Zoek Alle vacatures

afgeronde stages

Huidige stages

-

Afgeronde stages

Ontwikkelen van een nieuwe communicatiestrategie (afdeling marketing)
Daan van de Ven, Fontys Hogeschool Marketing en Management
Onderzoek naar een passende communicatiestrategie die voldoet aan de eisen van de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming

Optimaliseren websitebezoek via social media (afdeling marketing)
Daan Keijzer, Fontys Hogeschool Marketing en Management
Verhogen van het aantal bezoekers dat via social media op de REEF-website komt

Inzicht krijgen in de technische arbeidsmarkt
Gijs van den Boogaard, Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
Onderzoek naar kandidaten op de technische arbeidsmarkt

Efficiënter inzetten van social media 
Roy van den Langenberg, Fontys Economische Hogeschool Tilburg
Onderzoek naar hoe REEF het beste zijn socialmediakanalen kan inzetten.

Optimaliseren bedrijfsnetwerk REEF (afdeling marketing)
Rick Vissers, Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
Optimaliseren van de REEF-deelt-kennispagina, een webpagina voor medewerkers van REEF.

SEO (afdeling marketing)
Bram Klaassen, ROC Helmond
Verbeteren van de search engine optimization

Kwaliteit publicaties (afdeling marketing)
Tim Das, Fontys Hogeschool Marketing en Management
Onderzoek naar de effectiviteit van publicaties op de website en sociale media

Positionering REEF installatietechniek (afdeling marketing)
Erwin Eevers, Fontys Hogeschool SPECO Sport & Marketing/Management
"Ik kreeg de kans om mij bezig te houden met een onderwerp, waar nog niet eerder onderzoek naar was gedaan. Matty en Bas stonden altijd voor me klaar om te ondersteunen en begeleiden."

Marketing en de praktijk (afdeling marketing)
Rik van de Wouw, Fontys Hogeschool voor Marketing Management
"Ik heb onderzocht in hoeverre de kennis die REEF deelt aansluit bij de behoeftes van de (potentiële) projectspecialisten. Ik heb hier veel van geleerd en ervaringen opgedaan waar ik veel aan heb gehad en ook in de toekomst nog veel aan ga hebben"

Databaseanalyse (afdeling marketing)
Philip van den Brekel, Fontys Hogeschool Marketing en Management
"Mijn opdracht was het onderzoeken van het ambassadeurschap van externe medewerkers van REEF. Door de veelzijdigheid aan taken op de marketingafdeling was er geen dag hetzelfde."

Databaseanalyse (afdeling marketing)
Martijn Verhagen, Summa College
"Dankzij mijn stage bij REEF heb ik mijn communicatieve vaardigheden kunnen verbeteren en heb ik mij kunnen ontwikkelen op het gebied van proactiviteit. Met mijn onderzoek heb ik ervoor gezorgd dat het percentage geopende mailings enorm verbeterd is."

E-mailmarketing (afdeling marketing)
Bardo Knapen, Fontys Hogeschool Eindhoven
"Tijdens mijn stage heb ik een e-mailcommunicatieplan geschreven. Ik heb onderzoek gedaan naar de efficiëntie van de e-mailmarketing en hoe REEF dit kan optimaliseren. Naast dit onderzoek heb ik werkzaamheden verricht op de afdeling marketing & communicatie."

Ondersteuning marketing, evenementen (afdeling marketing)
Chiel Rijs, ROC ter AA Helmond
"Tijdens mijn stage heb ik me bezig gehouden met het ondersteunen van de marketing voor REEF en Fortec. Gedurende mijn stage heb ik me ook bezig gehouden met het organiseren van evenementen, zoals de jaarlijkse terugkerende personeelsdag." 

