de aannemerij is de heer van Haren breed inzetbaar. De heer van Haren is in te zetten in de voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en kwaliteitscoördinatie van (ver)bouwprojecten en onderhoudsprojecten. Hij heeft ervaring met utiliteitsprojecten, woningbouw en onderhoudsprojecten in complexe bestuurlijke organisaties. Hij heeft een representatieve, klantgerichte instelling, werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en is kwaliteitsgericht. 

Vorige Ervaringen:

  • Gemeente Valkenswaard - Projectleider Vastgoedbeheer
  • Renewi - Bouwkundig projectleider
  • DAF - Bouwkundig projectleider
sluiten
Vraag meer informatie aan

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Achtergrond

Wanda is werkzaam in de rol van consulent Wmo. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Waalwijk, Gemeente Etten-Leur, Gemeente Breda, Gemeente Bergen op Zoom en Gemeente Westerveld. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het Wmo en is ook een ervaren Wmo consulent te noemen. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser/kwaliteit en als coach. Haar speerpunten binnen de Wmo zijn begeleiding en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Thijs is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Altena en Senzer. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen Werk en Inkomen op senior niveau. Zijn speerpunten zijn Inkomen en Poortwachter.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Achtergrond

Matthijs is werkzaam in de rol van procesadviseur. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere de Gemeente Helmond en Ergon. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen het Sociaal Domein, met als specialisme de nieuwe Wet Inburgering. Vanuit zijn rol als beleidsadviseur is hij regelmatig ingezet als projectleider en procesadviseur. Zijn speerpunten zijn het brede sociaal domein en projectmatig werken.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Elke is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten opgepakt voor onder andere Werkplein Hart van West Brabant, Werk en Inkomen Lekstroom, A2 Gemeente, Gemeente Best en ISD Bol. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen, maar is ook in te zetten als Handhaver Participatiewet of als sociaal rechercheur. Haar speerpunten zijn Inkomen en handhaving.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Achtergrond

Hilde is werkzaam in de rol van jurist privaatrecht. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere de Gemeente Asten, Gemeente Deurne en Gemeente Veldhoven. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het privaat- en publiekrecht. Haar speerpunten zijn privaatrechtelijke stukken, vastgoed en gebiedsontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte van Kessel-Wiersma

HR Businesspartner

Advies Beleid Profit

Achtergrond

Juliëtte is een stevige gesprekspartner op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Ze heeft een verbindende aanpak waarbij ze de focus legt op het potentieel tussen mens, proces en resultaat. Juliette heeft ervaring met organisaties in transitie en verander-management. Ze heeft affiniteit met ontwikkeling, verzuim & vitaliteit en arbeidsrecht. Vanuit een verbeter oogpunt behaalt Juliette effectief resultaat op het gebied van HR data-analyse en procesoptimalisatie. Daarnaast heeft ze ervaring met implementatie en gebruik van de systemen Workday, AFAS en SAP.

Vorige Ervaringen:

  • GEA - HR Business Partner
  • Profisec - HR medewerker
  • HAS Kennistranfer - Projectmanager opleidingen
  • Sogeti - Recruitment coördinator

Meer weten?

Bent u benieuwd wat REEF voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Bas van den Donk.