Onze professionals

REEF biedt specialistische kennis, ervaring en vaardigheden. Wij zien ieder vraagstuk als project, met een duidelijk eindresultaat. Aan deze projecten verbinden wij de beste professionals binnen elk van onze tien expertises.

Ik zoek een professional voor

Onze professionals

Beschikbaar

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Beschikbaar

Kerime Öyün-Kilic

(Corporate) Recruiter

Werving en selectie Re-integratie

Beschikbaar

Ilse Eikelhof

(junior) HR-professional

HR aanspreekpunt Personeelsadministratie

Beschikbaar

Marieke van der Zandt

HR-officer

15 jaar ervaring Productie en logistieke sector Generalist

Beschikbaar

Oumaima Zaghdoud

HR-Professional

Beschikbaar

Kimberley Mertens

HR-Professional

Beschikbaar

Miriam van Muller - Lieshout

Consulent WMO

30 uur per week beschikbaar

Beschikbaar

Tasmara van Loon - Ballegooij

Recruiter

Beschikbaar

Laura Geuijen

HR-Medewerker

40 uur per week

Beschikbaar

Per Westdorp

Tactisch Inkoper

Inkoop Logistiek

Beschikbaar

Pleun Cuppens

HR-medewerker

Beschikbaar

Ries van Duijnhoven

Woonbegeleider

Sociaal Domein Opvang Oekraïners

Juliëtte Wiersma

HR-professional

Procesoptimalisatie Reorganisatie

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Sasja Aleksic

strategisch beleidsadviseur

sociaal domein onderwijs 32 uur

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde 30 jaar ervaring

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Ronald Bolhuis

requirements specialist

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkundig projectleider Industrie

Henk Luijten

projectengineer

Joris Muskens

inspecteur bomen

Groen Openbare ruimte

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Baukeline Kielen

vergunningverlener Wabo

Vergunningverlener Bouwkunde

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Bas van der Heijden

Finance professional

Proces en Data Power BI Financial Control

Daisy Boogerd

Finance professional

Financial Control Business Control ERP Implementatie

Nanda Vissers

Finance professional

Salarisadministratie Procesoptimalisatie Financiële administratie

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Leon Cocco

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Helmi van Mullekom

HR adviseur

Scrum Processen en systemen

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Roel van de Waterbeemd

HR Business Partner

Organisatieontwikkeling People manager 32 uur per week beschikbaar

Bo Zwaal

junior HR-adviseur

Strategic workforce planning Aanspreekpunt HR

Eline Groenenberg

HR-professional

Procesverbetering Personeelsadministratie

Daniëlle van den Hurk

HR-professional

Vraagbaak HR Verbinder 20-24 uur per week

Juliëtte Bouman

HR project- en verandermanager

Organisatieadvies Verandermanager 32 uur per week

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Ingrid van der Velden

Senior HR-adviseur

Toekomstbestendig HR 20 jaar ervaring

Daphne Heijstek

HR-medewerker

HR administratie Aanspreekpunt medewerkers

Angelique van Leeuwen

HR-adviseur

Verzuimbegeleiding Procesverbetering 32 uur per week

Charlotte Geurink

Finance professional

Business Control Procesoptimalisatie Begroting en Forecast

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Caroline Claassen

HR-medewerker

Personeelsadministratie Procesverbetering 15 jaar ervaring

Lotte Lemeer

HR Officer

Recruitment HR-professional

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Zoë van Kuil

Junior HR-professional

2 jaar ervaring

Melanie Swanenberg

HR-professional

15 jaar ervaring

Sonja Dobbelsteen

HR-medewerker

Arbeidsrecht Procesoptimalisatie 32 uur per week

Bernadette van Berkel

HR-professional

25 jaar ervaring

Kim van de Waterlaat

HR-medewerker

36 uur per week

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Matthijs van Esterik

HR-medewerker

40 uur per week beschikbaar HR digitaliseren

Marion Kalberg

HR-adviseur

32 uur per week HR professionaliseren

Robert van Vlijmen

Medewerker Werkvergunningen

40 uur per week beschikbaar 25 jaar ervaring als leidinggevende

Threa Aarts

Finance professional

Financieel Adviseur Procesoptimalisatie Non-profit

Laura Wammes

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Marie-Louise Huggers

HR-adviseur

32 uur beschikbaar

Geoffrey Coenraad

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Bo Emma van Belkom

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Fleur Smits

Junior HR-Professional

32 uur per week

Nard van Raamsdonk

Junior HR-Professionals

Nina van Doorn

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

Ayşan Bostanci

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

Jamiro Blikslager

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

Peter Bindels

Teammanager Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

Bas Bremmers

Finance professional

Crediteuren Procesoptimalisatie Grootboekmutaties

Bernt van Soest

Toezichthouder/ Adviseur Ecologie

Beschikbaar voor 32 uur per week

Jaap van den Berg

Senior HR-professional / Organisatieadviseur

Masha van Deurzen

Locatie manager / kwartiermaker

Tijn Habraken

Finance professional

Accounting Business Control PowerBI

Bjorn Jongen

DATA Mutaties uitvoeren

40 uur per week beschikbaar

Lisa van Boxtel

Consulent WMO

Noud Goertz

Ontwikkelingsingenieur

Arjen Schalkwijk

Linda van den Broek

HR-medewerker

24 uur per week

Tymo Verhees

Vastgoedmedewerker

Max van Helden

Trainee Vastgoed Inspecteur

Robert Manders

Finance professional

Financial control Procesoptimalisatie Rapportages

Erik Tolboom

Hazard Communication Specialist

24 uur p.w. beschikbaar

Esmee Magis

Finance professional

Crediteurenadministratie Salarisadministratie Procesoptimalisatie

Marcel Mutsaers

Technisch administrator SAP

Jeroen Pessink

Finance professional

Credit Control Analytisch Procesoptimalisatie

Sharon van de Ven

Finance Professional

Credit controller Teamleider debiteuren Financiële Administratie

Veerle Kokkes

Finance Professional

Accounting Assistent Controller Procesoptimalisatie

Masuda Rezai

Finance Professional

Financiële Administratie Administrateur Crediteurenbeheer

Jos van den Bersselaar

Finance Professional

Financial Control Business Control Finance manager

Mitchel de Roy

Finance Professional

Trainee Accounting Administrateur Crediteurenbeheer

Ian Heesbeen

Finance Professional

Financiële Administratie Banking specialist

Elise van Gils - de Rooij

Finance Professional

Financiële Administratie Debiteurenbeheer

Erik Jans

Finance Professional

Financiële Administratie Procesoptimalisatie Crediteurenbeheer

Sandra Chandansingh

Finance Professional

Accounting Administrateur

Twan Denissen

Finance Professional

Accounting Allround administrateur Assistent controller

Lisa Schuppan

HR Adviseur

36 uur per week

Ilse van Summeren

HR Medewerker

Indra Deckers

Projectleider

Sociaal Domein Wmo Opvang Oekraïners

Arnold Libau

Teammanager Wmo

Leidinggeven Wmo Sociaal Domein

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Monique Tamminga

Senior HR-adviseur

20 jaar ervaring Coaching

Achtergrond

Een HR-adviseur met een oprechte interesse in zowel de organisatie als het personeel. Ze is altijd op zoek naar de optimale afstemming van zowel de harde als softe (HR) instrumenten. Creativiteit, analyse, communicatie en doelgerichte aanpak zijn haar sterkste punten. Humor is voor haar een 'must', gepaard met respect en integriteit. Een greep uit haar specialiteiten: Personal Development, Coaching, HR Transformation, Recruitment en Change Management. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Kerime Öyün-Kilic

(Corporate) Recruiter

Werving en selectie Re-integratie

Achtergrond

Kerime werkt resultaat gericht, staat in contact, houdt van netwerken, luistert, denkt commercieel, handelt en denkt klantgericht en neemt initiatief. Kerime heeft al meer dan 15 jaar ervaring in diverse rollen. Haar expertise ligt binnen recruitment en is zich aan het ontwikkelen op het gebied van arbeidsmartkcommuncatie.

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Recentelijk behaald: Leergang Arbeidsmarktcommunicatie
  • Volgt nu: HBO Opleidingskunde, verwachting is deze in december af te ronden.

RAVAS | Corporate Recruiter
D&A Medical Group (via REEF) | Corporate Recruiter
St. Anna Zorggroep (Via REEF) | Corporate Recruiter 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Ilse Eikelhof

(junior) HR-professional

HR aanspreekpunt Personeelsadministratie

Achtergrond

Tijdens haar studie Human Resource Management heeft Ilse twee stages afgerond. De één met betrekking tot het onboarden van expats, de tweede met een focus op casemanagement. Ilse heeft zich onder andere gefocust op het vraagstuk: ‘Hoe hou je medewerkers mentaal fit in corona tijden?’ Ilse is momenteel werkzaam als recruiter binnen team Personeel en Organisatie en is klaar voor een nieuwe uitdaging als projectspecialist!

