Zoek Alle vacatures

Recessie, wat nu?

Dit jaar staat in het teken van grote uitdagingen. Bedrijven waarderen creativiteit om kosten te reduceren. “Toegevoegde waarde” is een term die in tijd van recessie veel gebuikt wordt. Ook binnen de wereld van onze opdrachtgevers is deze term van toepassing. Als REEF-projectspecialist lever je toegevoegde waarde, maar is dit ook duidelijk voor de opdrachtgever?

Tijdens de REEF-deelt-kennisbijeenkomst werd dieper ingegaan op de persoonlijke profilering richting de opdrachtgever, en met name de toegevoegde waarde. Om een extra dimensie aan de bijeenkomst te geven was een gastspreker uitgenodigd die als inlenende opdrachtgever zijn visie geeft over de toegevoegde waarde van een REEF-projectspecialist. Hoe ziet de opdrachtgever een inleenkracht? Welke vorm van toegevoegde waarde wordt geapprecieerd? Welke relevantie heeft toegevoegde waarde? Hoe communiceer je deze toegevoegde waarden?

Dit waren voldoende interessante aspecten om een dynamische discussie te krijgen.


Terug
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.