yandex counter
Zoek Alle vacatures

Werken bij REEF - Coach Customer Service

Met kennis van logistieke processen

Functieomschrijving 

U bent als coach verantwoordelijk voor 4 planners en u bent het uithangbord naar de interne organisatie en naar klanten. U verzorgt analyses en het samenstellen van diverse managementrapportages en u bent voor klanten de eerste escalatiestap bij problemen en klachten.

Als engineer bent u verantwoordelijk voor de uitvoering van een of meerdere verbeterprojecten; binnen een project vormt u vanuit de betreffende afdeling de vertegenwoordiging. U bent verantwoordelijk voor het vastleggen en borgen van nieuwe processen en werkmethodieken in werkinstructies en procedures. Ook bent u verantwoordelijk voor toepassing, onderhoud en het optimaliseren van de parameters in het logistieke systeem of proces zodanig dat de optimale performance wordt gerealiseerd naar de klanten toe. Tot slot ondersteunt u daar waar nodig collega's op de afdeling; de afdeling wordt immers op afdelingsresultaat aangesproken.

Profiel 

U beschikt over HBO werk- en denkniveau, u bent coachend en heeft een klantgerichte instelling en u beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in een productielogistieke omgeving. Tevens heeft u ervaring met SAP R/3 en ervaring in het opzetten van rapportages (BW, Excel-kennis). Affiniteit met techniek is een pre.
Tot slot bent u stressbestendig en overtuigend, flexibel en bezit u een goede kennis van Engels, zowel in woord als geschrift.

Solliciteren op de functie

Deze functie is niet meer vacant. Bekijk direct onze vacatures.