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Marieke van der Zandt

HR-officer

15 jaar ervaring Productie en logistieke sector Generalist

Achtergrond

Marieke heeft als HR-officer ervaring opgedaan bij diverse organisaties in de productie en logistieke sector en is bekend met meerdere CAO’s. Echter staat ze open om haar kennis ook in andere sectoren in te zetten en verder uit te breiden. Ze is een generalist en heeft voornamelijk ervaring met verzuim (WvP) en het optimaliseren van administratieve HR-processen. Ze is een gesprekspartner voor medewerkers en leidinggevende. Marieke is empathisch, integer, oprecht en leergierig. Met haar betrokken manier van communiceren weet ze situaties goed te doorgronden om vervolgens tot de kern te komen. Daarnaast is Marieke altijd optimistisch en heeft volgens andere een goed gevoel voor humor.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Oumaima Zaghdoud

HR-Professional

Achtergrond

Oumaima’s carrière startte als HR-assistent waarbij ze medeverantwoordelijk was voor een grote reorganisatie. Na de afronding van haar studie HRM is ze gestart als HR-adviseur bij een non-profit organisatie. In tegenstelling tot de generalistische functies die ze tot nu toe heeft bekleed is Oumaima klaar voor een project waar ze nog meer de diepte in kan gaan. Haar interesses liggen onder meer bij: verzuim, compensation and benefits, duurzame inzetbaarheid, verandermanagement en het opzetten van een beoordelingssystematiek of het (her)schrijven van functieprofielen. 

Vorige Ervaringen: 

  • Rabobank: HR-assistent
  • Grey Advice: HR-adviseur

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Kimberley Mertens

HR-Professional

Achtergrond

Kimberly is een ervaren HR-business Partner. Naast sparringpartner voor managers geeft ze ook advies aan teamleiders op alle voorkomende HR-thema’s. Kimberly werkt geordend en kan goed structuur aanbrengen. Inzetbaar binnen zowel profit als Non-profit organisaties.

Vorige Ervaringen: 

  • MediReva/Bosman
  • Faurecia Emmissions Control Technologies Nederland B.V.
  • Proteion Thuis
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Miriam van Muller - Lieshout

Consulent WMO

30 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Miriam is haar carrière begonnen in de (jeugd)zorg. In 2020 heeft zij besloten zichzelf te willen specialiseren in de WMO en heeft zij de opleiding hiervoor succesvol afgerond. Inmiddels heeft zij bij een aantal gemeenten ervaring opgedaan met het afhandelen van aanvragen huishoudelijke ondersteuning en begeleiding. Miriam heeft bij een aantal gemeenten ervaring op gedaan binnen de WMO. Zowel als WMO consulent als op de backoffice.  

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Tasmara van Loon - Ballegooij

Recruiter

Achtergrond

Tasmara is een ijverige medewerker die graag zichzelf ontwikkeld en dit ook over brengt naar haar omgeving. Voor Tasmara is resultaat alles wat telt en dan ook haar ‘way to work’.  Hierbij staat recruitment en HR tot aan coaching en ontwikkeling centraal.

Vorige Ervaringen

  • Tribal Internetmarketing - Recruiter
  • Trafficcontrol - Recruiter
  • BCS/Purschenstein - Recruiter
  • DTG - Recruiter
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Laura Geuijen

HR-Medewerker

40 uur per week

Achtergrond

Laura is een enthousiaste, gedreven en mensgerichte HR-professional met een passie voor leren en ontwikkelen. Met veel positieve energie gaat ze proactief en doelgericht te werk. Na haar opleiding Human Resource Management heeft Laura recentelijk haar WO-Master, Learning and Development in Organisations afgerond. In haar stage heeft ze ervaring opgedaan binnen administratieve werkzaamheden en recruitment.

Ervaring:

HR en Recruitment medewerker bij SWZ (afstudeerstage)

L&D Onderzoeker en Consultant bij Odisee, KdG, Zuyd, Brussel, Antwerpen en Heerlen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Per Westdorp

Tactisch Inkoper

Inkoop Logistiek

Achtergrond

Per Westdorp is een ervaren professional in het vakgebied Inkoop en Logistiek, met 6 jaar ervaring in de branche. Hij heeft een bachelor in Technisch Bedrijfskunde, met een specialisatie in Bedrijfsmanagement MKB. Daarnaast heeft Per zijn NEVI 1-certificering behaald en enkele modules van NEVI 2 afgerond. Op de Inkoopacademie heeft hij Inkooppraktijk A voltooid. Per is breed inzetbaar vanwege zijn kennis en interesse van meerdere (inkoop) methodieken en (ERP) - systemen.

MAG45
Monitoren van inkooptrajecten en onderhandelingen met leveranciers. Het maken en monitoren en sturen op KPI's zoals leveranciersperformance, prijs, kwaliteit en risico's. Het optimaliseren van inkoopprocessen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Pleun Cuppens

HR-medewerker

Achtergrond

Eigenschappen die bij Pleun passen zijn: leergierig, verantwoordelijk, proactief, kalm, optimistisch en analytisch vermogen. Qua opleiding heeft zij de bachelor Personeelwetenschappen afgerond, waarbij zij haar minor in Singapore heeft gevolgd. Hierna heeft zij de master Human Resource Studies afgerond. Tijdens de master heeft zij bij Driessen als HR-assistent gewerkt. Na haar master heeft zij 4 maanden bij Driessen gewerkt als Inhouse HR-consulent bij de Belastingdienst. Op werkvlak is zij geïnteresseerd in het balans tussen het belang van medewerkers en de prestaties van het bedrijf.

Vorige Ervaringen:

  • Driessen - HR-assistent
  • Driessen - Inhouse HR consulent
sluiten
Vraag meer informatie aan

Beschikbaar

Ries van Duijnhoven

Woonbegeleider

Sociaal Domein Opvang Oekraïners

Achtergrond

Ries is een professional binnen het sociaal domein waarbij zijn interesse uitgaat naar het
helpen van inwoners. Hij is begonnen in de rechtmatigheidskant met het behandelen van
aanvragen op het gebied van de TOZO en de energietoeslag. Vervolgens heeft hij de stap
gemaakt richting een opvanglocatie voor vluchtelingen uit Oekraïne. Hier staat hij veel in
contact met de vluchtelingen en zorgt hij voor de juiste begeleiding en het welzijn van deze
Oekraïners. Tevens draagt hij zorg voor het begeleiden van deze vluchtelingen naar
(betaald) werk en ondersteund hij de locatiemanagers van de opvanglocatie. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte Wiersma

HR-professional

Procesoptimalisatie Reorganisatie

Achtergrond

Juliëtte heeft inmiddels meerdere succesvolle projecten op haar naam staan. Ze verbindt zich makkelijk met verschillende lagen binnen de organisatie en creëert snel draagvlak waarop gebouwd kan worden. Als HR-business partner heeft ze haar expertise ingezet bij GEA Group, een reorganisatie begeleid bij Scandinavian Tobacco Group en draagt ze momenteel de medeverantwoordelijkheid over verschillende HR-topics bij de EUV Factory binnen ASML.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Hilde Derison-de Graaf

jurist privaatrecht

Privaatrecht Publiekrecht

Achtergrond

Hilde is werkzaam in de rol van jurist privaatrecht. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere de Gemeente Asten, Gemeente Deurne en Gemeente Veldhoven. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het privaat- en publiekrecht. Haar speerpunten zijn privaatrechtelijke stukken, vastgoed en gebiedsontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Elke Purnot

consulent inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Elke is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten opgepakt voor onder andere Werkplein Hart van West Brabant, Werk en Inkomen Lekstroom, A2 Gemeente, Gemeente Best en ISD Bol. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen, maar is ook in te zetten als Handhaver Participatiewet of als sociaal rechercheur. Haar speerpunten zijn Inkomen en handhaving.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs Gardeniers

beleidsmedewerker sociaal domein

Sociaal domein Wet Inburgering

Achtergrond

Matthijs is werkzaam in de rol van procesadviseur. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere de Gemeente Helmond en Ergon. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen het Sociaal Domein, met als specialisme de nieuwe Wet Inburgering. Vanuit zijn rol als beleidsadviseur is hij regelmatig ingezet als projectleider en procesadviseur. Zijn speerpunten zijn het brede sociaal domein en projectmatig werken.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sasja Aleksic

strategisch beleidsadviseur

sociaal domein onderwijs 32 uur

Achtergrond

Werkzaam in de rol van senior beleidsadviseur en projectleider. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten gedaan voor o.a. gemeente Eindhoven, Helmond, Tilburg, Dongen, Dordrecht, Goirle, Deurne en Uden. Haar kennis omvat alle actualiteiten als ook de Wet verplichte GGZ en nieuwe Wet Inburgering. Vanuit haar projectleiding is zij verantwoordelijk voor subsidieaanvragen en -beleid als ook de begeleiding van aanbestedingen en advisering in deze trajecten. Haar speerpunten zijn onderwijs en het sociaal domein.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Thijs Bijlmakers

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Thijs is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Hij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Altena en Senzer. Zijn kennis omvat alle actualiteiten binnen Werk en Inkomen op senior niveau. Zijn speerpunten zijn Inkomen en Poortwachter.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Wanda Reints

consulent WMO

Generalist Sociaal domein

Achtergrond

Wanda is werkzaam in de rol van consulent Wmo. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Waalwijk, Gemeente Etten-Leur, Gemeente Breda, Gemeente Bergen op Zoom en Gemeente Westerveld. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het Wmo en is ook een ervaren Wmo consulent te noemen. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser/kwaliteit en als coach. Haar speerpunten binnen de Wmo zijn begeleiding en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Harold van Haren

Projectleider

bouwkunde 30 jaar ervaring

Achtergrond

Door zijn ervaring in de industrie, gezondheidszorg, adviesbureau en de aannemerij is de heer van Haren breed inzetbaar. De heer van Haren is in te zetten in de voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en kwaliteitscoördinatie van (ver)bouwprojecten en onderhoudsprojecten. Hij heeft ervaring met utiliteitsprojecten, woningbouw en onderhoudsprojecten in complexe bestuurlijke organisaties. Hij heeft een representatieve, klantgerichte instelling, werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en is kwaliteitsgericht. 
 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lorenzo Caïro

project engineer

Elektrotechniek Industrie

Achtergrond

Lorenzo is sterk in het organiseren en realiseren van elektrotechnische projecten in de industrie, vanaf aanvraag tot aan oplevering. Hij is zeer klantgericht en gedreven, waardoor hij altijd het beste resultaat wilt behalen. Zijn enthousiasme en energie zorgen voor leven in de brouwerij en een prettige samenwerking. Lorenzo heeft naar tevredenheid projecten opgepakt bij CBRE op locatie bij MSD in Oss (farmacie).