Benadering nieuwe markt (afdeling marketing en communicatie)
Angela Zweers, Avans Hogeschool Den-Bosch   

Onderzoek naar genereren van ambassadeursschap (afdeling sales)
Boudewijn Muskens, Fontys Hogeschool Eindhoven

Opstellen SEO-beleid; verbeteren vindbaarheid sites (afdeling marketing en communicatie)
Mitchell van Wees, ROC Tilburg

Intranet optimalisatie (afdeling marketing en communicatie)
Huub van Rooij, Fontys Economische Hogeschool Tilburg, Speco-CE
"Gedurende mijn stage bij REEF heb ik een adviesrapport geschreven met betrekking tot het intranet van het bedrijf. Er moest onder andere onderzoek gedaan worden naar de mening, wensen en behoeften van de intranetgebruikers om op deze manier te achterhalen hoe het intranet geoptimaliseerd kon worden. Naast dit onderzoek heb ik werkzaamheden verricht op de afdeling marketing en communicatie."

Online marketing (afdeling marketing en communicatie)
Rob Donkers, Fontys Hogeschool, Commerciële Economie
Gedurende mijn stage bij REEF heb ik een marktonderzoeksrapport en een marketingplan geschreven om de volgende vraag te beantwoorden: Hoe kun je sociale media inzetten om acquisitie te plegen? Dit is de hoofdopdracht waar ik me gedurende vijf maanden mee bezig heb gehouden. Daarnaast heb ik mee gewerkt op de marketing- en communicatieafdeling.

Campagnemanagement-model (afdeling marketing en communicatie)
Mark Raijmakers, Fontys Economische Hogeschool Tilburg, Speco-CE

"Tijdens mijn stage bij REEF heb ik een adviesrapport geschreven met betrekking tot het houden van campagnes. Met het model wat hier uit voortkomt, zou er antwoord gegeven moeten worden op de vraag: hoe kan er in de toekomst voor worden gezorgd dat alle campagnes goed worden ingezet? Dit is de stageopdracht vanuit school waar ik me voornamelijk mee bezig heb gehouden, daarnaast heb ik meegewerkt op de afdeling marketing en communicatie."

Online marketing (afdeling marketing en communicatie) 
Steven van der Pol, Avans hogeschool - Commerciële Economie
De stagiair heeft zich tijdens zijn stage bezig gehouden met het maken van een social media plan waar aanbevelingen uitkwamen over de manier waarop REEF het beste met deze media kan omgaan. Naast het onderzoek verrichtte hij de dagelijke werkzaamheden voor de drie bedrijven REEF, Fortec en Faring.

Concurrentieanalyse (bij afdeling marketing en communicatie) 
Erik Veldman, student Avans hogeschool - Commerciële Economie 
"REEF bood mij de unieke kans om in samenwerking een goede schoolopdracht uit te voeren en daarbij ook nog eens mijn competenties te ontwikkelen. Ik kreeg de mogelijkheid en ruimte om een uitgebreide concurrentieanalyse uit te voeren. Deze concurrentieanalyse was op het gebied van kennis delen. Wat doen concurrenten met het kennis delen en waar liggen meer mogelijkheden voor REEF om deze dienst nog verder uit te? Samenwerken, initiatief tonen en ondernemen zijn hier belangrijke eigenschappen in. REEF wil immers een zo sterk mogelijke boodschap overbrengen met het marketingconcept dat het heeft." 


Marktverbreding REEF geeft raad (bij divisie recht) 
Rik Biemans, student Avans hogeschool - Management, Economie en Recht 
"Omdat 'REEF geeft raad' een nieuwe dienst was die nog in de kinderschoenen stond, heb ik onderzocht welke markten er geschikt zijn voor introductie en uitbreiding van de dienst REEF geeft raad. Hiervoor heb ik onderzocht hoe en waar 'REEF geeft raad' het beste in de markt gezet kan worden. 
Dit onderzoek is tot stand gekomen door de behoefte naar (flexibel inzetbare) eerstelijns juridisch advies bij potentiële afnemers in kaart te brengen. Er werd gekeken welke branches interessant zijn voor 'REEF geeft raad' om deze de juridische dienst aan te bieden. Hieruit is een advies naar voren  gekomen voor 'REEF geeft raad' waarin de branches beschreven staan en waarom de dienst in deze branche aangeboden zal moeten worden." 

Marketing

Mike Verstraten, student Avans Hogescholen – Commerciële Economie 
De stagiair marketing en communicatie had de opdracht om uit te zoeken hoe REEF in de toekomst het beste haar nieuwe dienst 'REEF geeft raad' kan promoten. Hierbij werd onderzocht of er genoeg animo en levensvatbaarheid is voor deze nieuw aangeboden dienst. Uitvoerende taken van de stagiair waren het bijhouden van het intranet en de internetwebsite, het versturen van mailingen en dit alles diende aan te sluiten op het behouden en communiceren van de REEF-huisstijl. 

Recht

Wilke van Eck, studente Juridische Hogeschool Avans - Fontys - HBO-Rechten 
In het kader van de nieuwe juridische adviesdienst, REEF geeft raad, verzorgde de stagiair Recht de coördinatie van deze dienst. De stagiair Recht beoordeelde verzoeken van relaties om juridisch advies kort, objectief en inhoudelijk en zette deze vervolgens door naar de verschillende beschikbare juridische adviseurs binnen de organisatie. De stagiair Recht had als stageopdracht het contractuele aansprakelijkheidsleerstuk met betrekking tot de overeenkomsten met opdrachtgevers in kaart te brengen. De vraag hierbij was op welke wijze de aansprakelijkheid zonodig uitgesloten dan wel beperkt kon worden, hierbij werd rekening gehouden met relevante wet- en regelgeving en commerciële belangen. 

Officemanager

Valerie Kruize, studente Schroevers 
De stagiair biedt complete ondersteuning aan het office management van REEF. Hierbij voert zij taken uit als het beantwoorden van de telefoon en het opvangen van gasten op kantoor. Momenteel doet zij ervaring op bij werkzaamheden zoals voorraden bestellen, klantgegevens up-to-date houden, gegevens in het systeem zetten en brieven versturen. 


Commerciële ondersteuning
 (REEF, Fortec, Faring)
Joop Flanagan, student ROC Eindhoven- Handel & Marketing 
Ondersteuning aan REEF, Fortec en Faring op administratief en commercieel gebied. 


Officemanager

Kawita Sandhu, studente ROC Eindhoven- Economie & Administratie 
De stagiaire bood complete ondersteuning aan het office management van REEF. Hierbij voerde zij taken uit zoals het beantwoorden van de telefoon en het opvangen van gasten op kantoor. Zij heeft ervaring opgedaan bij werkzaamheden zoals voorraden bestellen, klantgegevens up-to-date houden, gegevens in het systeem zetten en brieven versturen.


Online marketing 
Alexander Kusters, student Fontys Hogescholen – Commerciële Economie 
De stagiair marketing en communicatie had de opdracht om uit te zoeken hoe REEF zich in de toekomst moet profileren op het internet. Hierbij diende onderzocht te worden hoe REEF zichzelf momenteel profileert op het internet en wat de beste manier is voor de toekomst. 


Primair (sales) proces

Nick van Summeren, student Avans Hogescholen – Management Economie en Recht 
De stagiair heeft het primaire en secundaire proces en de ondersteunende diensten in kaart gebracht voor REEF. Ook is er onderzocht waar de bedreigingen en eventuele kansen liggen. Dit alles had te maken met het verbeteren van het commerciële proces binnen de organisatie. 


Marktsignalen
 (afdeling marketing- en communicatie)
Wouter van der Linden, afstudeerder Businesschool Nootenboom - Business en Management 
De stagiair marketing- en communicatie ontwikkelde een systeem waarmee REEF meer inzicht krijgt in de stand van zaken met betrekking tot eventuele opdrachtgevers. 


Administratie, systemen en ondersteuning
 (afdeling office management)
Lidwien Gijssen, studente Schroevers - HBO Office Management 
De stagiair heeft ondersteuning geboden aan het office management van REEF en hierbij taken uitgevoerd als het beantwoorden van de telefoon en het ontvangen van gasten op kantoor. Overige taken zoals voorraden bestellen, klantgegevens up-to-date houden, gegevens in het systeem zetten en brieven versturen behoorde ook tot het functieprofiel van de stagiair.

Schrijf je in voor een stageplaats bij REEF

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten