Zoek Alle vacatures

REEF-training Profileer jezelf met LinkedIn

14 maart 2019

LinkedIn is hét zakelijke netwerk. Het is dan ook belangrijk dat u uzelf goed profileert op dit medium. Tijdens deze intensieve praktische training gaat u direct met uw laptop aan de slag om uw profiel aan te passen op 16 strategische punten. Verder wordt uw linkstrategie bekeken en leert u beter gebruik te maken van de database van LinkedIn en uw zoekopdrachten met Google te combineren voor optimale resultaten.

Sandra Heeren: "Eigenlijk zou iedere professional deze training moeten volgen"
Jan Carel  de Haan: "Door een open sfeer meteen in de diepte van LinkedIn"
Bianca Eckert: "Goede tips en trucs om je profiel beter en effectiever te maken! Prettige methodiek en trainers"
Werner Scheibler: "In de training worden alle functionaliteiten van de LinkedIn-site in praktijk gebracht. Met alle bijbehorende tips echt een aanrader"

meer informatie

Workshop Human Profiling Experience

11 april 2019

Regelmatig neemt u besluiten, maakt u keuzes of geeft u adviezen. Om dit op een duurzame en succesvolle manier te kunnen doen hebt u informatie nodig die aan de twee belangrijkste criteria voldoet namelijk, betrouwbaarheid en volledigheid. Maar hoe komt u te weten dat dit zo is?
meer informatie

Workshop Human Profiling Experience

18 juni 2019

Regelmatig neemt u besluiten, maakt u keuzes of geeft u adviezen. Om dit op een duurzame en succesvolle manier te kunnen doen hebt u informatie nodig die aan de twee belangrijkste criteria voldoet namelijk, betrouwbaarheid en volledigheid. Maar hoe komt u te weten dat dit zo is?
meer informatie

Workshop Human Profiling Experience

19 september 2019

Regelmatig neemt u besluiten, maakt u keuzes of geeft u adviezen. Om dit op een duurzame en succesvolle manier te kunnen doen hebt u informatie nodig die aan de twee belangrijkste criteria voldoet namelijk, betrouwbaarheid en volledigheid. Maar hoe komt u te weten dat dit zo is?
meer informatie

Workshop Human Profiling Experience

14 november 2019

Regelmatig neemt u besluiten, maakt u keuzes of geeft u adviezen. Om dit op een duurzame en succesvolle manier te kunnen doen hebt u informatie nodig die aan de twee belangrijkste criteria voldoet namelijk, betrouwbaarheid en volledigheid. Maar hoe komt u te weten dat dit zo is?
meer informatie

zichtbaar: 1 t/m 5 van de 5
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.