sluiten
Vraag meer informatie aan

Mathijs van Merwijk

gebouwbeheerder

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Mathijs heeft ruim 35 jaar ervaring met de coördinatie van beheer en onderhoud in de installatietechniek. Hij is multidisciplinair, zowel qua opleidingen als ervaring, waardoor hij het volledige beheer van gebouwen kan organiseren. Daarnaast heeft hij ervaring in zowel de utiliteit als industrie. Zijn veelzijdigheid, in combinatie met zijn oplossingsgerichte houding, zorgen ervoor dat het beheer van gebouwen altijd op orde is.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ronald Bolhuis

requirements specialist

sluiten
Vraag meer informatie aan

Patric Hendriks

maintenance project engineer

Maintenance engineering Contractmanagement

Achtergrond

Patric is een technisch specialist met veel ervaring in het optimaliseren en inrichten van onderhoudsplannen. Daarnaast is hij zeer bedreven in het verbeteren van leveranciersbeleid in de vorm van contractmanagement en werkvoorbereiding. Patric typeert zich als een persoon met hoge betrokkenheid bij organisatie en taak, integer, analytisch vermogen, gericht op verbeteren processen, staat open voor kritiek, vasthoudend, oog voor detail, positief kritisch.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Desirée Coense

casusregisseur

Coördinator Zorg en Veiligheid

Achtergrond

Desirée is werkzaam in de rol van procesregisseur Zorg en Veiligheid. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten afgerond voor onder andere Gemeente Bergeijk, Gemeente Hoeksche Waard, Gemeente West Betuwe en het CCV. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen het domein Zorg en Veiligheid. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als coördinator, consulent complexe problematieken en procesregisseur. Haar speerpunten zijn zorg, veiligheid, jongeren en multiproblematiek.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ed Brussé

projectengineer

Multidisciplinair 35 jaar ervaring

Achtergrond

Ed heeft ruim 35 jaar ervaring met engineering en projectleiding in de industrie. Hij is multidisciplinair sterk en door zijn oplossingsgerichte houding weet hij ieder project tot een goed einde te brengen. Hij denkt niet in beperkingen, maar via welke weg juist wel het benodigde resultaat behaald wordt. Ed is communicatief sterk en betrekt alle stakeholders bij de realisatie van het project, waardoor men graag met hem samenwerkt. Wanneer Ed een project krijgt, weet je op voorhand dat het geregeld wordt.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Gerard van Knegsel

projectleider

Bouwkundig projectleider Industrie

Achtergrond

Gerard is ervaren in projectleiding en procesmanagement. Hij heeft een helicopterview en is een verbinder. Hij heeft veel ervaring en kennis voor het zelfstandig leiden van- en sturing geven aan multidisciplinaire (complexe) bouwprojecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Henk Luijten

projectengineer

sluiten
Vraag meer informatie aan

Joris Muskens

inspecteur bomen

Groen Openbare ruimte

sluiten
Vraag meer informatie aan

Khaled Hawedi

projectmanager

Werktuigbouwkunde 30 jaar ervaring

Achtergrond

Een zeer ervaren projectmanager en consultant met internationale projectervaring. Khaled is zeer gestructureerd, klantgericht en wil ieder project perfect realiseren. Hij is verantwoordelijk voor multidisciplinaire projecten en is gespecialiseerd in de werktuigbouwkunde. Door zijn communicatieve vaardigheden en helicopterview zorgt hij dat ieder project op een prettige wijze gerealiseerd wordt.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lianne Max

klantmanager inkomen

Participatiewet Inkomen

Achtergrond

Lianne is werkzaam in de rol van consulent inkomen. Zij heeft naar grote tevredenheid opdrachten ingevuld voor onder andere Gemeente Kerkrade, Gemeente Leudal en Samenwerking Kempen Gemeente. Haar kennis omvat alle actualiteiten binnen Inkomen en de Participatiewet. Tevens heeft zij werkzaamheden verricht als toetser ter bevordering van de kwaliteit en is zij een echte kartrekker die het team coördinerend mee op sleeptouw neemt. Haar speerpunten zijn Inkomen en kwaliteit.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Peter van der Wees

werkvoorbereider

Werkvoorbereider 30 jaar ervaring

Achtergrond

Peter heeft ervaring in het aansturen van diverse onderhoudsteams, waarbij hij sterk is om rust te behouden en de juiste prioriteiten te bewaken. Hij blinkt uit in het optimaliseren van onderhoudsplannen en uitvoering van werkvoorbereiding.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Baukeline Kielen

vergunningverlener Wabo

Vergunningverlener Bouwkunde

Achtergrond

Baukeline is een seniorvergunningverlener met een passie voor monumenten. Zij heeft een bouwkundige opleiding op zak en ervaring met complexe vergunningaanvragen. Ook heeft zij aanvullende opleidingen gevolgd op monumenten gebied en het behoud hiervan.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bram Venneman

Process Automation Engineer

Procesautomatisering OT Conceptueel onderhoud

Achtergrond

Bram is zeer deskundig op gebied van procesautomatisering OT icm de gekoppelde IT-omgeving en Elektrotechniek. Daarnaast heeft Bram affiniteit met werktuigbouw, waardoor hij multidisciplinair kan meedenken in techniek. Met zijn ervaring als maintenance engineer helpt hij bedrijven met advies of ondersteuning in het verbeteren van conceptueel onderhoud (RCM), systeeminrichting of procesverbetering.
Kernexpertise en toegevoegde waarde van Bram:

  • OMMS: inrichting, advies, optimalisatie, integratie of maatwerk (o.a. Ultimo, SAP)
  • Onderhoudsstrategie: inrichting en vormgeving, optimalisatie bestaande preventieve plannen, KPI’s vormgeven analyse
  • Maintenance werkzaamheden: kosten/baten analyse, RCA en schrijven werkinstructies

 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Paul Kuijten

planeconoom

Grond- en vastgoedcalculatie Planeconomie

Achtergrond

Paul is de afgelopen 45 jaar actief geweest als planeconoom voor het werkgebied planeconomie/financieel regisseur en gebieds (her-)ontwikkeling.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisette van den Poll-Eisses

bodemadviseur

Bodem Advsieur/projectleider

Achtergrond

Lisette heeft een afgeronde opleiding milieutechnologie. Ze heeft ruime ervaring in de bodemwereld en functies bekleed als bodemadviseur en projectleider. In de functies die ze via REEF heeft uitgevoerd, is ze voornamelijk bezig geweest met het toetsen van bodemrapporten, uitbrengen van bodemadvies voor particulieren en bedrijven, grondverzetmeldingen en behandeling nemen én afhandelen van meldingen besluit bodemkwaliteit. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bas van der Heijden

Finance professional

Proces en Data Power BI Financial Control

Achtergrond

Bas is een ervaren Finance-professional die graag zijn kennis en ruime ervaring inzet voor een opdracht waar hij met procesoptimalisatie aan de slag kan. De focus van zijn werk ligt op: GL accounting, financial control en financial reporting. Hij is gericht op continue verbetering en voor meerdere opdrachtgevers is zijn inzet van positieve impact op de bedrijfsvoering geweest. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daisy Boogerd

Finance professional

Financial Control Business Control ERP Implementatie

Achtergrond

Daisy is het type ‘’snelle leerling’’; opdrachtgevers die met haar samenwerken, verkeren in de luxepositie dat ze altijd meer oplevert dan van haar wordt verwacht. Ze zet altijd de extra stap door te analyseren waar proces- en rapportageverbeteringen mogelijk zijn. Professioneel is de REEF-kernwaarde die het beste bij Daisy past. Ze zet altijd net dat stapje extra vanuit haar ambitieuze instelling. Dit zorgt voor 100 % resultaat binnen financieel projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nanda Vissers

Finance professional

Salarisadministratie Procesoptimalisatie Financiële administratie

Achtergrond

Nanda heeft ervaring met het doorvoeren van proces- en systeemverbeteringen, is een echte teamplayer en weet van aanpakken. Na haar studie HBO Bedrijfseconomie heeft ze binnen diverse organisaties gewerkt aan verbeteringen, onder andere op het gebied van invoicing, debiteuren- en crediteurenbeheer. Ze weet anderen te overtuigen van de noodzaak van veranderingen en heeft talent voor de menselijke kant van proces- en systeemverbeteringen. Bij een aantal bedrijven heeft Nanda inmiddels ervaring opgedaan met werkzaamheden op het gebied van salarisadministratie. Daarbij heeft ze recentelijk de opleiding PDL succesvol afgerond. Nanda wil in een volgende opdracht graag haar opgedane kennis en expertise m.b.t. de salaris/payroll administratie delen met bedrijven, waardoor het bedrijf nét dat stapje extra kan zetten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Frank Smits

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Hij heeft tot begin 2021 gewerkt in de telecommunicatie als ervaren specialist met een sterke drive tot kennisoverdracht. Frank is verantwoordelijk, positief kritisch en levert graag kwaliteit. Frank heeft inmiddels ervaring opgedaan binnen de BAG en WOZ.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Leon Cocco

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Leon heeft al ruim 2,5 jaar ervaring opgedaan binnen de wereld van de Basisregistraties. Dit op zowel BAG/BGT als WOZ, hierin heeft hij ervaring opgedaan met verschillende systemen. Als persoon is hij sociaal, kritisch in zijn werk en staat hij bekend als een harde werker.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kiona Span

HR-adviseur

10 jaar ervaring Verzuim

Achtergrond

Kiona heeft ruim 10 jaar ervaring in het HR-vak. Ze is een veelzijdig professional die graag op zowel operationeel- als tactisch niveau werkt. Daarnaast zet ze zich graag in als gesprekspartner voor managers.  Kiona heeft verschillende opleidingen gevolgd: (vitaliteits)coach, EFT (emotional freedom techniques) Therapeut.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Helmi van Mullekom

HR adviseur

Scrum Processen en systemen

Achtergrond

Helmi heeft zichzelf in twee jaar bij REEF ontpopt als projectspecialist van formaat. Inmiddels is ze zelfs eigenaar van twee projecten bij twee verschillende opdrachtgevers, namelijk Carglass en Yask. Bij Carglass richt Helmi zich op procesverbetering en professionalisering van het systeem Workday. Daarnaast zet zij zich in voor Yask, waar ze zich bezighoudt met de in-, door- en uitstroom. Helmi is bezig deze stromen te optimaliseren, samen met een softwarebedrijf. Hiervoor maakt Helmi een blauwdruk, om in kaart te brengen wat er procesmatig gebeurt.  

Voor beide projecten maakt Helmi gebruik van de scrum-methodiek. Om zichzelf te professionaliseren als projectspecialist, heeft Helmi een scrum-training gevolgd via REEF. Een training die zeker van toegevoegde waarde is.  

De grootste uitdaging voor Helmi is om in een korte tijd veel verschillende stakeholders op de hoogte te houden van haar projecten. Doordat ze uitstekend het overzicht bewaart en proactief communiceert met de verschillende partijen, weet zij zowel de opdrachtgevers als REEF op ieder moment aan te haken en informeren.  

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Gérard Raaijmakers

veiligheidskundige

30 jaar ervaring ATEX en MOC

Achtergrond

Gérard Raaijmakers is een zeer gepassioneerd veiligheidskundige die een toegevoegde waarde kan leveren in de combinatie procesveiligheid, machineveiligheid en explosieveiligheid in relatie met Chemie/Farmacie. Zijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen in organisaties. Hij is pragmatisch in het oplossen van problemen, houdt van aanpakken en afronden. Met zijn technische kennis en ervaring kan hij moeiteloos aansluiting vinden bij opdrachtgevers in de (proces) industrie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Roel van de Waterbeemd

HR Business Partner

Organisatieontwikkeling People manager 32 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Roel heeft brede ervaring in diverse facetten van het HR vak, zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau. In verschillende organisaties is hij als HR-businesspartner verantwoordelijk geweest voor de HR-strategieën en HR-roadmaps. Daarnaast is hij regelmatig eindverantwoordelijke voor zowel alle HR-gerelateerde zaken als de uitvoering van wereldwijde processen. Ook heeft hij ervaring als MT-lid, als coach en als gesprekspartner voor onder andere OR.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bo Zwaal

junior HR-adviseur

Strategic workforce planning Aanspreekpunt HR

Achtergrond

Bo is haar loopbaan gestart als HR-assistent en doorgegroeid naar junior HR-adviseur waarbij zij eerste aanspreekpunt is en verantwoordelijk is voor het verwerken van mutaties, adviseren van managers bij HR-vraagstukken en het begeleiden van verzuimcasussen. Daarnaast houdt ze zich bezig met kleine tot middelgrote projecten en staat ze in nauw contact met recruiters, senior HR -adviseurs, salarisadministratie, finance en operationele managers.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Eline Groenenberg

HR-professional

Procesverbetering Personeelsadministratie

Achtergrond

Als high potential young HR-professional is Eline een sterke generalist. Als onderdeel van onze HR-community heeft Eline een innovatieve inbreng voor het team en opdrachtgevers. Momenteel draagt ze een project bij Carglass waarbij ze in de rol van HR-Officer alle eerstelijns vragen oppakt en ondersteuning biedt bij het implementeren van Workday. Bij haar eerdere project bij Woonbedrijf heeft ze ondersteuning geboden aan het gehele HR-team. Daarnaast zijn er subprojecten opgeleverd zoals rookvrije werkomgeving, herzien van bedrijfskleding en de implementatie van SAP Ariba. Tot slot heeft Eline een project afgerond bij Vanderlande waar ze actief was binnen het HR-support team van de Academie.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daniëlle van den Hurk

HR-professional

Vraagbaak HR Verbinder 20-24 uur per week

Achtergrond

Daniëlle is aandachtig, servicegericht, betrokken, vasthoudend, flexibel, leergierig en collegiaal. Ze heeft ruim acht jaar ervaring op het gebied van HR-administratie, waardoor ze een goede basis heeft binnen het HR-vakgebied. Ze is een HR-professional op operationeel en tactisch niveau. Ze heeft adviesvaardigheden, ervaring op het gebied van procesoptimalisatie en heeft oog voor zowel de belangen van medewerkers als ook voor organisaties.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Juliëtte Bouman

HR project- en verandermanager

Organisatieadvies Verandermanager 32 uur per week

Achtergrond

Juliëtte is een mens- en resultaatgerichte manager in HR, project- en verandermanagement met sterke conceptuele en implementatie vaardigheden. Ze is in staat om impact te creëren door de combinatie van denken en doen. Juliëtte heeft een brede ervaring in het Human Resources vakgebied in diverse rollen: HR manager,- Business Partner, Transitiemanager, Manager Shared Service Center HR en Manager Academy, binnen zowel profit- als not-for profit organisaties. Ze heeft een passie voor ontwikkeling, verandering en het creëren van verbindingen en samenspel. Ze is een enthousiaste, gedreven en pragmatische HR professional, die bekend is om haar relatie-impact en daadkracht. Haar kennisgebieden zijn: organisatie ontwikkeling, transformatie, inrichting en professionalisering HR-functie, strategisch personeelsbeleid, HR-projectmanagement, HR-shared services, HR-business partner en HR-Management.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Yasemin Seyrekel

trainee Basisregistraties

BAG BGT

Achtergrond

Yasmijn heeft al meerdere jaren werkervaring. Ze heeft jaren gewerkt als specialist datakwaliteit bij de Rabobank. Vorig jaar september is ze begonnen met het Traineeship Basisregistraties en heeft al meerdere projecten voor ons succesvol afgerond.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ingrid van der Velden

Senior HR-adviseur

Toekomstbestendig HR 20 jaar ervaring

Achtergrond

Ingrid is senior HR-adviseur met managementervaring binnen de overheid en non-profit sector. Haar werk ligt op de scheidingslijn van inhoud en proces binnen organisaties in verandering, met als hoofdthema's: opgavesturing, zelforganisatie en aantrekkelijk werkgeverschap. In de rol van projectleider richt Ingrid zich op projecten als: HR21, LMS, SPP, duurzame inzetbaarheid en MTO. Gezamenlijke resultaten behaalt ze door middel van vakmanschap, persoonlijk leiderschap en eigenaarschap op basis van vertrouwen, luisteren en communiceren in een informele werksfeer.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Daphne Heijstek

HR-medewerker

HR administratie Aanspreekpunt medewerkers

Achtergrond

Daphne is een gedreven professional met oog voor de mens en de ontwikkeling van processen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Angelique van Leeuwen

HR-adviseur

Verzuimbegeleiding Procesverbetering 32 uur per week

Achtergrond

Angelique is een ervaren HR sparringpartner die graag diverse personele vraagstukken oppakt. Haar kracht zit in duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Charlotte Geurink

Finance professional

Business Control Procesoptimalisatie Begroting en Forecast

Achtergrond

Als Finance professional ziet Charlotte snel welke processen binnen de financiële administratie verbeterd moeten worden om efficiënter en effectiever te werk gaan. Ze gaat in haar diverse projecten graag de uitdaging aan en voorziet de opdrachtgever van het juiste advies. Charlotte komt het beste tot haar recht als Controller.

JVD Group
In deze huidige rol heeft Charlotte indrukwekkend werk geleverd, variërend van het nauwkeurig opstellen van begrotingen en forecasts tot het analyseren en verbeteren van de werkprocessen binnen het volledige Finance team. Ze heeft zich onderscheiden door debiteurenbeheer te optimaliseren, kredietlimieten af te stemmen, de samenwerking tussen Finance en Sales te bevorderen, het voorraadbeheer efficiënter in te richten en het facturatieproces te optimaliseren.

Dekra
Charlotte was verantwoordelijk voor het verzorgen van de urenregistratie, overuren, verlofuren, reisuren, declaraties en de verdere financiële afhandeling en de interne organisatie te voorzien van betere sturingsinformatie.

JVD Group
Charlotte was gedurende dit project verantwoordelijk voor kosten- en goederenfacturen, met focus op nauwkeurigheid en proactieve optimalisatie. Ze beheerde het inboeken, uitsplitsen van transportfacturen, en verbeterde debiteurenbeheer en administratie. Charlotte leidde effectieve besprekingen voor procesoptimalisatie.

 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jeffrey Joosten

HSE Supervisor

Industrie HSE Supervisor 4 jaar ervaring

Achtergrond

Jeffrey Joosten is een ambitieuze veiligheidskundige die van grote toegevoegde waarde is in een organisatie. Zijn enthousiasme voor het vak en leergierigheid zijn aanstekelijk en maakt dat hij het uiterste uit zichzelf wil halen om beter te worden. Zijn inhoudelijke kennis maakt hem een gedegen sparringspartner voor HSE-projecten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Hugo van Horen

BAG-medewerker

BAG BGT Trainee

Achtergrond

Hugo neemt als junior deel aan het traineeship basisregistraties (REEF i.s.m. DATA-Kracht). In dit traineeship wordt hij opgeleid tot allround basisregistratie medewerker, met ervaring op zowel de BAG, BGT en WOZ. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Caroline Claassen

HR-medewerker

Personeelsadministratie Procesverbetering 15 jaar ervaring

Achtergrond

De kracht van Caroline als HRM-medewerker ligt met name in haar drive en accuratesse. Caroline is een ontzorger op het gebied van HRM. De personeelsadministratie is kloppend en managers hebben ten allen tijden de actuele stuurinformatie. Daarbij is ze goed in staat om alle processen hieromtrent te stroomlijnen. Haar collega's omschrijven haar als een zelfstandige teamplayer, iemand die empathisch is, goed kan luisteren, de verbinding met collega's zoekt, zich makkelijk aanpast en ondanks een hectische werkomgeving het overzicht en de rust bewaard. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lotte Lemeer

HR Officer

Recruitment HR-professional

Achtergrond

In het HR-vak haalt Lotte haar werkplezier uit het verbinden van mens en organisatie. Als HR-assistent heeft ze haar kennis, opgedaan tijdens haar studie, direct in de praktijk kunnen brengen. In die periode heeft ze zowel een persoonlijke als professionele groei doorgemaakt. Hierin heeft ze veel gehad aan haar ervaring in de horeca, waarin ze geleerd heeft om samen te werken, zich flexibel op te stellen en mensenkennis heeft ontwikkeld. Gedurende haar werk als HR-assistent heeft ze naast haar administratieve werkzaamheden meegewerkt aan verschillende projecten en de professionalisering en digitalisering van HR binnen de organisatie. Als corporate recruiter heeft ze haar creatieve kant van HR verder ontwikkeld. Thema's die haar interesse wekken zijn opleiding en training, onboarding, employer branding en vitaliteit. 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Herman Schukkink

Logistics Manager

Logistiek Logistics Manager

Achtergrond

Als Logistics Manager is Herman verantwoordelijk voor het aansturen van de dagelijkse operatie, processen efficiënt in te richten, hierbij de kwaliteit hoog te houden en te verbeteren waar mogelijk. In zijn functie creëert hij rust en structuur - ook als het hectisch of complex wordt. Herman zorgt voor maximale betrokkenheid van personeel en creëert een plezierige en veilige werksfeer. Hij heeft een goed gevoel voor data driven input en de opvolging hiervan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Zoë van Kuil

Junior HR-professional

2 jaar ervaring

Achtergrond

Zoë is secuur, nieuwsgiering en altijd op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen. Ze is deeltijdstudent HRM aan Avans Hogeschool en heeft ervaring in het actualiseren van in-, door- en uitstroom processen. Ook zorgt ze ervoor dat het stagebegeleid zodanig wordt vormgegeven, dat er rekening gehouden wordt met de krapte op de arbeidsmarkt. Daarnaast bereid ze adviesaanvragen voor. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Melanie Swanenberg

HR-professional

15 jaar ervaring

Achtergrond

Melanie heeft ervaring met organisatieontwikkeling- en verandering. De rode draad van haar carrière is doorontwikkeling van het HR-, Arbo-, verzuim en vitaliteitbeleid én deze te implementeren. Ze zorgt voor vertaling van visie en strategie naar beleid en benodigde instrumenten. Daarnaast heeft Melanie ook kennis en ervaring op gebied van duurzame inzetbaarheid, opleiden en ontwikkelen. 

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sonja Dobbelsteen

HR-medewerker

Arbeidsrecht Procesoptimalisatie 32 uur per week

Achtergrond

Sonja is een eerlijke, loyale en complimenteuse HR-medeweker met een goed inlevingsvermogen. Haar hart ligt bij Human Resources. Service, - en persoonsgericht meedenken staan bij haar hoog in het vaandel. Ze heeft plezier in het helpen van organisaties/collega’s en heeft oog voor het verbeteren van processen. Als projectspecialist is ze graag van waarde voor de organisatie. Naast haar ervaring als HR-medewerker heeft ze ook ervaring als salarisadministratie.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bernadette van Berkel

HR-professional

25 jaar ervaring

Achtergrond

Bernadette is ruim 25 jaar werkzaam binnen het HR domein. Naast adviseren en ondersteunen van medewerkers en management, organisatievraagstukken, in-, door- en uitstroom en verzuimbegeleiding heeft ze, in het licht van duurzame inzetbaarheid, ook veel kennis en (coach)ervaring op gebied van persoonlijke ontwikkeling, loopbaan en alles rondom vitaliteit. Als allround HR professional werkt ze het liefst op tactisch niveau en is ze graag gesprekspartner voor leidinggevenden. Voor  operationele taken is ze ook uitstekend inzetbaar; ze weet van aanpakken, is accuraat, klant- en resultaatgericht, een echte multitasker en goed in plannen en organiseren. Haar accent ligt op: aandacht is groei is ontwikkeling en op omdenken (het anders kijken naar dezelfde dingen).

 

 

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Kim van de Waterlaat

HR-medewerker

36 uur per week

Achtergrond

Kim heeft haar HBO HRM opleiding afgerond. Kim heeft kennis van personeelsadministratie en kan goed overweg met personeelssystemen. Ze handelt proactief en gaat actief op zoek naar antwoorden voor binnenkomende vraagstukken. Ze pakt graag nieuwe dingen op en past het beste in een ondersteunende/signalerende HR-functie.

sluiten
Vraag meer informatie aan

José Lambregts

Beleidsadviseur sociaal domein

32u beschikbaar

Achtergrond

José heeft ruim 20 jaar ervaring met het schrijven van beleid waarvan de laatste 8 jaar bij diverse gemeenten. Hier is José verantwoordelijk geweest voor diverse beleidsterreinen in het sociaal domein. De expertise van José ligt binnen het veld van welzijn, onderwijs en participatie. Hierbij legt zij gemakkelijk verbanden, is analytisch sterk en is te omschrijven als een netwerker.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Matthijs van Esterik

HR-medewerker

40 uur per week beschikbaar HR digitaliseren

Achtergrond

Matthijs heeft recent zijn HBO HRM opleiding afgerond. Matthijs heeft kennis van administratieve processen en operationele taken rondom werving en selectie, in-, door-, en uitstroom, ziekteverzuim. Optimaliseren en digitaliseren van HR-processen.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Marion Kalberg

HR-adviseur

32 uur per week HR professionaliseren

Achtergrond

Marion heeft kennis en ervaring op het gebied van HR advies, proces- verbetering en implementatie. Marion schetst heldere verwachtingen, toont betrokkenheid en bewaart het overzicht en prioriteiten.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Robert van Vlijmen

Medewerker Werkvergunningen

40 uur per week beschikbaar 25 jaar ervaring als leidinggevende

Achtergrond

Robert is een rustige, communicatief vaardige professional met een groot oplossend vermogen. Hij is zijn carrière begonnen als slager en heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring als leidinggevende van onder andere logistieke operators.

Zijn recentere ervaring en opleidingen zitten met name in ADR, LOTO en GMP

sluiten
Vraag meer informatie aan

Threa Aarts

Finance professional

Financieel Adviseur Procesoptimalisatie Non-profit

Achtergrond

Threa is een ervaren en kritische financieel manager/controller met oog voor zowel het organisatiebelang als ook de medewerker, al meer dan 30 jaar in het vak werkzaam! Ze is analytisch erg sterk en weet processen razendsnel te doorgronden. Het is haar persoonlijke uitdaging om processen te verbeteren qua kwaliteit en efficiency, zodat een organisatie zich kan ontwikkelen. Verder is ze te omschrijven als een bruggenbouwer en zorgt ze ervoor dat een organisatie beter gaat functioneren. Ze durft out of the box te denken, zodat er binnen een organisatie nieuwe ideeën kunnen ontstaan. Ze fungeert het beste binnen non-profit organisaties waarbij ze echt van toegevoegde waarde kan zijn! 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Laura Wammes

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Vanuit haar leidinggevende ervaring is Laura zich gaan focussen op het HR vakgebied. Gaat graag aan de slag bij een betekenisvolle organisatie waarbij er oog is voor de klant en medewerker. altijd op zoek naar waar het beter kan en waar verbeteringen aangebracht kunnen worden. Bevat analytische vaardigheden. Zal echter nooit team of collega’s vergeten. Werkt graag samen. Projecten waarin structuur en orde moet komen, verbeterslagen gemaakt moeten worden, daar gaat Laura graag mee aan de slag. HR brede vraagstukken. 

HR-adviseur geweest bij Elektrolas Lasechniek.
Binnen CZ Zorgverzekeraar diverse projecten opgeleverd:

•    Nieuw declaratiesysteem, 2022 
•    Procesoptimalisatie, 2020 
•    Ontwikkelen Lean White Belt, 2019 
•    Request Owner Online Declareren Ziekenvervoer, 2018 
 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Marie-Louise Huggers

HR-adviseur

32 uur beschikbaar

Achtergrond

Marie-Louise is een ervaren HR-adviseur met meer dan 10 jaar ervaring. Haar kernkwaliteiten die zij inzet bij HR-vraagstukken zijn: analytisch denkvermogen, doorzettingsvermogen en resultaatgerichtheid. Door haar praktische, oplossingsgerichte aanpak en persoonlijke betrokkenheid maakt zij het verschil binnen een organisatie en helpt zij mensen bij hun groei en ontwikkeling. Dit doet ze het liefst in een open, laagdrempelige en respectvolle bedrijfscultuur waar ook ruimte is voor de nodige humor.

10 jaar ervaring bij CurTec Nederland:

  • Adviseren management
  • Ondersteunen teamleiders
  • Voorlichting en trainingen
  • Optimaliseren operationele taken
  • Verzuim
  • Werving en selectie
sluiten
Vraag meer informatie aan

Geoffrey Coenraad

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Geoffrey is een Young Professional met hoge ambities. Hij is kritisch en meedenkend. Geoffrey geeft gevraagd en ongevraagd advies over diverse belangrijke (HR) thema’s en vraagstukken, maar ook over (benodigde) strategische, tactische en operationele ontwikkelingen in zijn totaliteit binnen de organisatie. Zijn advies is erop gericht om continu toe te kunnen werken naar een organisatie(omgeving) waarin de belangen van medewerkers en de organisatie in balans zijn. 
 

  • Vion | Projectmanagement - uitrollen van diverse projecten, zoals onboarding
  • Welten | coaching en begeleiding van HR-medewerkers, ziekteverzuim casemanagement en procesoptimalisatie
  • Van Geloven | procesoptimalisatie, verantwoordelijk voor de operationele processen, sparringpartner 
  • Pink Roccade Local Government | procesoptimalisatie, uitvoering operationele processen
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Bo Emma van Belkom

HR-Professional

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Bo Emma is een HRM'er die staat voor professionaliteit, rechtvaardigheid en kwaliteit. Mensen om Bo Emma heen ervaren haar als gemotiveerd, gestructureerd en onafhankelijk. Verder is Bo Emma oprecht, leergierig en verantwoordelijk. Bo Emma haar drijfveer is het aangaan van uitdagingen en deze tot een goed einde brengen. Na de HBO Human Resource management is ze een master Human Resource Studies gaan volgen welke ze in juni 2023 af gaat ronden. 

Prime Dental Alliance | Het inrichten van onboarding

PlantLab | Employer Branding & Onboarding

  • HR-systemen en -processen voor organisaties opzetten en/of uit te breiden
  • Implementeren van een beoordelingssysteem
  • Functie- en salarishuis
  • Personeelsgids
  • Onboarding en het uitvoeren van de werving en selectie voor diverse functies
     
sluiten
Vraag meer informatie aan

Fleur Smits

Junior HR-Professional

32 uur per week

Achtergrond

Fleur heeft na de afronding van haar bachelor organisatiewetenschappen HR-werkervaring opgedaan. Ze is nu klaar om diverse organisaties met haar kennis en ervaring verder te helpen.  Fleur heeft kennis van administratieve processen en operationele taken rondom werving en selectie, in-, door-, en uitstroom, ziekteverzuim. Zorgt voor duurzaam personeel binnen een organisatie.  

Max ICT BV | HR-medewerkers

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nard van Raamsdonk

Junior HR-Professionals

Achtergrond

Nard is na de afronding van zijn bachelor HRM gestart op zijn eerste project bij Vion.  HR-werkervaring opgedaan. Medeverantwoordelijk voor de waarborging van in-, door- en uitstroom processen. Bijdrage leveren aan recruitment en casemanagement.

Vion | Samenwerkingspartner van HR manager 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Nina van Doorn

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

sluiten
Vraag meer informatie aan

Ayşan Bostanci

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jamiro Blikslager

Consultant Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

sluiten
Vraag meer informatie aan

Peter Bindels

Teammanager Omgevingsrecht

REEF Omgevingsrecht

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bas Bremmers

Finance professional

Crediteuren Procesoptimalisatie Grootboekmutaties

Achtergrond

Bas is een gediplomeerd bedrijfsadministratie en heeft met name ervaring met banking en de crediteurenadministratie. Ook is hij bekend met het beheren van enkele grootboekrekeningen. Bas is ambitieus en wil zich om die reden ook gaan ontwikkelen in het debiteurenproces. In zijn werk is hij zorgvuldig en gedreven en kijkt kritisch naar processen.

Carglass
Het project bij Carglass was tweeledig. Enerzijds was Bas verantwoordelijk voor het op orde houden en stroomlijnen van het huidige crediteurenproces. Daarnaast was Carglass bezig met een automatiseringsslag, waardoor hij kritisch moest kijken naar het huidige proces om vanuit daar met verbetervoorstellen te komen.

Libra Revalidatie & Audiologie 
Tijdens het project bij Libra was Bas verantwoordelijk voor het stroomlijnen van het crediteurenproces en moest hij hierin verbeteringen aanbrengen en werkbeschrijvingen maken. Dit ter voorbereiding op de aankomende AFAS implementatie. Daarnaast heeft hij het debiteurenproces kritisch bekeken om vanuit daar de crediteuren- en debiteurenafdeling met elkaar te harmoniseren.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bernt van Soest

Toezichthouder/ Adviseur Ecologie

Beschikbaar voor 32 uur per week

Achtergrond

Meneer Van Soest is een adaptieve, overtuigende en verantwoordelijke professional met uitstekende communicatievaardigheden en een scherp oog voor observatie. Hij is bedreven in kennisoverdracht, dataverwerking en -analyse, en is ervaren op het gebied van planning en organisatie. Zijn zelfsturende aard en voortdurende zelfontwikkeling zorgen ervoor dat hij een geschikte toezichthouder of adviseur op ecologisch vlak is.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jaap van den Berg

Senior HR-professional / Organisatieadviseur

Achtergrond

Als organisatieadviseur in dienst bij team Personeel en Organisatie en inzetbaar bij diverse opdrachtgevers. Jaap geeft strategisch HR & Organisatie advies, geeft drijfveren trainingen, coacht individuen en werkt samen met teams aan de effectiviteit. 
Jaap van den Berg heeft >15 jaar ervaring in organisatieontwikkeling en verandermanagement; in o.a. de financiële dienstverlening en het publieke domein. Hij geeft directie en management (on)gevraagd advies over organisatie- inrichting en -ontwikkeling, strategische personeelsplanning en leiderschap- en talent- en teamontwikkeling. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond en PGO in executive coaching. Jaap combineert een strategische blik in combinatie met een scherp waarnemingsvermogen en pragmatische instelling. 
 

Ervaringen: 

> FacZo – via REEF
HR-expertise leveren in het begeleiden van de personele beweging van de organisatieverandering te begeleiden.

> CZ Zorgverzekeraar – Senior HR Business Partner a.i.                                                      
HR Adviseur van organisatieonderdelen IT, R&C, JZ en Audit.                                          
HR advies van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel ICT/DATA.        
Advies en uitvoering t.a.v. agile reorganisatie om ICT en Business beter op elkaar uit te lijnen.

> RIVM – Projectleider en Senior HR Adviseur
HR Adviseur van organisatieonderdeel Informatie Voorziening.
Adviseren en ondersteunen van management bij strategische én HR beleidstaken.
Begeleiden en uitvoeren van reorganisatie binnen het organisatieonderdeel Informatie Voorziening.

> Projectleider van project om de personeelsregistratie van het RIVM (blijvend) op orde te brengen. 
Ontwikkelen en vormgeven van HR stuurinformatie voor het RIVM, o.a. verzuim en formatie/bezetting.
Adviseren over invulling van vakgebied HR Metrics & Analytics.

> Achmea - Sr HR BP; diverse fusies, reorganisaties, duurzame inzetbaarheid, strategische personeelsplanning, functiewaardering. Agile werken.
 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Masha van Deurzen

Locatie manager / kwartiermaker

Achtergrond

Masha heeft bijna tien jaar gewerkt bij de GGZ in diverse rollen waarvan de laatste jaren als kwartiermaker. Hier was zij het aanspreekpunt voor zowel inwoners als hulverleners bij meervoudige complexe problematiek. Hierdoor heeft Masha een breed netwerk op het gebied van zorg en veiligheid en is zij in staat om met diverse doelgroepen en stakeholders het gesprek aan te gaan. 

Ervaring:

Masha is gestart met haar eerste project bij REEF. Hier is zij werkzaam als locatiemanager bij een opvanglocatie voor vluchtelingen uit Oekraïne. Hier is zij onder andere verantwoordelijk voor het inrichten van (sociale) faciliteiten, het aansturen van medewerkers op de opvanglocatie en het verbinden van stakeholders.

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Tijn Habraken

Finance professional

Accounting Business Control PowerBI

Achtergrond

Na het behalen van zijn Bachelor Finance & Control heeft Tijn diverse finance opdrachten succesvol afgerond, waarbij hij een bijzondere affiniteit ontwikkeld heeft voor controlling werkzaamheden. Het waarborgen van een nauwkeurige boekhouding en het leveren van betrouwbare financiële informatie zijn altijd belangrijke aspecten geweest van zijn professionele verantwoordelijkheden. Als Finance professional binnen REEF is hij breed inzetbaar voor verschillende functies, waarin procesoptimalisatie, kennisoverdracht en expertise centraal staan.

Jumbo
Oorzaken onderzoeken met betrekking tot (on)geregistreerde derving in de Belgische filialen. Zijn rol hield voornamelijk in om middels de beschikbare data te kunnen onderbouwen waar veranderingen en interventies nodig zijn.
 
EUclaim B.V. 
Voor een organisatie met meerdere BV’s is hij verantwoordelijk geweest voor de complete boekhouding en maandafsluitingen. Hij droeg hierin volledige verantwoordelijkheid naar de Finance Manager toe.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Bjorn Jongen

DATA Mutaties uitvoeren

40 uur per week beschikbaar

Achtergrond

Bjorn heeft Grafische vormgeving & digital Publishing gestudeerd aan het Sint Lucas. Vervolgens heeft hij dit jaar na een aantal jaar gewerkt te hebben een cursus Full-stack development gedaan bij WINC Academy. Tijdens deze cursus is zijn interesse in dataverwerking ontstaan.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisa van Boxtel

Consulent WMO

Achtergrond

Lisa is een ervaren WMO consulent, met als specialisatie begeleiding en beschermd wonen. Haar passies betreffen het begeleiden en versterken van mensen in hun eigen kracht en het vergroten van zelfstandigheid. Haar achtergrond vanuit de psychologie helpt haar bij het contact met de desbetreffende doelgroep. Lisa heeft bij diverse gemeenten in Brabant opdrachten gedaan als WMO consulent met als specialisatie begeleiding en beschermd wonen.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Noud Goertz

Ontwikkelingsingenieur

Achtergrond

Noud beschikt over een Bachelor en Master in Mechanical Engineering met specialisatie voor motorvoertuigen en verbrandingsmotoren. Tijdens zijn stage bij DAF heeft Noud zich beziggehouden met wat de effecten zijn van de timing van de uitlaatkleppen op de motorefficiëntie.

Werkervaring:

> DAF – Ontwikkelingsingenieur op de motoren afdeling

sluiten
Vraag meer informatie aan

Arjen Schalkwijk

Achtergrond

Arjen is een multidisciplinair specialist met een ruime ervaring in de machine-industrie. Deze kennis ligt op zowel het werktuigbouwkundige als het elektrotechnische vlak. Hij is een pragmatisch projectmanager met een can-do mentaliteit die makkelijk en snel knopen door kan hakken. Arjen is een specialist die oplossingsgericht te werk gaat en leid de projecten daarnaast in de goede banen met de focus op het resultaat.

Ervaringen als Projectengineer bij:

> van Lieshout Snacks

> Uticon

> Bakkersland

> Gemco

Hoofd TD bij: 

> Deli HTL Tabak Maatschappij

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Linda van den Broek

HR-medewerker

24 uur per week

Achtergrond

Linda is een gedreven en vrolijk persoon. Ze vindt het leuk om nieuwe dingen te leren en zo zichzelf verder te ontwikkelen. Haar instelling is positief en ze staat open voor nieuwe uitdagingen. Linda studeert aan de deeltijdopleiding HRM aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. Naast haar studie past ze haar geleerde kennis en kunde direct toe in de praktijk.

Huidig:

HR administratie en AFAS optimalisatie bij Vebego

Ervaring:

HR medewerker bij Hagu B.V.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Tymo Verhees

Vastgoedmedewerker

Achtergrond

Na zijn opleiding vastgoedkunde aan de hogeschool Rotterdam heeft Tymo ervaring opgedaan als trainee bij een woningcorporatie. Hier heeft hij de beginselen mogen leren van vastgoedbeheer en onderhoud. Tymo is bij REEF gestart als vastgoedmedewerker op een project bij VB+ Vastgoedmanagement.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Max van Helden

Trainee Vastgoed Inspecteur

Achtergrond

Max heeft gekozen om een carrière switch te maken richting het vastgoed en heeft gekozen voor een deeltijd opleiding vastgoedbeheer en onderhoud. Via REEF is hij nu aan het werk als trainee waar hij zich gaat ontwikkelen bij Facilicom als vastgoed inspecteur.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Robert Manders

Finance professional

Financial control Procesoptimalisatie Rapportages

Achtergrond

Robert is een ervaren financial met een brede oriëntatie. Hij is analytisch en inhoudelijk sterk onderlegd in het brede aspect van Finance & Control. Idealiter zoekt Robert een combinatie van operationele werkzaamheden alsook controlling werkzaamheden. Daarin kiest hij ervoor om deze kennis en kunde in te zetten op projectmatige basis. Dit draagt bij aan verbreding van zijn inhoudelijke kennis, maar daarmee kan hij ook iets achterlaten bij een opdrachtgever. 

Emerald Eternal Green
Binnen dit project was Robert verantwoordelijk voor de maand-jaarafsluitingen en de advisering aan het management bij financiële vragen. Daarnaast het optimaliseren en automatiseren van processen binnen de afdeling en ervoor zorgen dat de kredietverzekeringen correct zijn. Rapportages maken, werkbeschrijvingen analyseren en verbeteringen aanbrengen waren terugkomende werkzaamheden.

ASML
Robert heeft een project uitgevoerd voor ruim één jaar als Business Analist. Binnen dit project was Robert medeverantwoordelijk voor taken zoals: opzetten en structureren van processen rondom Maintenance Cost Control, opstellen van ad hoc analyses en rapportages en het opstellen, onderhouden en presenteren van maandelijkse analyses.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Erik Tolboom

Hazard Communication Specialist

24 uur p.w. beschikbaar

Achtergrond

Erik is een leergierige, collegiale en veelzijdige professional met een achtergrond in de (organische en analytische) chemie. Zijn ervaring zit onder andere in de kwaliteitskant van de cosmetische wereld en de farmaceutische industrie. Erik is bijna 30 jaar werkzaam in deze sectoren.
 

Ervaring

> MSD & Organon: beheren van stofgegevens in de EHS-stoffendatabase.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Esmee Magis

Finance professional

Crediteurenadministratie Salarisadministratie Procesoptimalisatie

Achtergrond

Sinds juni 2022 vervult Esmee de functie als Junior accounting professional. Gedurende deze periode was ze verantwoordelijk voor het crediteurenbeheer zoals verwerken van inkoopfacturen, verwerken van banktransacties en uitvoeren van betalingen. Dit ziet ze ook graag terug in haar nieuwe project. Tevens heeft Esmee onlangs de overstap gemaakt naar de specialisatie salaris om zichzelf op dat gebied te verbeteren en vaardigheden op te doen.

Vebego
Binnen Vebego was Esmee werkzaam op de crediteurenadministratie. Dit houdt in dat ze zich bezighield met het boeken van facturen, klaarzetten van betalingen en facturatie. Tevens deed ze een deel debiteurenbeheer waarbij ze betalingsherinneringen verwerkte. Esmee heeft zichzelf hier ontwikkeld binnen de Activa, dit was een nieuw onderdeel voor haar waarin ze de activa activeerde en zich bezighield met het onderhouden hiervan.

Jumbo
Esmee was verantwoordelijk voor het invoeren van de huurgegevens en het controleren in SAP. Tevens waren haar taken het controleren, aanvullen en updaten van gegevens. Zoals bijvoorbeeld tenaamstelling, adres en contactgegevens van onze verhuurders, huurders en beheerders. Als laatste hield Esmee zich bezig met het controleren van huurfacturen op o.a. juiste tenaamstelling, BTW nummers, BTW bedragen en deze gegevens verwerken in SAP RE / Excel.

Vorige ervaringen

sluiten
Vraag meer informatie aan

Marcel Mutsaers

Technisch administrator SAP

Achtergrond

Meer dan 20 jaar ervaring, voorheen o.a. werkzaam bij:

Koninklijke Luchtmacht Defensie Helikopter Commando (DHC)

Het vertalen van regelgeving van de Militaire Luchtvaartautoriteit (MLA) naar procedures en werkwijzen in de praktijk op het gebied van helikopteronderhoud en logistiek

Heineken

Analyseren van technische gegevens m.b.t. de onderhoudsprocessen van de diverse verpakkingslijnen en deze gegevens vervolgens in SAP-PM plaatsen.

MSD Biotech

Technical Object Administrator SAP-PM: inrichten complete installaties in SAP incl. periodiek onderhoud, losse equipments en spareparts. Change control conform de GMP-kwaliteitsnormen (Good Manufacturing Practices). Aanleveren van allerlei rapportages uit SAP-PM bijvoorbeeld tbv Periodic Reviews van apparatuur.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Jeroen Pessink

Finance professional

Credit Control Analytisch Procesoptimalisatie

Achtergrond

Jeroen is een ervaren financial met een brede oriëntatie als Creditmanager. Hij is analytisch sterk onderlegd en krijgt energie van het verbeteren van processen. Jeroen helpt graag bedrijven verder ontwikkelen en heeft hierbij al mooie resultaten geboekt. Door zijn jarenlange ervaring als Creditmanager weet hij als geen ander hoe het facturatieproces, en alles wat daarbij komt kijken, eruitziet. Qua softskills mogen we Jeroen omschrijven als een rustige man, ook daarin komt zijn analytische blik weer terug waardoor hij eerst alles op zich in laat werken en dan vol goede moed en veel energie aan de slag gaat.

Bij zijn vorige werkgevers was Jeroen verantwoordelijk voor:

  • Credit management beleid; 
  • Analyseren en verbeteren van processen m.b.t. credit management beleid;  
  • Opstellen van management rapportages voor Corporate management;  
  • Aansturen/trainen/coachen/beoordelen credit control team;  
  • Contactpersoon Kredietverzekeraar/Credit management software en Credit checks;  
  • Contactpersoon voor interne stakeholders/afdelingen. 
sluiten
Vraag meer informatie aan

Sharon van de Ven

Finance Professional

Credit controller Teamleider debiteuren Financiële Administratie

Achtergrond

Sharon is een gedreven en proactieve finance professional. Inzetbaar als credit controller. Ze is van toegevoegde waarde bij een werkplek waarin het debiteurenbeheer wel een boost kan gebruiken. Affiniteit met thema’s als debiteurenproces optimaliseren, openstaande posten terugdringen. Als projectspecialist is Sharon gestart bij Footprint, wat nu REEF Finance and Control is. Zelfde team, zelfde expertise, nieuw bedrijf. Bij REEF kan ze op een unieke manier mezelf ontwikkelen en organisaties helpen met mijn expertise. Hierin krijgt ze de kans continu te vernieuwen en dit zorgt voor een positieve impact en resultaat binnen haar opdrachten.

Vorige Ervaringen

  • Sempergreen group – Credit manager a.i.
  • Tridec – Specialist debiteuren a.i. 
  • Footprint Factory Services – teamlead debiteuren en banken
  • Nedis – Senior employee C2C
  • Bij Robert – Administratief coordinator
  • Autoleaseman – Administratief medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Veerle Kokkes

Finance Professional

Accounting Assistent Controller Procesoptimalisatie

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • VB groep – assistent controller a.i.
  • Bos Group International – assistent controller a.i
  • Stichting Natuurstad Rotterdam – GL accountant a.i.
  • Bij Robert – medewerker financiële administratie
  • Footprint Factory Services – klantverantwoordelijk administrateur
  • REEF Projectmanagement - afstudeerstage

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Masuda Rezai

Finance Professional

Financiële Administratie Administrateur Crediteurenbeheer

Achtergrond

In de afgelopen jaren heeft Masuda verschillende financiële studies op MBO en HBO-niveau afgerond. Tussen haar studies heeft ze bewust de keuze gemaakt om aandacht aan haar kinderen te besteden. Ze is een betrouwbare resultaatgerichte medewerker. Daarnaast is Masuda behulpzaam. Ze kan goed samenwerken en houdt rekening met anderen. Ze houdt van structuur en orde.

 

Vorige Ervaringen

  • Footprint Factory Services – assistent accountant
  • Woonmeij – crediteurenadministratie a.i.
sluiten
Vraag meer informatie aan

Jos van den Bersselaar

Finance Professional

Financial Control Business Control Finance manager

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • Nedis – Manager finance shared service center
  • Footprint Professional Services – manager
  • REEF Projectmanagement – controller
  • REEF Projectmanagement – finance manager a.i.
  • Stichting Natuurstad Rotterdam – controller a.i.
  • Tridec – finance manager a.i.
  • Spar Holding – Teamleider finance a.i.
  • HAS Hogeschool – Hoofd finance & reporting a.i.
  • Schiphol Telematics – Business controller a.i.
  • Optisport – Teamleider Finance SSC en ICT a.i.
  • Den Hartogh Logistics – controller a.i.
sluiten
Vraag meer informatie aan

Mitchel de Roy

Finance Professional

Trainee Accounting Administrateur Crediteurenbeheer

Achtergrond

Mitchel is een stressbestendige, empathische en klantgerichte professional met uitgebreide ervaring in de horeca. Zijn communicatieve vaardigheden, servicegerichtheid, probleemoplossend vermogen en harde werkhouding maken hem tot een waardevolle aanwinst.

Daarnaast kenmerkt Mitchel zich door zijn sportieve instelling, enthousiasme, positiviteit, leergierigheid en nauwkeurigheid in zijn werk. Zowel in teamverband als zelfstandig functioneert hij uitstekend.

Met een achtergrond als personal trainer bezit Mitchel ook de vaardigheid om complexe informatie helder uit te leggen en staat hij altijd klaar om anderen te helpen waar mogelijk. Zijn veelzijdige kwaliteiten maken hem een toegewijde professional die zich snel kan aanpassen aan verschillende situaties.

 

Vorige Ervaringen

  • Footprint Factory Services – Trainee accounting
  • Huybregts Relou – crediteurenadministratie a.i.
sluiten
Vraag meer informatie aan

Ian Heesbeen

Finance Professional

Financiële Administratie Banking specialist

Achtergrond

Sinds Juni 2023 is Ian werkzaam bij Footprint Professionals Services als Junior Accounting Professional. De werkzaamheden die hij uitvoert zijn: debiteurenbeheer, facturatie en bankverwerking.
Ook neemt Ian deel aan de kennissessies die Footprint organiseert voor hun werknemers, zodat hij zijn kennis en ervaring in de financiële administratie kan verbreden.

Vorige Ervaringen

  • Peacock – coordinator administratie a.i.
  • Mediprevent – administratief medewerker
  • Footprint Factory Services – assistent accountant (debiteuren / banken)
sluiten
Vraag meer informatie aan

Elise van Gils - de Rooij

Finance Professional

Financiële Administratie Debiteurenbeheer

Achtergrond

Vorige Ervaringen

  • Footprint Factory Services – assistent accountant (debiteuren/banken)
sluiten
Vraag meer informatie aan

Erik Jans

Finance Professional

Financiële Administratie Procesoptimalisatie Crediteurenbeheer

Achtergrond

Binnen footprint verzorgt Erik van diverse klanten de crediteurenkant.
Zo houdt hij zich onder andere bezig met inkoopfacturen boeken, bankboekingen koppelen aan de facturen, activa bijhouden, doorbelastingen verzorgen, openstaande postenlijsten reviewen en bankbetalingen klaarzetten. Daarnaast voert Erik een project uit bij Kadans.

Vorige Ervaringen

  • Kadans – crediteurenadministratie a.i.
  • Footprint Factory Services – assistent accountant

 

sluiten
Vraag meer informatie aan

Sandra Chandansingh

Finance Professional

Accounting Administrateur

Achtergrond

Zesentwintig jaar heeft Sandra binnen diverse bedrijven en instanties alle facetten van de Financiële administratie doorlopen en eigen gemaakt. Haar vervolguitdaging ligt bij het ondersteunen van verschillende opdrachtgevers met de financiële administraties.

 

Vorige Ervaringen

 

  • Footprint Factory Services – assistent accountant
  • Stichting Natuurstad Rotterdam – Financieel medewerker
  • Gemeente Belastingdienst Rotterdam – Invorderingsmedewerker B
  • Gemeente Rotterdam – assistent budgethouder
sluiten
Vraag meer informatie aan

Twan Denissen

Finance Professional

Accounting Allround administrateur Assistent controller

Achtergrond

Graag werkt Twan in teamverband aan het opsporen van problemen/ oplossen van problemen en/ of het optimaliseren van processen, waarbij compliance en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hij is kritisch, analytisch en gericht op detail. Twan is op zoek naar een mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen op financieel administratief vlak om door te groeien in de richting van financial/business controller.

 

Vorige Ervaringen

  • Vivent – administrateur a.i.
  • Flexibility groep – assistent controller a.i.
  • Footprint Factory Services – Klantverantwoordelijk administrateur
sluiten
Vraag meer informatie aan

Lisa Schuppan

HR Adviseur

36 uur per week

Achtergrond

Lisa is een HR-professional op operationeel/tactisch niveau. Ze is nieuwsgierig, proactief en dit zorgt ervoor dat ze een organisatie snel eigen maakt. Ze is de schakel tussen management en medewerker. Door haar communicatieve vaardigheden is zij in staat om tot de kern van het probleem te komen en haar advies hierop te baseren. Ze is sterk is wet- en regelgeving en brengt expertise mee als het gaat om behoud van personeel.

Vorige Ervaringen:

  • Dens Power
  • Vapro Recruitment
  • Problemen kwijt
  • Stichting Krachtbedrijf
  • Detacc BV
sluiten
Vraag meer informatie aan

Ilse van Summeren

HR Medewerker

Achtergrond

Ilse is een enthousiast, sociaal en leergierig persoon. Ze is geordend en ijverig, eigenschappen die ze tijdens haar bachelor personeelswetenschappen verder heeft ontwikkeld. Na het afronden van haar bachelor besloot ze haar expertise te vergroten door zowel een master arbeidsrecht als een master in Human Resource Management te volgen. Gedreven door haar passie voor HR, heeft Ilse haar kennis direct in de praktijk gebracht tijdens een HR-meewerkstage bij Aon in Rotterdam. Hier heeft ze waardevolle ervaring opgedaan met diverse HR-gerelateerde projecten zoals het omvormen van het functiehuis en het implementeren van trainingen voor Aon's sales professionals. Nu staat Ilse te popelen om haar opgedane kennis verder toe te passen en te verbreden in een nieuwe functie binnen het HR-vakgebied.

Vorige Ervaringen:

  • Aon – HR- meewerkstage
  • Beleeff – Allround HR medewerker
sluiten
Vraag meer informatie aan

Indra Deckers

Projectleider

Sociaal Domein Wmo Opvang Oekraïners

Achtergrond

Indra Deckers werkt inmiddels ruim 25 jaar bij diverse gemeenten. Lange tijd binnen het sociaal domein (voornamelijk Wmo) en sinds 2023 als projectleider opvang Oekraïne bij de gemeente Cranendonck. Hier opereert zij op het snijvlak van zorg en veiligheid en draagt zij er zorg voor dat de Oekraïners op de juiste manier opgevangen kunnen worden binnen de gemeente.

sluiten
Vraag meer informatie aan

Arnold Libau

Teammanager Wmo

Leidinggeven Wmo Sociaal Domein

Achtergrond

Arnold is een expert binnen de wmo. Nadat hij bijna tien jaar heeft gewerkt als allround wmo consulent heeft Arnold via REEF de stap kunnen maken richting een leidinggevende functie. Momenteel is hij werkzaam als teammanager binnen de wmo. Arnold is te omschrijven als daadkrachtig, gestructureerd en besluitvaardig. Hij is communicatief sterk en weet gemakkelijk te schakelen met alle niveaus binnen de organisatie. Daarnaast is hij sterk in het optimaliseren van processen en de kwaliteit van de Wmo. 

Meer weten?

Bent u benieuwd wat REEF voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Bas van den Donk.