Zoek Alle vacatures

Werken bij REEF - Coach Customer Service

Met kennis van logistieke processen

Functieomschrijving 

U bent als coach verantwoordelijk voor 4 planners en u bent het uithangbord naar de interne organisatie en naar klanten. U verzorgt analyses en het samenstellen van diverse managementrapportages en u bent voor klanten de eerste escalatiestap bij problemen en klachten.

Als engineer bent u verantwoordelijk voor de uitvoering van een of meerdere verbeterprojecten; binnen een project vormt u vanuit de betreffende afdeling de vertegenwoordiging. U bent verantwoordelijk voor het vastleggen en borgen van nieuwe processen en werkmethodieken in werkinstructies en procedures. Ook bent u verantwoordelijk voor toepassing, onderhoud en het optimaliseren van de parameters in het logistieke systeem of proces zodanig dat de optimale performance wordt gerealiseerd naar de klanten toe. Tot slot ondersteunt u daar waar nodig collega's op de afdeling; de afdeling wordt immers op afdelingsresultaat aangesproken.

Profiel 

U beschikt over HBO werk- en denkniveau, u bent coachend en heeft een klantgerichte instelling en u beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in een productielogistieke omgeving. Tevens heeft u ervaring met SAP R/3 en ervaring in het opzetten van rapportages (BW, Excel-kennis). Affiniteit met techniek is een pre.
Tot slot bent u stressbestendig en overtuigend, flexibel en bezit u een goede kennis van Engels, zowel in woord als geschrift.

Solliciteren op de functie

Deze functie is niet meer vacant. Bekijk direct onze vacatures.

 

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten