Zoek Alle vacatures

REEF klantbeheer

REEF klantbeheer, direct beschibare ervaren klantbeheerders en woonconsulenten

Woningcorporaties krijgen regelmatig te maken met capaciteitsvraagstukken, bijvoorbeeld door uitval als gevolg van ziekte, zwangerschap of een piek in de werkzaamheden. Inzetten van een specialist kan daarbij een oplossing zijn. Ervaring binnen uw organisatie heeft dan een duidelijke meerwaarde. Vaak is het zelfs een harde eis bij het selectieproces. De gedachte die daarachter zit is dat iemand die al ervaring bij uw woningcorporatie heeft opgedaan direct inzetbaar is. Het zich eigen maken in de methodiek, werkwijze en software van uw organisatie is dan niet aan de orde.

Op basis van ervaringen concludeert REEF dat er wel projectspecialisten met de juiste persoonlijke competenties in de markt zijn, maar dat het ontbreekt aan organisatie- en functie-specifieke ervaring bij de betreffende woningcorporatie. Om aan de behoefte te kunnen voldoen en direct de juiste persoon beschikbaar te hebben, ontwikkelde REEF de dienst REEF klantbeheer.

Om REEF klantbeheer tot een succes te maken voor beide partijen is partnership nodig. REEF committeert zich door te investeren in de projectspecialisten en deze ook exclusief voor partners in REEF klantbeheer beschikbaar te stellen. REEF neemt daarmee het financiële risico op de kosten van overcapaciteit. Van de partners in REEF klantbeheer wordt betrokkenheid gevraagd door gespreid over het jaar een aantal mensen de kans te bieden ervaring met de functie klantbeheer of woonconsulent op te doen binnen de organisatie.