Zoek Alle vacatures

Zayaz enthousiast over REEF klantbeheer

 



Désirée den Ouden geeft leiding aan de Klantenservice bij Zayaz (aangesloten bij de Futura-groep), woningcorporatie in ‘s-Hertogenbosch. Er werken zeventien klantadviseurs bij de Klantenservice. Sinds kort maakt Zayaz gebruik van de dienst REEF Klantbeheer van REEF. Hieronder geeft zij kort weer waarom Zayaz gebruik maakt van deze dienst.

 

Partnership

Ik ben in eerste instantie geprikkeld door de dienst REEF Klantbeheer omdat dit perfect past in onze filosofie en werkwijze. Ik was op zoek naar een partner die precies begrijpt wat wij nodig hebben. Naar aanleiding van de omschrijving van de dienst REEF Klantbeheer en de daaropvolgende gesprekken met REEF werd mij duidelijk dat deze dienst van REEF perfect aansluit bij onze organisatie.




Meerwaarde

Wat is REEF Klantbeheer?

REEF Klantbeheer biedt opdrachtgevers (woningcorporaties in het bijzonder) de mogelijkheid om gebruik te maken van een flexibele pool van gekwalificeerde projectspecialisten met ervaring in de werkwijze en het systeem dat bij de opdrachtgever vereist is.
Drie projectspecialisten van REEF worden gedurende 6 weken elk, boven formatie ingezet bij de opdrachtgever, om zodoende de werkwijze en het systeemgebruik eigen te maken. Op het moment dat er een concrete vraag komt, garandeert REEF de inzet van haar projectspecialisten. Op deze wijze houdt u de flexibiliteit én de beschikking over ervaren projectspecialisten met ervaring binnen uw organisatie.

Klik hier voor meer informatie over
REEF klantbeheer

Allereerst zit voor mij de meerwaarde van REEF Klantbeheer in het principe van een flexibele pool met projectspecialisten die ook daadwerkelijk flexibel in te zetten zijn (bijna op afroep). Daarnaast speelt ook mee dat wij gezien worden als partner. Hierbij ontstaat het voordeel dat wij niet gedwongen worden om een vast aantal uren af te nemen, nadat het inleertraject is voltooid. Tot slot speelt natuurlijk ook mee dat REEF in staat is ervaren projectspecialisten aan zich te binden die beschikbaar zijn én blijven voor Zayaz. Het betreft ervaren medewerkers die weten waar ze over praten en een goed gevulde rugzak meenemen. In het kader van kennis delen….. 

 

Communicatie

REEF is te kenmerken als een proactieve organisatie die meedenkt met haar opdrachtgevers. Er wordt regelmatig verslag gelegd van hetgeen gedaan is, wat mij weer inzicht geeft in de status van de projectspecialist van REEF. Er wordt door REEF ook iets gedaan met de input die door ons geleverd wordt. Daarnaast is de bereikbaarheid van de projectmanagers groot. REEF is een professionele organisatie die open en transparant communiceert én uitvoert. Tot slot doen ze wat ze zeggen. Ze komen hun beloften na!

 

Investering

De inzet van REEF Klantbeheer betekent investeren in de toekomst. Doordat de REEF-specialisten boven formatie gedurende 6 weken ingezet/ingewerkt worden, betaalt dit zich op de lange termijn ruimschoots terug door directe inzetbaarheid van de betreffende specialisten. Feitelijk kost het begeleiden en inwerken van een REEF specialist niet meer tijd dan van een eigen medewerker. Hierbij is het tarief ook nog eens zeer gunstig. Kortom: ja, het vraagt een kleine investering, maar dit is het zeker waard! Uiteindelijk gaat het om partnership dat wordt aangegaan voor de lange termijn.

Terug
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.